|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heersch! Waag eens een dansje! |
|
ik moet hier dus morgen werken, maarre volgens mij is het openbaar vervoer niet al te best daar. is er iemand die er meer over weet? |
|
Arnhem - Doetinchem - Richting Winterswijk Tussen Doetinchem en Winterswijk is station Varsselveld. En dan (volgens ArrowRockFestival.nl): "De normale dienstregeling van Syntus is van kracht gedurende het Arrow Rock Festival. Tevens staan er pendelbussen klaar op de stations van Lievelde en Varsseveld om mensen van het station naar het festivalterrein te brengen en vice versa." [Dit bericht is gewijzigd door Gorthaur op 12-06-2004 19:06] |
|
quote: hahahaha openbaar vervoer in de achterhoek! vet gaaf is dat! fietsen MOET je daar! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Het was erg gaaf (en regenachtig) ben nog een zm-er tegengekomen, Sargoth. Foto's komen nog. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Godverdomme wat was het gaaf! Judas Priest heerschte echt ontzettend hard, van Alice Cooper heb ik niet veel meegekregen. Stond helaas helemaal achter in de tent, dus ben maar gaan zuipen. Motorhead was wel aardig. Vooral het andere geslacht zal het vermakelijk hebben gevonden dat Lemmy ineens 2 'strippende' vrouwen om zich heen had staan. Verder geen ZM'ers meer tegengekomen. Gelukkig. Ja, little devil wel maar die verkeerde de hele dag al in mijn gezelschap Waag eens een dansje! |
|
motörhead was erg gaaf!! jammer dat ze geen nieuwe nummers hebben gespeeld! cooper was erg vermakelijk. judas priest, tja meneer halford kan het gewoon niet meer, gemiste kans. maar ondanks de regen was het toch erg gezellig |
|
haha smeerdert heb je Priest weleens gezien?? |
|
quote: ja zeker wel. maar niet het hele optreden.... maar wel alles gehoord!! |
|
quote: was tof ja! priest had nog steeds die bijzonder krachtige stem, wat die gast eruit krijst echt geweldig! optreden was super, Y&T was ook erg gaaf. Motorhead was een slachtveld vooraan natuurlijk dus vrij uitgeput daarna haha. Blue Oyster Cult was ook gaaf wat ik ervan gezien heb en the Scorpions alleen "black out" gehoord. o en wat nrs van Alice Cooper. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Priest was super ja! verder heb ik gekeken bij de Scorpions, Y&T en Alice Cooper.. allemaal cool! |
|
Zaterdag is achteraf gezien een dag die ik niet had willen missen! Het weer kan ik kort over zijn: kut dus. Onweer, stortbuien, motregen en hagel, doorweekt tot op het bot. (KOUD gehad!) Y&T vond ik vorig jaar al gaaf, en dat waren ze nu ook weer. Ook The Godz (die mij niets zeiden) was lekkere rock & roll, heb mij goed vermaakt. Motörhead waar ik hoge verwachtingen van had, knalde niet echt. De stem van Lemmy was ook niet echt om over te spreken. Alleen "Ace of Spades" kwam er wel goed uit. UFO viel mij tegen, misschien toch niet mijn muziek ? Scorpions vond ik ook niet echt bijzonder. Alice Cooper, geweldige verschijning/podiumact/showman. Judas Priest was verrassend goed, ik was hier niet voor gekomen. Ik had Rob Halford 2 jaar geleden op Graspop gezien en dat viel me zwaar tegen. Ik keek er vreemd van op dat Judas Priest headliner was, maar achteraf volkomen terecht. Wat een strot heeft die zanger, wat een geweldige combinatie met die band samen! Ze heben aan mij 1 fan erbij gewonnen, de beste band van de zaterdag ! Volgend jaar weer ? [Dit bericht is gewijzigd door Eucalysta op 13-06-2004 21:23] |
|
wat een super leuk festival zeg!!! |
|
quote: haha idd. maar ging nog best goed. gelukkig gingen we terug met de auto. in doetinchem was er weer iemand voor de trein gesprongen |
|
Ik heb gehoord dat dat Barry Hay was na consumptie van 33 HEMA-rookworsten, berust dat op enige waarheid? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
haha, nee hoor. maar de golden Oorbel rockte wel onwijs hart, super vet. en Heart, wat heeft dat wijf een stem zeg, super!@!@ |
|
Dat wijf van Heart had idd een tegekke strot ja ! Was idd een gezellie festival.......... tegekke bands...... |
|
quote: was idd. een leuk dagje. alleen het bier was niet te zuipen **COCTAILS DAN MAAR** [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 14-06-2004 11:30] |
|
Godver wat had ik Priest graag gezien....nou ja over twee weken.... Zou overigens niet weten waarom ze niet een terechte headliner waren volgens mij hebben ze meer platen verkocht dan allee andere bands van zaterdag op het festival bij elkaar.... [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 14-06-2004 11:51] |
|
Ik vond YES gisteravond een beetje een mindere afsluiter, met alle respect, maar ze hadden beter een andere band kunnen laten afsluiten......... |
|
quote: de frisdrank smaakte ook nergens naar, en jus hadden ze niet eens hehe.. |
|
quote: jus? bij de hema tent verkochten we jus, multivruchten en bosvruchten sap. misschien beter kijken |
|
De hema tent? ROFL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zaterdag heeft 1 op de 4 bezoekers een rookworst gegeten. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |