IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Arrow Classic Rock Festival Vorige pagina | Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 10-06-2004 15:21 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

bor jy had nog een kaartje?

ya never told me!
had ik 'm mooi goedkoper kunnen kopen van je dus... damn zeg!

hammer
Usericon van hammer
Posted 10-06-2004 15:38 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 10 juni 2004 15:21 schreef XPositiveX het volgende:

ya never told me!

heeft u al vervoer terug??

Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 10-06-2004 16:37 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

Blue oyster cult, jammer dat ik dit missen moet.

Red de fietsen de winter door.

bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 10-06-2004 16:38 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 15:21 schreef XPositiveX het volgende:

ya never told me!

Sorry Smeerbliksem...

niet aan gedacht, maar mn pa kwam er gister mee dat hij dat kaartje kwijt moest...

veel plezier daar X X

We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-06-2004 17:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

STaan een zooi goede bands daar alleen jammer van die G3 bullshit... pfff 4 uur lang onzin.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-06-2004 20:05 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

ist eigenlijk uitverkocht?

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 10-06-2004 20:10 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Van de week waren er nog genoeg kaarten te krijgen op het postkantoor

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

little devil
Usericon van little devil
Posted 10-06-2004 20:14 by little devil Wijzig reactieProfiel van little devilQuote dit bericht

En op de site staat dat er ook nog genoeg kaarten aan de dagkassa zijn te krijgen

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-06-2004 20:20 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Hm, oh? waar dan?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 10-06-2004 20:21 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Op het postkantoor in Alphen a/d Rijn zeiden ze dat er nog genoeg kaarten waren.

Je gaat toch niet zeggen dat je je kaart nog moet halen he?

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-06-2004 20:24 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

nee, Joerie gaat mee maar daar verkopen ze die kaartjes niet
vraag was dus of ze daar ter lekke nog verkocht werden (zaterdagdagkaarten) moet wel echt zeker weten vandaar dat ik vraag waar 't op de site staat

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 10-06-2004 20:28 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Staat gewoon bovenaan de frontpage bij de nieuwsselectie in het midden:

Laatste nieuws

7-6-2004, Nog 1 nachtje!
En dan gaan de deuren van de Rock Palace open! Om vervolgens te genieten van een heerlijk weekend Arrow Rock Festival!

De weergoden zijn ons goed gezind, het zonnetje zal schijnen. Bij deze kunnen we jullie zeggen dat er dan ook og genoeg kaarten beschikbaar zullen zijn aan de dagkassa. Ook zijn er vrijdag, zaterdag en zondag nog voldoende kaarten te verkrijgen voor de gezelligste camping van Nederland! Tot aankomend weekend!

Geen probleem om kaarten te halen dus
Kom op vrijdag al! Gratis entree in het Rockpalace met een aantal bands (op vertoon van je kaart voor arrow)

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-06-2004 20:32 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

is dat duurder daar dan aan de kassa?
enne vrijdag gaat niet lukken, he'k niemand om met OV mee te reizen

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 10-06-2004 20:40 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Voor zover ik weet zijn de kaarten aan de dagkassa net zo duur.
Minder dat je niemand hebt om mee te reizen.

Er zouden eventueel 3 personen vanaf Utrecht zo'n beetje met mij mee kunnen rijden op vrijdag, dus als jullie naar utrecht kunnen komen dan is het geen probleem om jullie vanaf centraal station daar ff op te pikken

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-06-2004 20:44 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

neu, ik ga gewoon zaterdag
vrijdag komt niet zoveel, in mn eentje overnachten enzo zie ik ook niet zitten
al was het wel debedoeling dat ik ook vrijdag review..maar dat gaat niet lukken
nouja de dag erop in ieder geval wel!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-06-2004 20:45 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Zeg nou maar gewoon dat je naar school moet

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 10-06-2004 20:46 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

School is geen excuus om niet op arrow te zijn, ik heb ook school eigenlijk de hele vrijdag

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-06-2004 20:48 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

vrijdag is zowieso pas 's avonds
komt niks interessants
dus dat heeft niks met school te maken

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-06-2004 20:49 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe just joking dame, dat weet je toch?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 10-06-2004 20:50 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik weet ook wel dat het pas 's avonds is, en normaal gaat school ook voor (bij mij tenminste). Maar heb vrij gekregen omdat ik bij m'n lessen die ik na 12uur heb alles voor dit jaar al af heb.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-06-2004 20:55 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:49 schreef ouwe het volgende:
Hehe just joking dame, dat weet je toch?

oja jou nam ik nooit serieus, das waar ook

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 11-06-2004 19:34 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Heb er zin an!

Waag eens een dansje!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 11-06-2004 19:57 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Kan iemand voor mij de groeten doen aan Joe Satriani en Steve Vai???? Ze vroegen of ik nog kwam kijken, maar ik ben verhinderd helaas!!!!!

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 11-06-2004 21:18 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 17:57 schreef Azagthoth het volgende:
STaan een zooi goede bands daar alleen jammer van die G3 bullshit... pfff 4 uur lang onzin.

G3 rules !!! zeker met Frippie in de line-up

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-06-2004 8:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vandaag!!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com