|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Fucking hell, valt precies in de periode dat ik ga afstuderen...beetje jammer Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Uit betrouwbare bron kan ik mede delen dat ook Alice Cooper naar Arrow Clasic Rock Festival gaat komen Wiegen Meister ! |
|
quote: HEERSCH!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Cool! maar als AC/DC komt ga ik ZEKER I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: NEEEE, niet jij!!! Ok, Immo is hier niet bij.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik voel enige.... wrijving.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zeg maar gerust een flinke botsing.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Denk dat ik de zaterdag en zondag maar eens ga. Terugdenkend aan afgelopen zomer zullen er nog wel meer goede bands bijkomen. |
|
quote:*burp* ik ben daar! |
|
quote: Elf! Doe je werk! Alsjeblieft Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dus jij weet ook al waar je heen gaat? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Cool! quote:Dat zou helemaal fucking te heersch zijn! Judas Priest EN AC/DC... Damn, dat kan alleen maar rocken worden FREEZE |
|
quote:En ik kom natuurlijk |
|
quote:En het is dicht bij mij in de buurt, en ik ga er zeker zijn... Mijn pa wil ook gaan FREEZE |
|
Ik wil bij jou pitten! |
|
quote:Wat mij betreft... Als het van m'n pa mag... hij is nog een beetje: "oeh, pas wel op met die mensen van internet hoor"... (ik lul hem wel om ) FREEZE |
|
quote:Kijk maar uit! Dan weet ik waar je huis woont! |
|
Ontopic dan maar weer? Ik ga er zeker bij zijn... zaterdag begint de voorverkoop en ik zal ervoor zorgen dat IK een kaartje heb! FREEZE |
|
Een kaartje 125 euro, vind je dat normaal? |
|
quote:Erm... nee, maar ik heb ouders FREEZE |
|
Fuck dat bedrag... Beetje veel om zomaar op te hoesten. Maargoed, JP en ACDC, hehehe changed to 'ouwe' |
|
Nou € 125 wie gaat er in godsnaam op vrijdag dan is er alleen pop! de zaterdag en zondag zijn voor de rock en dan is een kaartje € 90 wat nog steds veel si maar met zulke namen zal het echt wel uitverkocht raken zeker als AC/DC komt! |
|
Mee eens namen als Alice Cooper en Judas Priest zijn ook de moeite waard natuurlijk! *mij gaat het eigenlijk voornamelijk om AC/DC |
|
Wel allemaal AC/DC voten hé I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |