![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Fucking hell, valt precies in de periode dat ik ga afstuderen...beetje jammer ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Uit betrouwbare bron kan ik mede delen dat ook Alice Cooper naar Arrow Clasic Rock Festival gaat komen ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Cool! maar als AC/DC komt ga ik ZEKER ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: NEEEE, niet jij!!! ![]() ![]() Ok, Immo is hier niet bij.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik voel enige.... wrijving.... ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Zeg maar gerust een flinke botsing.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Denk dat ik de zaterdag en zondag maar eens ga. Terugdenkend aan afgelopen zomer zullen er nog wel meer goede bands bijkomen. ![]() |
|
quote:*burp* ik ben daar! ![]() |
|
quote: Elf! Doe je werk! ![]() Alsjeblieft ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Dus jij weet ook al waar je heen gaat? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Cool! quote:Dat zou helemaal fucking te heersch zijn! ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
quote:En ik kom natuurlijk ![]() ![]() ![]() |
|
quote:En het is dicht bij mij in de buurt, en ik ga er zeker zijn... Mijn pa wil ook gaan ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Ik wil bij jou pitten! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Als het van m'n pa mag... hij is nog een beetje: "oeh, pas wel op met die mensen van internet hoor"... ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
quote:Kijk maar uit! Dan weet ik waar je huis woont! ![]() ![]() |
|
Ontopic dan maar weer? ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Een kaartje 125 euro, vind je dat normaal? ![]() |
|
quote:Erm... nee, maar ik heb ouders ![]() FREEZE ![]() |
|
Fuck dat bedrag... Beetje veel om zomaar op te hoesten. Maargoed, JP en ACDC, hehehe changed to 'ouwe' ![]() |
|
Nou € 125 wie gaat er in godsnaam op vrijdag dan is er alleen pop! de zaterdag en zondag zijn voor de rock en dan is een kaartje € 90 wat nog steds veel si maar met zulke namen zal het echt wel uitverkocht raken zeker als AC/DC komt! ![]() |
|
Mee eens ![]() *mij gaat het eigenlijk voornamelijk om AC/DC ![]() ![]() |
|
Wel allemaal AC/DC voten hé ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |