IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Nederlandse underground bands. Vorige pagina | Volgende pagina
necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 18-12-2003 21:42 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

*zucht*...en daar gaan we weer.....

invictis
Usericon van invictis
Posted 19-12-2003 16:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

underground bands toch?

check de site en enjoy

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 19-12-2003 16:16]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-12-2003 16:25 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Eeire vocals?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-12-2003 16:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 16:25 schreef Sater het volgende:
Eeire vocals?
ken je dat niet?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 04-12-2004 12:43 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Bij large is "encyclopedia of dutch black metal" te koop voor ongeveer 10 euro. Wel een leuk boekje om eens in te bladeren maar het is niet echt up to date

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-12-2004 12:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat krijg je met boekvormen, daar moet elk jaar een update van komen

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-12-2004 15:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

die is al een tijdje uit.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-12-2004 15:00]

AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 06-12-2004 13:11 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

Van diep onder de grond weerklinkt het gegrom van een dorstig Scrotum
Scrotum - Lagerbeer

BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST

AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 06-12-2004 13:12 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

weer vegeten,had ik nog wel zo'n mooie openingszin
http://www.soundclick.com/util/DownloadSong.cfm?ID=1855602

BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST

Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 10-06-2007 14:58 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Zijn er van botulistum eigelijk ooit live fotos gemaakt. Ik heb ze jammer genoeg nooit kunnen meemaken. Hetzelfde voor die show van mayhem in leipzig anno 1991.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 10-06-2007 15:21 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 17:44 schreef necroslaughter het volgende:
Degene die dat zei over Onheil was ik. En ik heb maar besloten om die hele zielige scene links te laten liggen....ga morgen m'n black metal cdtjes verpatsen ( kan ik vast nog wel kwijt bij Plato ofzo, ) en dan kan wat mij betreft heel die scene met z'n zielige Black Metal Squad, en Black Metal mafia de pleuris krijgen.

Ondanks het feit dat deze post nogal gedateerd is moet 'ie gewoon even gequote worden. Wat een sneue homofiel is dit.. :')

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-06-2007 15:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die hele Black Metal Maffia is anders al net zo sneu....

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-06-2007 15:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:21 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ondanks het feit dat deze post nogal gedateerd is moet 'ie gewoon even gequote worden. Wat een sneue homofiel is dit.. :')
O.

Fuck the world and fuck you

nuclearwarfare
Posted 10-06-2007 15:47 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die hele Black Metal Maffia is anders al net zo sneu....

Hehe. Niet weer die discussie, ik voel de bui alweer hangen. Bovendien had mijn post totaal geen betrekking op de BMM.

Feit blijft dat het op theatrale wijze aankondigen van het vertrek uit 'de scene' geen enkele meerwaarde heeft, en eigenlijk alleen maar bijzonder kinderachtig overkomt. Ik hou daar niet zo van, dat self-important geneuzel van 'ik verlaat de scene want ik vind het klote', 'de scene is dood' enzovoorts. Hou de eer dan aan jezelf en vertrek in stilte.

nuclearwarfare
Posted 10-06-2007 15:48 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:40 schreef mental het volgende:
O.

Hahaha, was jij dat ja?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-06-2007 15:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:47 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hehe. Niet weer die discussie, ik voel de bui alweer hangen. Bovendien had mijn post totaal geen betrekking op de BMM.

Feit blijft dat het op theatrale wijze aankondigen van het vertrek uit 'de scene' geen enkele meerwaarde heeft, en eigenlijk alleen maar bijzonder kinderachtig overkomt. Ik hou daar niet zo van, dat self-important geneuzel van 'ik verlaat de scene want ik vind het klote', 'de scene is dood' enzovoorts. Hou de eer dan aan jezelf en vertrek in stilte.
Heb je gelijk in, dat is al net zo sneu.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-06-2007 15:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Kanker, het ging om een fucking post uit 2003, mensen zeggen weleens wat, so fucking what. heb je echt niks beters te doen dan je druk maken om wat iemand postte in fucking 2003 ???

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2007 15:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

BMM?

woehoe

lol

signature

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-06-2007 15:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:48 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hahaha, was jij dat ja?
juist.

nuclearwarfare
Posted 10-06-2007 15:51 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:50 schreef mental het volgende:
heb je echt niks beters te doen

Hmm.

Is het zo duidelijk, ja? :')

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-06-2007 15:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:51 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hmm.

Is het zo duidelijk, ja? :')
maar ik vergeef je hoor. Hoe vind je die Chaos88?

nuclearwarfare
Posted 10-06-2007 15:54 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:52 schreef mental het volgende:
maar ik vergeef je hoor. Hoe vind je die Chaos88?

Ik weet het helaas nog niet, meneer M. raakte afgelopen weekend geblesseerd waardoor hij nog niet in staat was om het op te sturen, dus ik hoop dat het komende week ergens aankomt. Ik post er wel wat over in het now playing topic.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-06-2007 15:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 15:54 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik weet het helaas nog niet, meneer M. raakte afgelopen weekend geblesseerd waardoor hij nog niet in staat was om het op te sturen, dus ik hoop dat het komende week ergens aankomt. Ik post er wel wat over in het now playing topic.
Top. En ik vind de NL bm scene nog steeds sneu.

MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 10-06-2007 16:17 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Check metal-archives ofzo, en maak daar een hele lijst van. De hoeveelheid black metal in Nederland zal je nog verbazen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-06-2007 16:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 16:17 schreef MindFolter het volgende:
Check metal-archives ofzo, en maak daar een hele lijst van. De hoeveelheid black metal in Nederland zal je nog verbazen.
het interesseert me geen fuck, dus waarom zou ik ?

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com