|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
*zucht*...en daar gaan we weer..... |
|
Eeire vocals? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:ken je dat niet? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bij large is "encyclopedia of dutch black metal" te koop voor ongeveer 10 euro. Wel een leuk boekje om eens in te bladeren maar het is niet echt up to date |
|
dat krijg je met boekvormen, daar moet elk jaar een update van komen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
die is al een tijdje uit. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-12-2004 15:00] |
|
Van diep onder de grond weerklinkt het gegrom van een dorstig Scrotum Scrotum - Lagerbeer BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
weer vegeten,had ik nog wel zo'n mooie openingszin http://www.soundclick.com/util/DownloadSong.cfm?ID=1855602 BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Zijn er van botulistum eigelijk ooit live fotos gemaakt. Ik heb ze jammer genoeg nooit kunnen meemaken. Hetzelfde voor die show van mayhem in leipzig anno 1991. |
|
quote: Ondanks het feit dat deze post nogal gedateerd is moet 'ie gewoon even gequote worden. Wat een sneue homofiel is dit.. :') |
|
Die hele Black Metal Maffia is anders al net zo sneu.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:O. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe. Niet weer die discussie, ik voel de bui alweer hangen. Bovendien had mijn post totaal geen betrekking op de BMM. Feit blijft dat het op theatrale wijze aankondigen van het vertrek uit 'de scene' geen enkele meerwaarde heeft, en eigenlijk alleen maar bijzonder kinderachtig overkomt. Ik hou daar niet zo van, dat self-important geneuzel van 'ik verlaat de scene want ik vind het klote', 'de scene is dood' enzovoorts. Hou de eer dan aan jezelf en vertrek in stilte. |
|
quote: Hahaha, was jij dat ja? |
|
quote:Heb je gelijk in, dat is al net zo sneu. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kanker, het ging om een fucking post uit 2003, mensen zeggen weleens wat, so fucking what. heb je echt niks beters te doen dan je druk maken om wat iemand postte in fucking 2003 ??? Fuck the world and fuck you |
|
BMM? woehoe lol signature |
|
quote:juist. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hmm. Is het zo duidelijk, ja? :') |
|
quote:maar ik vergeef je hoor. Hoe vind je die Chaos88? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik weet het helaas nog niet, meneer M. raakte afgelopen weekend geblesseerd waardoor hij nog niet in staat was om het op te sturen, dus ik hoop dat het komende week ergens aankomt. Ik post er wel wat over in het now playing topic. |
|
quote:Top. En ik vind de NL bm scene nog steeds sneu. Fuck the world and fuck you |
|
Check metal-archives ofzo, en maak daar een hele lijst van. De hoeveelheid black metal in Nederland zal je nog verbazen. |
|
quote:het interesseert me geen fuck, dus waarom zou ik ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |