IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Arrow Classic Rock Festival Vorige pagina | Volgende pagina
mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 10-12-2003 11:15 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

tering, dit valt dus samen met Sweden Rock, en tja, daar moet ik nu eenmaal heen , dus geen arrow voor mij helaas, had Yes heel graag gezien

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-12-2003 11:59 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 december 2003 9:21 schreef Dunne_Hein het volgende:
Wel allemaal AC/DC voten hé

Wat is de link van dei poll ook alweer (heb geen goede flash plugin hier op het werk kan die site niet beklijken) dan post ik hem effe op een paar andere forums om de vote totals voor AC/Dc effe op te krikken....

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-12-2003 12:03 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

http://www.classicrockfestival.info/

Oh wacht, die poll kan ik niet apart doorsturen, die zit in de frontpage gebakken. Of weet iemand een mogelijkheid?

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 10-12-2003 12:05]

I can't shoot straight unless I've had a pint!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-12-2003 12:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

1.
ACDC 1342 22%
2.
Alice Cooper 492 8%
3.
Ozzy Osbourne 542 9%
4.
Styx 533 9%
5.
REO Speedwagon 170 3%
6.
Ten Years After 515 9%
7.
Golden Earring 607 10%
8.
ZZ top 755 13%
9.
Jethro Tull 628 10%
10.
YES 407 7%

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 10-12-2003 12:11 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik ga denk ik maar 1 dagje, de dag met JP

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 10-12-2003 19:08 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 12:11 schreef Visor het volgende:
Ik ga denk ik maar 1 dagje, de dag met JP
Aangenaam, ik waarschijnlijk ook

FREEZE

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-12-2003 19:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik niet meer.

Phantom Lord
Blaat
Posted 10-12-2003 19:09 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:09 schreef Elfensteen het volgende:
Ik niet meer.
Why not?

FREEZE

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-12-2003 19:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:09 schreef Phantom Lord het volgende:
Why not?

Phantom Lord
Blaat
Posted 10-12-2003 19:11 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:09 schreef Elfensteen het volgende:

Je bent offtopic!

Offtopic: lucht je hart maar bij broekie PL
Ontopic: Ik hoop dat AC/DC op dezelfde dag als Judas Priest komt... dan kan ik echt loos gaan

FREEZE

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-12-2003 8:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik hoop dat AC/DC uberhaupt komt, ljkt me wel een hele grote vis voor dat festival!

Judas Priest is natuurljik al reden genoeg om te gaan...ik ga denk ik twee dagen vind al die ouwe bands wel tof...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-12-2003 17:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

idd motorhead en jp zijn al op zaterdag, dus kwak acdc daarbij en ik ga mijn kaartje halen

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 29-12-2003 17:24 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik ga vooralsnog alleen op de zaterdag, maar ik ben druk bezig te regelen dat ik alledrie de dagen ga

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 29-12-2003 17:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

zaterdag 12 juni

Judas priest
Motorhead
Alice Cooper
Scorpions
UFO

Dat wordt wel feest!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-12-2003 22:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 december 2003 17:49 schreef Verval het volgende:
zaterdag 12 juni

Judas priest
Motorhead
Alice Cooper
Scorpions
UFO

Dat wordt wel feest!

Jaaaaaaa!!!!! Daar gaan wij heen!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 18:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

echt een onwijs goede line-up!!! jammer dat het 125 eurie is!!!
ik zou david bowie erg graag willen zien

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 15-01-2004 21:10 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Hmm, dit jaar word het nog een twijfelgevalletje. Ik weet niet niet of ik vrienden kan porren om er heen te gaan. Te veel andere festivals rond die tijd.
Priest, Cooper en Bowie wil ik toch er graag zien.

Ik zou er trouwens toch echt graag meer 'klassieke' rock bands willen zien.
10 CC en ZZ-top lijkt mij inderdaad wel wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 15-01-2004 21:12]

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 21:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de voorverkoop is al begonnen trouwens

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 15-01-2004 21:13 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ja, dat had ik al door, maar dat loopt niet zo verschrikkelijk storm, de definitieve line-up is geloof ik nog geeneens compleet.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 21:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee dat niet maar wat er nu al staat is tering jantje goed, dus het kan alleen maar beter worden.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 15-01-2004 21:31 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Argh, wat moet ik doen ?
Dan ga ik wel in mijn eentje zitten heerschen in mijn tent

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-02-2004 9:32 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Die zaterdag begint trouwens erg leuk te worden, nu al 4 leuke bands. Alleen staan die ook op graspop en daar staan ze veel hoger op de bil.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-02-2004 9:55]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-02-2004 9:53 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 21:31 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Argh, wat moet ik doen ?
Dan ga ik wel in mijn eentje zitten heerschen in mijn tent

ik ga er misschien heen als ik op tijd nog een bijbaantje vind
maar ik ga niet bij jou in de tent en ik rij ook niet Jos

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Phantom Lord
Blaat
Posted 03-02-2004 10:31 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 21:14 schreef ghoulliette het volgende:
nee dat niet maar wat er nu al staat is tering jantje goed, dus het kan alleen maar beter worden.
Wat is er met mij? Heb ik nu al tering zonder dat ik dat weet???

Ontopic: ik MOET eerst geld hebben, dan kan ik er heen... (maar daar ga ik wel aankomen )

FREEZE

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-02-2004 13:40 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Steve Vai en Joe Satriani zijn ook wel interessant.
Het is wel een hoop geld, maar ik krijg toch zin om te gaan

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com