IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Nederlandse underground bands. Vorige pagina | Volgende pagina
Skull
Usericon van Skull
Posted 11-12-2003 17:45 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 11 december 2003 17:20 schreef ghoulliette het volgende:
ik dnek niet dat ze grunt, maar het zou wel mooi zijn als het wel zo was.

Doet ze wel, en goed ook

- Mutatis mutandis -

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 17:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik moet zeggen dat de zangeressen van Izegrim ook een flinke strot hebben 1e klas

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 17:47 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Carcass is uiteraard ook een van mijn favorieten, tenminste , alles van voor Heartwork..die plaat ( en als ik het goed heb komt er ook nog een daarna ) vond ik minder...t was helaas niet meer beuken...Hoelang bestaat dat shadowsofdisgust al eigenlijk ?? En waarom hebben jullie gekozen voor een webzine in plaats van een printed zine ??? Niet dat ik het hele gedoe weer wil oprakelen, wil het gewoon weten............we maken allemaal zines omdat we onze fave bandjes willen steunen, toch ???

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2003 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:46 schreef invictis het volgende:
ik moet zeggen dat de zangeressen van Izegrim ook een flinke strot hebben 1e klas
.. een oordeel daarover .. daar waag ik me niet meer aan ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-12-2003 17:48]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:45 schreef Skull het volgende:
Doet ze wel, en goed ook

je hebt het over de zelfde Shadowlord, uit nijmegen? de symphonische blackmetal band?

Dan moet ik toch even kijken of ze nieuwe mp3's hebben

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:47 schreef necroslaughter het volgende:
Carcass is uiteraard ook een van mijn favorieten, tenminste , alles van voor Heartwork..die plaat ( en als ik het goed heb komt er ook nog een daarna ) vond ik minder...t was helaas niet meer beuken...Hoelang bestaat dat shadowsofdisgust al eigenlijk ?? En waarom hebben jullie gekozen voor een webzine in plaats van een printed zine ??? Niet dat ik het hele gedoe weer wil oprakelen, wil het gewoon weten............we maken allemaal zines omdat we onze fave bandjes willen steunen, toch ???

pas sinds de zomer eigenlijk, dus nog heel kort.
En waarom een digitale versie, omdat dat goedkoper is en sneller werkt. Arson en DMTR moeten alles zelf betalen, en een printed zine is echt een hele job en het kost veel geld.
Stel Ozzy overlijdt nu alsnog aan dat ongeval dan staat het binnen no time op een internet zine. Terwijl de aardschok pas een maand later met het nieuws komt.

En of we onze favo bandjes willen steunen.. De meeste van onze favo bandjes hebvben geen steun meer nodig en ik ben om die reden bij een zaal gaan werken zodat meer onbekende bands ook een kans krijgen om met grote bands samen te spelen.

necroslaughter
Posted 11-12-2003 18:23 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Is ook een manier natuurlijk...aan de andere kant bestaat er niets toffers om via de old school way ( tape en cdr trading ) nieuwe bandjes te ontdekken en erover te schrijven...En underground ( ik zeg het nog maar eens ) concerten zijn en blijven veel relaxter en cooler omdat je dan tenminste nog gewoon over van alles en nog wat met de bandleden kan ouwehoeren....Kijk maar naar die lui van Inhume . Dat zijn wereld gasten, zijn voor en na hun shows steevast in de zaal te vinden om met de fans te ouwehoeren.....Heb ik epica niet zien doen......

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2003 18:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Hekel, Stalaggh,

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 18:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:58 schreef ghoulliette het volgende:
pas sinds de zomer eigenlijk, dus nog heel kort.
En waarom een digitale versie, omdat dat goedkoper is en sneller werkt. Arson en DMTR moeten alles zelf betalen, en een printed zine is echt een hele job en het kost veel geld.
Stel Ozzy overlijdt nu alsnog aan dat ongeval dan staat het binnen no time op een internet zine. Terwijl de aardschok pas een maand later met het nieuws komt.

En of we onze favo bandjes willen steunen.. De meeste van onze favo bandjes hebvben geen steun meer nodig en ik ben om die reden bij een zaal gaan werken zodat meer onbekende bands ook een kans krijgen om met grote bands samen te spelen.

doet mij eens het adres van die zaal dan kan ik daar ook een promopakket naartoe slingeren pretty please

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 18:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee is ook zo. Dat merk je ook goed als je moet werken bij concerten, bands zoals Six Feet Under hoor en zie je niet na een optreden. Terwijl Exhumed en Chephalic Carnage juist met de mensen gaan praten. Zo hoor je ook weer leuke tourverhalen enzo
Bij SOD hebben we juist heel veel underground spul. wel afhankelijk van het aanbod natuurlijk. En ik zelf vind het ook veel leuker om live reviews te schrijven van onbkende bands. Bij bekende bands is alles al gezegd en vind ik het heel moeilijk om nog iets nuttig te vertellen wat niet iedereen al weet. Bij onbekende bands kun je kijken naar wat voor muziek ze maken en waar ze veel gebruik an maken etc.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 18:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:27 schreef invictis het volgende:
doet mij eens het adres van die zaal dan kan ik daar ook een promopakket naartoe slingeren pretty please

moet je maar even kijken op www.willemeen.nl
adres is iets van Willemsplein 1 in Arnhem ofzo. Zorg wel dat het Tav. Swing of the Axes is

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-12-2003 19:14 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

NP Galgeras, zo zonde dat het zo'n slechte opname is (uwer ter ere)... het klinkt heel goed... alleen je hoort er zo weinig van, das wel jammer

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

necroslaughter
Posted 11-12-2003 19:16 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ben nog nooit in de willemeen geweest, ga er dus wel heen met het Op Volle Snoeren Fest, dat wordt echt fantastisch...Dus vertel eens, is het een grote zaal ???? Wat ik van het festival zelf weet is van Maurice van Cliteater dat hij het mede organiseert......En ik heb idd nog even met Matt Harvey van Exhumed staan praten enzo en da's ook idd een heel geschikte gast...Maar zo zijn er wel meer natuurlijk, hehehehehehe...alleen echt ieder fucking gesprek dat ik met luitjes van Us grind / death bandjes voer gaat naast de muziek ook over de nederwiet, hahahahaha..komt dat je bekend voor ??? Maar nu je in zo'n zaal werkt is het zeker ook een stuk makkelijker om interviews te regelen voor shadowsofdisgust ???? En heb je zeker ook wel een paar arrogante assholes meegemaakt ?? Ik had zelf een interview gedaan met die lui van Abaddon Incarnate, maar die hufters hebben het nooit teruggemaild....Of zou dat iets te maken hebben met de kwaliteit van mijn interviews ????Nou ja.....

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-12-2003 19:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Collision!

(zo, nou ben ik wel weer enthousiast genoeg geweest voor vandaag)

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

necroslaughter
Posted 11-12-2003 19:27 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ja ja...en dan ondertussen het Blood For Blood logo misbruiken he.....maar ja, wel een gave band, Blood For Blood, en een toffe skull tekening ook....

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-12-2003 19:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 11 december 2003 19:27 schreef necroslaughter het volgende:
Ja ja...en dan ondertussen het Blood For Blood logo misbruiken he.....maar ja, wel een gave band, Blood For Blood, en een toffe skull tekening ook....

Wat heeft dat er nou mee te maken?
Mijn icon wisselt trouwens het logo van BFB en Slapshot af.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

necroslaughter
Posted 11-12-2003 19:44 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Heeft er nix mee te maken.....wist alleen zo snel nix anders te melden, ok ???

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-12-2003 19:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 11 december 2003 19:44 schreef necroslaughter het volgende:
Heeft er nix mee te maken.....wist alleen zo snel nix anders te melden, ok ???

Hahaha! Zeg dat dan gewoon

necroslaughter
Posted 11-12-2003 19:52 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ja, sorry hoor...nou we er toch zijn , weet jij me te melden welke cd's Blood For Blood allemaal heeft uitgebracht ?? Heb er een mini cdeetje van maar da's dan ook alles, en dat is nog een cdr ook, dus...maar ik vond het wel vette shit......En die zanger is bruut, hehehe...zeker live...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-12-2003 19:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik kan zelfs meer voor je doen dan alleen dat. Check hier voor alles dat je wilt weten:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3082

Goede smaak trouwens

necroslaughter
Posted 11-12-2003 19:58 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

dank je...ja, na alle Death Grind luister ik ook wel es wat anders, maar het moet wel agressief blijven...ben een opgefokt persoontje af en toe, en op die muziek kan ik me echt uitleven...vooral het nummer Paper Gangster als ik de titel goed heb, rules , hehehehehe...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-12-2003 0:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

kent iemand hier eria d'or

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

necroslaughter
Posted 12-12-2003 0:01 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ja...is een gothic metal bandje uit nederland komen ze..........

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-12-2003 0:02 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

is het wat? ... heb er alleen van naam gehoord... ken het verder niet

necroslaughter
Posted 12-12-2003 0:05 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Heb ze een keer live gezien op een of ander vaag festivalletje.Vrienden van me die overigens in de gothic / doom metal band shattered dreams zitten kennen ze persoonlijk...Vond ze zelf wel goed, volgens die vrienden van mij zijn ze een van de betere nederlandse gothic bands...

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com