IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Arrow Classic Rock Festival Vorige pagina | Volgende pagina
Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 21-06-2003 0:53 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 21 juni 2003 0:50 schreef she_devil het volgende:
jammer dat het met bang your head samenvalt

ja indd, wel jammer anders was ik wel gegaan ....

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 21-06-2003 0:56 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 21 juni 2003 0:53 schreef Mirandarijntje het volgende:
ja indd, wel jammer anders was ik wel gegaan ....
byh?

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Posted 21-06-2003 1:02 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

nee ...arrow, BYH gaat voor mij absoluut voor

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-06-2003 1:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

kut, hier had ik dus supergraag heen gewild (veel bands die ik leuk vind) maar ik heb geen geld/vervoer

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 21-06-2003 20:37 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 21 juni 2003 1:02 schreef Mirandarijntje het volgende:
nee ...arrow, BYH gaat voor mij absoluut voor
hoe ga jij er eigenlijk heen?

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 23-06-2003 15:55 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Hmmm, tja ik zat er ook mee ja.
Of Bang your head or Arrow.

Deep Purple en Uriah Heep zijn toch bands die je niet meer vaak zal kunnen zien in hun huidige formatie en de bands die op BYH komen kan je altijd nog zien.

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-06-2003 17:09 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Werchter was voor mij belangrijker, maar Deep Purple had ik toch wel graag willen zien. Arrow Classic Rock is trouwens wel een fijne zender om naar te luisteren imho, hoewel ze wel een heel vaak hetzelfde spelen.

Waarschuwing trouwens, zijn allemaal alcoholcontroles aangekondigd op Arrow Festival, just so you know...

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Posted 23-06-2003 18:22 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 21 juni 2003 20:37 schreef she_devil het volgende:
hoe ga jij er eigenlijk heen?

Ik ga met de bus, jij toch ook ??? kijk maar in t BYH-topic

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Posted 23-06-2003 18:26 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 23 juni 2003 15:55 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Hmmm, tja ik zat er ook mee ja.
Of Bang your head or Arrow.

Deep Purple en Uriah Heep zijn toch bands die je niet meer vaak zal kunnen zien in hun huidige formatie en de bands die op BYH komen kan je altijd nog zien.

Daar heb je misschien wel gelijk in maar er spelen bands zoals Thin Lizzy, Dokken, Y&T, TNT en Twisted Sister die je misschien ook niet meer vaak zal kunnen zien...( dit zijn ook bands uit de jaren '70/80 net als Deep Purple en Uriah Heep )

[Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 23-06-2003 18:28]

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 23-06-2003 22:31 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Tja, da's ook zo, maar ik in die bands ben ik niet zo erg geinteresseerd.

Thelema_6
Usericon van Thelema_6
Posted 25-06-2003 0:32 by Thelema_6 Wijzig reactieProfiel van Thelema_6Quote dit bericht

t is bijna zo ver. ik heb er zin in. Y&T was 2 weken geleden echt super geweldig.

We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 26-06-2003 20:03 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Inderdaad, morgen gezellig vroeg op om richting Lichtenvoorden te vertrekken

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 26-06-2003 20:38 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Moest vanochtend via tussenstop L'voorde naar W'wijk. Kam langs 't terrein, valt qua grootte wel mee, maar ik krijg toch altijd wel last van acute festivalkriebels bij het zien van die geelwitte punttentjes...

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 26-06-2003 20:51 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Morgen eens mooi Status Quo kijken, ben benieuwd !!

BLASTBEATS FOREVER

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 26-06-2003 21:13 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Status Quo is anno nu ongeveer een BZN geworden.
Hoop dat ze veel oude nummers spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 26-06-2003 21:13]

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 27-06-2003 11:53 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

voor de mensen die gaan misschien dat jullie me nog herkennen ik zal is 2 foto's van me posten dan hehe

en op deze foto ben ik die gene met dat immortal shirt

[Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 27-06-2003 11:53]

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 28-06-2003 10:16 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik vondt het wel OK, dat ACR. Wel een paar leuke bands gezien, zoals bv. Y&T en Uriah Heep. Ik vondt het alleen wel het festival van "de geciviliseerde mens", wat ging het er daar toch allemaal keurig en netjes aan toe, zeg !! Naarmate de avond vorderde des te bruter en lomper de mensen werden, waar alcohol al niet goed voor is hé.

BLASTBEATS FOREVER

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 28-06-2003 12:40 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Idd, later werden de mensen wat zatter enzo.
Uriah Heep, Status Quo en Lynyrd Skynyrd waren zoals verwacht fantastisch, maar Deep Purple vond ik toch best tegenvallen.
Volgens mij waren ze helemaal geil op hun nieuwe album, maar die nummers waren echt om te huilen.

Ik was trouwens degene die een zeldzaam 1991 shirt aan had van Lynyrd Skynyrd .

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 28-06-2003 12:53 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Haha, niet gezien, er liepen er zoveel met een Lynyrd Skynyrd-shirt aan. Misschien dat je mij wel gezien hebt, ik had een Dismember-shirt aan even later een Fuck The Commerce-longsleeve.

BLASTBEATS FOREVER

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 28-06-2003 15:49 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ik heb heel wat mensen gezien en niemand die mijn shirt had hehe. En er werd 4 keer aan mij gevraagd of ik m'n shirt wilde verkopen.

Maar om kort te wezen:

IK VOND HET EEN GEWELDIGE DAG

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 28-06-2003 15:54 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 27 juni 2003 11:53 schreef Doomhead het volgende:
voor de mensen die gaan misschien dat jullie me nog herkennen ik zal is 2 foto's van me posten dan hehe

als dat ben niet is

Do androids dream of electric sheep?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-06-2003 17:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ben ook geweest. Was een leuke, zeer warme dag. Status Quo vond ik het leukst. Stom van Deep purple dat ze Child in Time niet speelden. Gelukkig was de muntverkoop beter geregeld dan op Fields of rock. Dit festival is zeker voor herhaling vatbaar.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-06-2003 17:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 11:53 schreef Doomhead het volgende:

Ik heb jou gezien tijdens het metalfestival in Elektra op 14 juni

Schjipsch
Usericon van Schjipsch
Posted 28-06-2003 17:09 by Schjipsch Wijzig reactieProfiel van SchjipschQuote dit bericht

hehe het heerschte
status quo, deep purple en uriah heep waren geweldig
lynard skynard, Y&T, en la doors waren ook wel aardig
volgens mij vergeet ik nog iets
maar het was zeker gezellig

[Dit bericht is gewijzigd door Schjipsch op 28-06-2003 17:11]

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 29-06-2003 1:48 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik wou er eerst wel heen maar doordat ik weinig kans had op vervoer heb ik maar besloten niet te gaan.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com