|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is de link van dei poll ook alweer (heb geen goede flash plugin hier op het werk kan die site niet beklijken) dan post ik hem effe op een paar andere forums om de vote totals voor AC/Dc effe op te krikken.... |
|
http://www.classicrockfestival.info/ Oh wacht, die poll kan ik niet apart doorsturen, die zit in de frontpage gebakken. Of weet iemand een mogelijkheid? [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 10-12-2003 12:05] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
1. ACDC 1342 22% 2. Alice Cooper 492 8% 3. Ozzy Osbourne 542 9% 4. Styx 533 9% 5. REO Speedwagon 170 3% 6. Ten Years After 515 9% 7. Golden Earring 607 10% 8. ZZ top 755 13% 9. Jethro Tull 628 10% 10. YES 407 7% |
|
Ik ga denk ik maar 1 dagje, de dag met JP Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Aangenaam, ik waarschijnlijk ook FREEZE |
|
Ik niet meer. |
|
quote:Why not? FREEZE |
|
quote: |
|
quote:Je bent offtopic! Offtopic: lucht je hart maar bij broekie PL Ontopic: Ik hoop dat AC/DC op dezelfde dag als Judas Priest komt... dan kan ik echt loos gaan FREEZE |
|
Ik hoop dat AC/DC uberhaupt komt, ljkt me wel een hele grote vis voor dat festival! Judas Priest is natuurljik al reden genoeg om te gaan...ik ga denk ik twee dagen vind al die ouwe bands wel tof... |
|
idd motorhead en jp zijn al op zaterdag, dus kwak acdc daarbij en ik ga mijn kaartje halen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga vooralsnog alleen op de zaterdag, maar ik ben druk bezig te regelen dat ik alledrie de dagen ga They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
zaterdag 12 juni Judas priest Motorhead Alice Cooper Scorpions UFO Dat wordt wel feest! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Jaaaaaaa!!!!! Daar gaan wij heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
echt een onwijs goede line-up!!! jammer dat het 125 eurie is!!! ik zou david bowie erg graag willen zien |
|
Hmm, dit jaar word het nog een twijfelgevalletje. Ik weet niet niet of ik vrienden kan porren om er heen te gaan. Te veel andere festivals rond die tijd. Priest, Cooper en Bowie wil ik toch er graag zien. Ik zou er trouwens toch echt graag meer 'klassieke' rock bands willen zien. 10 CC en ZZ-top lijkt mij inderdaad wel wat. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 15-01-2004 21:12] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
de voorverkoop is al begonnen trouwens |
|
Ja, dat had ik al door, maar dat loopt niet zo verschrikkelijk storm, de definitieve line-up is geloof ik nog geeneens compleet. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
nee dat niet maar wat er nu al staat is tering jantje goed, dus het kan alleen maar beter worden. |
|
Argh, wat moet ik doen ? Dan ga ik wel in mijn eentje zitten heerschen in mijn tent Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Die zaterdag begint trouwens erg leuk te worden, nu al 4 leuke bands. Alleen staan die ook op graspop en daar staan ze veel hoger op de bil. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-02-2004 9:55] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik ga er misschien heen als ik op tijd nog een bijbaantje vind maar ik ga niet bij jou in de tent en ik rij ook niet Jos "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Wat is er met mij? Heb ik nu al tering zonder dat ik dat weet??? Ontopic: ik MOET eerst geld hebben, dan kan ik er heen... (maar daar ga ik wel aankomen ) FREEZE |
|
Steve Vai en Joe Satriani zijn ook wel interessant. Het is wel een hoop geld, maar ik krijg toch zin om te gaan |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |