|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:nou sorry hoor maar ik vind fw sauron toch wel erg hard het podium afblazen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
haatstrijd is idd ook mijn favo nlbm bandje maar dat heeft ook andere redenen dan slechts de muziek. Op uva3 hebben ze echt een belachelijk goed welkoms concert gegeven om den plaag van satan verder te kunnen verspreiden dan slechts hun oefen ruimte. *spam* die live tape heerscht ook focking hard. ps: niet alleen hellchrist Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: wacht ff? je zeikt bvands af omdat ze tot de neiwue lichting behoren?? wat voor een achterlijke mongool ben jij dan?? je meot naar de mzuiek luisteren zielige zak.. galgeras behoort tot de nieuwe lichting dus??? Beide galgeras leden zaten bijvoorbeeld in bands als Faal die in 1993 zijn begonnen en bijvoorbeeld in 1995 uit de oefenruimte zijn gekickt en in de problemen kwamenwegens afpersing, geweldpleging, ontvoering en bedreigingen, dus wat lul je nou dom??? Die gasten eens tukkie ouder als bevoorbeeld als Mister Hellchrist.... Countess de band met de eertse Nederlandse teksten??? je bent nog dommer als ik dacht.. Fire en Faal hadden Nederlandse teksten (nopg voor Countess) en volgens mij was Lugubrum nog iets eerder als Countess... Verder vindt je haatstrijd dus goed omdat hellchrist er in zit??? das mooi dom dan.. Hellchrist is er bijgekomen... haatstrijd 2 jaar geleden opgericht door nachtvorst van 17..... dus kom, hoe kun jij die band nou gaaf vinden???? jezus... wat een gezeur! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zat je maar te jennen dus hahahahaha, en over dom gesproken...mensen die zich bezig houden met afpersing en aanverwante zaken zijn helemaal dom, of niet !!! En volgens mij was Countess ECHT de eerste...en niet dat Lugubrum dus....die zullen dan wel de eerste zijn geweest met een volledige cd met nederlandstalige nummers ??? ( weet niet zeker, ken nix van die band, weet wel dat die kut reviews kregen...) en ach ... ik hou me toch liever bezig met DEATH / GRIND..... |
|
ik vond die discussie over hoe leuk de willemeen is anders veel leuker |
|
volgens mij komt het nummer "Bloed in de Sneeuw" uit 1995 (heb nu de cd niet hier liggen, zit op mijn werk)... the Drunbk Sorcerers was in 1992 al bezig met nederlandse teksten, dus de eerste waren we sowieso niet... Zio, dus radikale acties zijn dom volgens jou... nou, dan snap je ook weinig van black metal... al jou "Idolen" uit "de oude scene" hielden zich er ook mee bezig dus zo serieus ben je ook weer niet... ga je maar weer l;ekker bezig houden emt grind en death metal ja.. lijkt me een gfoed plan.... want met zulke achterlijek argumenten die elkaar steeds tegenspreken kom je ook niet geloofwaardig over... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maak dan een willemeen topic...idee ??? Laten we die true black metal mannetjes verder met rust...Hij was wel lekker aan het happen trouwens...zeker nog niet gegeten....het getuigt ook van een behoorlijk laag nivo om mensen dom te noemen die je geeneens kent......... |
|
necroslaughter, als ik je domme en tegensprekende argumenten lees kan ik je niet bepaald een helder licht noemen of wel dan.. ik hap niet, ik wijs je alleen op de feiten.. kijk, je kan wel fijn interessant gaan doen met je pseudokennis over black metal, maar wees dan wel correct met je feiten kneus! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mijn "Idolen " ...ik ben fan van de muziek ja...hun acties keur ik gewoon af. Is daar wat mis mee ??? En om me dan gelijk dom te noemen.... Ach.... |
|
met zulke slechte argeumenten kom je gewoon dom over, dus is het neit zo vreemd dat ik je dom noem... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Snap nu ineens wel hoe dat je aan de naam irritante klootzak komt...." De eersten waren we zeker niet " Zit jij dan in Lugubrum ??? |
|
nee... ik zit neit in Lugubrum.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zit je wel in bands of ben je gewoon fan ??? Moet wel toegeven dat je er behoorlijk veel van weet ..... |
|
Ik zit in een paar abnds en hou me erg bezig met wat er gebeurd in de scene (al meot ik zeggen dat ik het de laatste jaren neit meer zo volg omdat er zoveel shitbands de kop op steken!) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah...dus dat was je dan toch wel met me eens ?? Zal in het vervolg proberen om eerst te kijken of de dingen wel kloppen voor ik ze in tik......ok ??? En wat zijn dan wel goede bands volgens jou ??? |
|
quote: Accelerate is gaaf Life doesn't get much better than this! |
|
neh, dat vind ik niets, maar smaken verschillen he. Het is nou ook weer niet muziek waarbij je gillend wegrent ofzo. |
|
quote: ik ben het deels emt je eens dat in de NLBM scene tegenwoordig iedere 15 jarige pipo een website heeft van zijn uber true black metal bandje, maar nog nooit 1 seconde aan muziek heeft geschreven, laat staan opgenomen... grote bek op eht internet en op fora maar muziekaal geen zak voorstellen.... maar dit geldt zeker niet voor alle bands.. goede bands uit de NLBM scene naar mijn smaak: Galgeras Funeral Winds Hekel Wrok (r.i.p?) Bestial Summoning (r.i.p) Countess Zwartketterij Perditor Sauron Haatstrijd (live beter als op tape!) en nog wel een paar... en natuurlijk mijn eigen bands Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Tis niet origineel en op cd luister ik het niet vaak, maar live met een pilske erbij is het fijne muziek. Life doesn't get much better than this! |
|
ik ken ze alleen van cd. Wil ze best nog wel eens live zijn. zal idd best gezellig zijn. |
|
Yupz, die gast heeft een goede strot en muzikaal klonk het ook vrij goed. En het is Zwols heh Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik weet niet of het onder 'jouw eigen bands' valt, maar Urfaust is ook geniaal. Die lui moeten rap opschieten met het releasen van de cd (demo). Fluisterwoud ook trouwens. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Sprak gisteren Full Moon Productions nog.... die wisten me ALWEER te vertellen dat ze nog niks terughebben gekregen van de Perserij (de fluisterwoud cd dus) Urfaust cd komt er ook aan over 3 maandjes denk ik... de zooi moet nog richting Australie worden verzonden........ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Helltrucker was ook lekker underground I.K. Wanneer komt het afscheids optreden Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |