|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.gelderlander.nl/regioportal/GLD/0,2622,12350-ArrowClassicRock-Interactief!Overig!,00.html hier staan foto's |
|
Priest en Queensrÿche! HEEN HEEN HEEN! |
|
Komt AC/DC trouwens ook? Priest Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Hoorde een gerucht dat Rush zou spelen. Als dat eens waar zou zijn.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Volgens mij is dat al geen gerucht meer. Wat ik hoorde was dat AC/DC mogelijk kwam alleen is dat WEL een gerucht! |
|
quote: Zie nu op de festival-site dat Rush er als 'To Be Confirmed' bij staat. Over AC/DC staat nog niks. Wat een line up tot nu toe zeg, hebben ze geld teveel of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 08-12-2003 15:05] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
please please please..... laat Whitesnake ook spelen.... please please please "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Yes in NL? Daar moet ik heen! (hopen dat ik deze keer wel kan) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: dat dacht ik dus eerst ook. maar toen ging ik even voor kaartjes kijken: 125euro voor een 3dagenkaart en 20euro voor een campingkaart. Dus dat komt neer op fakking 145euro voor 3 dagen. |
|
3x zo duur als wacken :| Je moeder. |
|
quote: Wacken is ook al 75euro volgend jaar.. dus 2x zo duur als wacken |
|
quote:WTF :| |
|
Goddomme, Yes, The Priest, AC/DC en Rush!! Dat wordt sparen dus. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wow ja idd And my marlboro light |
|
quote: Nou, toch nog de tijd om rustig een bietje te drinken. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Iets zegt me dat u niet de voorzitter van de Rush-fanclub bent... www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
oeh dan hoop ik dat een van die bands mee komt met queensryche naar bang your head....k denk priest wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Als dat zo is ga ik naar Bang Your Head.. |
|
quote:t valt wel samen met graspop... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Gloeiende... |
|
quote:inderdaad....maar k ga toch voor BYH dit jaar, vette lineup wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Ja! Death Angel en aanhang! Ik hoop eerlijk gezegt op Nuclear Assault |
|
quote: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
grr duur, maar dit MOET ik zien, rush en yes op 1 festival, te mooi om waar te zijn ..... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |