|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was ook niet tijdens een black metal concert maar tijdens een van die festivalletjes waar dm bands en bm bands "gebroederlijk" met elkaar optreden...En wat gaat t jouw aan eigenlijk ??? |
|
???? tja...je kan niet alles hebben dus maar goed, 'k wens je verder veel succes bij alles wat je doet in de "scene".....veel geluk verder ! |
|
quote: en dat kan niet? Ooit gehoord van bands als Pentacle, Repugnant, Sadistic Intent, Obscurity ? Die zouden niet mogen spelen met blackmetalbands? En waarom zou ik niet gebroederlijk om mogen gaan met deathmetalmuzikanten? Is deathmetal verboden ineens? Het zijn godverdomme onze vijanden niet... |
|
quote: waar het mij om gaat: je spreekt jezelf constant tegen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gebruikt ie dat weer...lekker origineel.Kunnen we er niet gewoon over ophouden ??? Ik ben de zak ,die er toch geen ruk van af schijnt te weten, dus waarom zouden we het er nog langer over hebben ???Jullie zijn toch overtuigd van je eigen gelijk, en ik heb geen zin om me nog meer te laten afzeiken. Wat moet ik nog meer zeggen ??? Sorry jongens, ik zat fout, en zal me voortaan bij m'n DEATH / Grind bandjes houden ??? Bij deze dan....Nu tevreden ??? |
|
whahahahahahahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
|
|
Nou...hij kan nog lachen, da's in ieder geval wel weer goed, hehehe... |
|
quote: I second that. Hahahaha. Soms wou ik dat Heer G. van W&D hier op dit forum vertoefde om zo'n heerschappen van repliek te dienen. Je kan me de bout hachelen! |
|
eerlijk is eerlijk; een hoop nederlandse BM zuigt en dan zeker de nederlandstalige...te zielig voor woorden, stakkers Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hey! Geen slecht woord over Vazal ja!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kijk niet zo raar als ik het over Vazal heb...tenzij je anaal genomen wilt worden door hun gitarist zou ik dat nooit meer doen...jochie... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Jochie? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ja...die kutkoters van tegenwoordig hebben wel wat eigendunk zeg...volgens mij ben je niet ouder dan 16... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
necroslaughter heerst!!! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Geweldig... nog zo'n clowneske pipo die met heerlijke domme argumenten zinloze brallepraat loopt te verkondingen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat een geleut0r allemaal hier, lijkt wel De Muur af en toe. Wel vermakelijk. Ik vraag me af wat men nou de definitie van "underground" vindt (minder dan 30 fans -waarvan de helft op een ander continent- en meer dan 300 lui die je band uitkotsen?) |
|
quote: inderdaad, wat een kansloze eikel, in je eigen taal teksten schrijven zeilig vinden, hoe kan het dat dit soort mensen nog rondlopen. ???????????????? Ik ben altijd wel benieuwd of die internet helden dezelfde uitspraken doen als ze voor je staan. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Das geen probleem!!!...niet dat ik achter ALLE uitspraken van Necroslaughter sta. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik hou me helemaal buiten deze discussie maar het is inderdaad waar dat velen alleen maar vanachter hun pc stoere taal durven praten en rechtstreeks tegenover iemand klappen ze dicht en durven ze niks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
leader: denk je enti dat necroslaughter een leuke aanwinst zou zijn voor de muur? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kan weer wel wat interessante discussies opleveren, aangezien het tegenwoordig maar een zoutloze bedoeling op de Muur is. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |