IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Arrow Classic Rock Festival Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-12-2003 14:54 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Fucking hell, valt precies in de periode dat ik ga afstuderen...beetje jammer

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-12-2003 15:07 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Uit betrouwbare bron kan ik mede delen dat ook Alice Cooper naar Arrow Clasic Rock Festival gaat komen

Wiegen Meister !

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-12-2003 19:21 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik ga alleen al voor Judas Priest maar als AC/DC zou komen ga ik helemaal uit mijn plaat, maar die trekken alleen al meer bezoekers dan dat hele festival aankan...

Ik heb echter ook geruchten gehoord dat AC/DC zou kunnen gaan headlinen!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-12-2003 19:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 15:07 schreef Shadow_Smile het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik mede delen dat ook Alice Cooper naar Arrow Clasic Rock Festival gaat komen

HEERSCH!!

..."Hate can only create more hate"...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-12-2003 19:24 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:

Cool! maar als AC/DC komt ga ik ZEKER

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-12-2003 19:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 19:24 schreef Dunne_Hein het volgende:
Cool! maar als AC/DC komt ga ik ZEKER

NEEEE, niet jij!!!

Ok, Immo is hier niet bij..

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-12-2003 19:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 19:25 schreef Immortella het volgende:
NEEEE, niet jij!!!

Ok, Immo is hier niet bij..

Ik voel enige.... wrijving....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-12-2003 19:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 19:26 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik voel enige.... wrijving....

Zeg maar gerust een flinke botsing..

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 09-12-2003 19:30 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Denk dat ik de zaterdag en zondag maar eens ga. Terugdenkend aan afgelopen zomer zullen er nog wel meer goede bands bijkomen.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-12-2003 19:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:

*burp* ik ben daar!

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-12-2003 19:45 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 9 december 2003 19:37 schreef Elfensteen het volgende:
*burp* ik ben daar!

Elf! Doe je werk!

Alsjeblieft

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 09-12-2003 19:45 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 19:37 schreef Elfensteen het volgende:
*burp* ik ben daar!

Dus jij weet ook al waar je heen gaat?

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 09-12-2003 22:48 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:

Cool!
quote:
Op 9 december 2003 19:21 schreef enforcer het volgende:
Ik ga alleen al voor Judas Priest maar als AC/DC zou komen ga ik helemaal uit mijn plaat, maar die trekken alleen al meer bezoekers dan dat hele festival aankan...

Ik heb echter ook geruchten gehoord dat AC/DC zou kunnen gaan headlinen!
Dat zou helemaal fucking te heersch zijn! Judas Priest EN AC/DC... Damn, dat kan alleen maar rocken worden

FREEZE

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-12-2003 22:48 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 22:48 schreef Phantom Lord het volgende:
Cool!Dat zou helemaal fucking te heersch zijn! Judas Priest EN AC/DC... Damn, dat kan alleen maar rocken worden
En ik kom natuurlijk

Phantom Lord
Blaat
Posted 09-12-2003 22:50 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 22:48 schreef Elfensteen het volgende:
En ik kom natuurlijk
En het is dicht bij mij in de buurt, en ik ga er zeker zijn... Mijn pa wil ook gaan

FREEZE

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-12-2003 22:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik wil bij jou pitten!

Phantom Lord
Blaat
Posted 09-12-2003 22:59 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 22:57 schreef Elfensteen het volgende:
Ik wil bij jou pitten!
Wat mij betreft...

Als het van m'n pa mag... hij is nog een beetje: "oeh, pas wel op met die mensen van internet hoor"... (ik lul hem wel om )

FREEZE

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-12-2003 23:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 22:59 schreef Phantom Lord het volgende:
"oeh, pas wel op met die mensen van internet hoor"...
Kijk maar uit! Dan weet ik waar je huis woont!

Phantom Lord
Blaat
Posted 09-12-2003 23:09 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Ontopic dan maar weer?

Ik ga er zeker bij zijn... zaterdag begint de voorverkoop en ik zal ervoor zorgen dat IK een kaartje heb!

FREEZE

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-12-2003 23:11 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Een kaartje 125 euro, vind je dat normaal?

Phantom Lord
Blaat
Posted 09-12-2003 23:15 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 23:11 schreef Deathwish het volgende:
Een kaartje 125 euro, vind je dat normaal?
Erm... nee, maar ik heb ouders

FREEZE

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-12-2003 23:21 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Fuck dat bedrag... Beetje veel om zomaar op te hoesten.

Maargoed, JP en ACDC, hehehe

changed to 'ouwe'

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-12-2003 9:12 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou € 125 wie gaat er in godsnaam op vrijdag dan is er alleen pop!

de zaterdag en zondag zijn voor de rock en dan is een kaartje € 90 wat nog steds veel si maar met zulke namen zal het echt wel uitverkocht raken zeker als AC/DC komt!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-12-2003 9:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Mee eens namen als Alice Cooper en Judas Priest zijn ook de moeite waard natuurlijk!

*mij gaat het eigenlijk voornamelijk om AC/DC

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-12-2003 9:21 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Wel allemaal AC/DC voten hé

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com