|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Is het niet logischer een Arrow 2004 topic aan te maken? Of valt het festival dit jaar weer op de 27ste? |
|
Heeee, dit is MIJN topic ja Dus niet sluiten en zolang er geen nieuw topic gemaakt is ... Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Golden Earring ook bevestigd |
|
quote: Inderdaad, er staat ook nergens wanneer Vai en Satch spelen, als ze komen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hmm, ik ga die 2e dag. Wel reteduur inderdaad. Crapuul |
|
Wel gaaf dat Porcupine tree speelt, maar das zoveel geld nog niet waard Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Het is 11, 12 en 13 Juni. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja maar aan de andere kant staan er ook retedure bands. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik wilde het net opmerken... PT wil ik nogsteeds een keer zien maar op Arrow vind ik het wel duur |
|
lees ik dat nou goed op de frontpage, Ten Years After... leven die gasten nog? geweldig ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik ga er ook zijn dat weekend! Het wordt de moeite met Satriani en Vai! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
http://www.arrowrockfestival.nl/ 12 + 13 juni 2004 ! Beetje errug duur, maar ja... wel de moeite waard. Vraag me af of die campingkaarten al uitverkocht zijn. |
|
zaterdag 12 juni Judas priest Motorhead Alice Cooper Scorpions UFO deze dag zit ik aan te denken om ook te gaan. Oud Vuil. |
|
precies! en ik doe het http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik wilde er heen...maar Porcupine Tree heeft afgezegd. Geen reden om te gaan dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee Judas Priest is geen reden wou je zeggen???? Voor jou misschien niet maar voor de rest van de mensen wel ARGHHHHH Al ga i naar Graspop om ze te zien! |
|
JP is gaaf Maar: a.Ik heb ze al vaak gezien b.Aan de muzikale genialiteit van Porcupine Tree kunnen ze niet tippen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
A. OK B. dat is jouw zeer subjectieve mening. heb je priest al zo vaak gezien dan? zo oud zag je er niet uit....ik heb ze twee keer gezien met Ripper (vond ik dus minder), maar in 1991 heb ik ze moeten missen omdat ik veel te jong was... |
|
Dat over de muzikale genialiteit is niet echt een subjectieve mening. PT zit echt een stukje complexer in elkaar dan JP. Voor mijn leeftijd: check mijn profiel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
of muziek complex is heeft mijns inziens niet maar dan ook niets mer genialiteit te maken. je kan van de RAMONES ook zeggen dat ze geniaal zijn, en hoeveel platen heeft AC/DC wel niet verkocht...op Michael jeckson na de meeste ooit. je moet behoorlijk geniaal zijn om zoveel mensen aan te spreken. Ik vind het altijd en beetje elitair en snobby om muzikale complexiteit te verbinden dan genialiteit...ik wil niet zeggen dat het niet zo is, en je mag het ook wel vinden...maar het is wel degelijk subjectief! Overigens is "painkiller" echt niet makkelijk na te spelen Mwwwaahhh je bent maar 2 jaar ouder dan ik.....heb jij priets nog met halford gezien dan? [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 07-05-2004 11:43] |
|
Sodemieter. Dat zondagprogramma liegt er ook niet om: Zondag 13 juni 2004 A Podium (buiten) [b22:30 - 00:00 Yes » 20:45 - 21:45 Queensrÿche » 17:30 - 18:30 Heart » 16:00 - 17:00 Iron Butterfly » 00 - 20:15 Golden Earring » 14:30 - 15:30 Caravan » B Podium (binnen) 30 - 22:30 G3 feat. Joe Satriani, Steve Vai & Robert Fripp » 17:00 - 18:00 Fish » 15:30 - 16:30 Saga » 14.00 - 15:00 Symphony X » |
|
HEhe, de opening gig van de Europese G3 tour... I'm there dude. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
quote: Complex was misschien niet de juiste woord. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat een PT meer dimensies in hun muziek tentoon spreidt dan JP. Het is een algemene kwaal van veel metal bands dat ze behoorlijk een dimensionaal zijn. Dat neemt niet weg dat ze nog steeds prima entertainment leveren en ik er graag naar luister. Echter, wanneer je een vollere, rijkere muziekbelevenis zoekt; en die behoefte heb ik sinds enkele jaren; zijn de 'standaard' bands niet degenen die daaraan voldoen. quote: Ik was eind 1990 met mijn ouders in New York toen ik achterkwam dat Judas Priest met Megadeth en Testament optrad....ik greep mijn kans schoon. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |