|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bastard! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Volgens de site van Arrow Rock, beginnen de G3 niet om 19:30 (zoals Judge M geqoute heeft), maar om 18:30... dat is dus VIER UUR lang!!! Godver, voor mij wordt dit het concert van het jaar |
|
Ik ben van de partij, heb er zin in |
|
Nee, nu Porcupine Tree niet komt wordt het me toch écht te duur. Misschien dat ik nog één dag ga, maar ook dat denk ik niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hier is dat topic dus. |
|
Ah, hebbes. Zo, kaartjes zijn geregeld: eindelijk de kans om Priest eens te zien, en Alice Cooper. Ik baal dr nog steeds van dat ik m afgelopen jaar niet in Amsterdam heb kunnen zien. Nu maar even inhalen Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Woei! Ik ga in ieder geval aanwezig zijn op zaterdag, tezamen met mijn lieve papa. om 12.00 is het programma afgelopen en verjaar ik officieel. Leuk om je verjaardag daar te vieren! Waag eens een dansje! |
|
ik heb 2 kaartjes voor de zaterdag te koop voor een lage prijs.. mail naar m`n adres in m`n profiel als je geinteresseerd bent "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zijn er uberhaupt nog ZM'ers die hierbij aanwezig zullen zijn? Waag eens een dansje! |
|
quote: Hej, pas stond er dat je kaarjtes voor zondag had?? Ik heb misschien wel interesse, maar dan wil ik wel het bedrag weten... |
|
Er zullen er vast wel een aantal van zm aanwezig zijn. Ik ben er zowiezo They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: sorry.. ik heb verval er al blij mee gemaakt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Daar ben ik ook. Jeuh. Schel |
|
Nog eventjes en hopen dat het dan net zo'n weer als vandaag is |
|
quote: mmmmmmmmm..... |
|
Zijn de rednecks onder jullie al een beetje bijgekomen van de "coming out" van Rob Hallford? Een kleine snol zit zo vol. |
|
hey gaan er nog mensen terug richting Enschede op de zaterdag, na Priest.. ? ik zoek namelyk nog vervoer terug.. (uiteraard bereid mee te betalen voor benzine) |
|
up! |
|
klote dat porcupine tree niet komt. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: idem |
|
mochten er nog mensen zijn die naar arrow gaan op de zaterdag en in de buurt van Ede wonen.. is er nog plek om met een busmee te gaan, dit vanuit hardrock cafe so what meer info : info@sowhatede.nl ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
aanwezig! |
|
Ik ben er zaterdag, helaas alleen (met ouders van een vriendin mee) maar: JUDAS PRIEST Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Heb nog een kaartje voor 40 euro kan je kopen... moet er af is voor zaterdag mail me We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |