|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmmzzz...en wat ben jij voor indrukwekkend "belangrijk" persoon? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ah een echte kenner ik spreek u nem ik aan zaterdag dan wel *of ik moet ff echt een heel verkeerd persoon voor me hebben * Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
(bron: www.baukesweb.nl) Darkening .... Towards the end of 2003, Ludas joins the band, filling the vocal position, previously left open. The plans are to record a demo cd in February of 2004. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: De willemeen is niet een heeeeel grote zaal, maar wel het grootste poppodium van Arnhem. (de jacobiberg zou ik buiten beschouwing laten, dat is een veredelde oefenruimte). Er kunnen zo'n 300 mensen in en 200 in het cafe dat beneden zit. Bier is 1,25 want het is een jongerencentrum. Er wordt dus veel gewerkt met vrijwilligers. Ik hou er trouwens geen interviews aan over, maar hoor wel vaak leuke tourverhalen. Ben zelf te druk met werken, en om nou de muzikanten lastig te gaan vallen, die hebben al genoeg gedoe om zich heen lijkt me zo. Je leert er natuurlijk wel mensen door kennen, hoewel kennen een groot woord is. Je bouwt een grotere "band" op met de vaste bezoekers, en daarvan zitten ook mensen in bands, en die bands die kun je natuurlijk wel interviewen enzo. Gewoon een mailtje sturen. |
|
Op zo'n manier dus...maar die prijs van dat bier daar is dus alleszins redelijk hehehehe...En over het feit dat Eria'd or ( spelde ik dat goed zo ?? ) niet echt wereldschokkend is ....Ach, Sauron en al die andere derderangs black metal bandjes zoals Fluisterwoud en Galgeras om er maar een paar te noemen, zijn ook niet echt wereldschokkend, hehehe..... |
|
Aantal vrij onbekende bands die ik leuk vind: Conquestador Accelerate Sanguinary Caedere Life doesn't get much better than this! |
|
Kent niemand hier Malicious Dream? mvg wk10 |
|
Nee.....moet dat voor band wezen dan ??? |
|
quote: Behalve accelerate een goed lijstje |
|
quote: Euh... jazeker. Onlangs nog bij ons in het jeugdhuis gespeelt. Kwamen uit Holland. Blijkbaar niet echt gekend maar wel GOED! mvg wk10 |
|
Sanguinary, Grobar, plus 2, 27 december in Baroeg !!! Wreed !!! |
|
quote: beters.. zulke praatjes wil ik meer horen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik kan nog wel even doorgaan hoor...Alle Nederlandse Black Metal bands van nu zuigen, behalve de oude goden zoals Funeral Winds, Liar Of Golgotha, Inferi , Countess en nog een paar. de rest van al die andere bands zijn in mijn bescheiden optiek gwoon ZWAAR KLOTEN, die hun imago belangrijker vinden dan de fucking muziek....Het enige wat ze doen zijn riffs herkauwen en kopieeeren, en vaak spelen ze die riffs nog 666 keer slechter dan de originelen. En de namen zijn echt om je dood te lachen. Boombaard, Moerasgraf, Tiranilor, Ishrathoum ( nog nooit zo'n slechte band gezien, maar nu moet ik uitkijken, anders krijg ik dalijk de Black Metal Squad achter me aan, maar ONHEIL spant toch wel de kroon...wat een zielig stel eikels zijn dat, vooral die AMOK....BWAH !!!!! ( en nou eens kijken wat voor reacties ik hier op krijg, hehehe........ ) |
|
quote: Zeker geen misse bands in de oude garde nee, maar Countess? Is toch wel heel erg overroepen. Als die hun riffs niet recycleren dan weet ik het ook niet meer. En wie is er nog origineel vandaag? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Lijkt meer op de muppetshow met dit soort namen inderdaad - oh en wat zijn we toch bang voor de Blek Metul Mafia - stelletje kutkinderen - get a life! |
|
quote: Jij snapt het gewoon niet! Snap jij dan niet dat je afzetten veel belangrijker is dan goede muziek maken? Noob! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oh god, hebben we weer zo'n pipo die zijn trueheid hoog probeerd te houden.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Is dat het waarom de muziek zo vreselijk slecht is ??? Ah...In dat geval laat ik dus vanaf nu dat hele stompzinnige genre links liggen en luister ik dus echt alleen nog maar nar de "oude" bands zoals Darkthrone... en wat Countess en riffs kopieeren betreft, hun waren naast Funeral Winds en Inferi en Liar of Golgotha de eerste nl black metal bands, dus hun mogen het doen.....Heb je muziek van Countess ??? Zoja welke cd's ???? |
|
hmmm.. volgens mij waren fallen Temple en Bestial Summoning nog net iets eerder, maargoed ik kan me vergissen... verder is countess een heersende band.... Hell's rock & roll!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
fuck... laat ik eevn ubertrue doen en nog even met namen als Cubus en balaam gaan strooien... die waren ook al in 91 met bikkelharde muziek bezig Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nee, volgens mij heb je gelijk...fallentemple ken ik niet , bestial summoning natuurlijk wel, als ik me niet vergis kwam Occult daar weer uit voort...Kut hoe dat die hun black metal roots veloochend hebben om old school thrash te gaan spelen....Zie Sephiroth nog zo staan met z'n zelf getimmerde omgekeerde kruis op de eerste promo foto's van Occut, hahahahahaha |
|
hehehe..... Bestial Summoning is iig beter als Occult als je eht mij vraagt... tenminste, niet kwalitatief, maar wel qua sfeer..... Verder kan ik er niet bij dat je loopt te zeiken over galgeras... de aankomende cd die nu in de maak is ramt alle Nederlandse bands zo het Graf in... wat ik in de studio heb gehoord klinkt geniaal... Harde drums, smerige gitaar en meesterlijke riffs..... een kopstoot in het gezicht van bands als Funeral Mist, Dark Throne etc... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Had Shining Swords of Hate en Revenge of the Horned (1 e 2). En ben blij dat ik er vanaf ben want ze waren niet uit te houden van langdradigheid. Ben wel akkoord met Funeral Winds en Liar of Golgotha. Voor de rest zoek ik geen orignaliteit meer in de huide "black metal scene" wat dat is toch onbegonnen werk en eigenlijk ook niet belangrijk. Wat telt voor mij is de atmosfeer die het album uitbraakt, gecopieerd of niet. Zal daarom dan ook het Fluisterwoud album kopen, en Ondskapt, Watain, Funeral Mist, Infamous Evil, ... zonder daarbij de oude garde te vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 12-12-2003 14:19] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
oh ja.. fallen Temple = Countess.... hetzelfde geldt natuurlijk voor Hordes... ook een gave 7" Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |