|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel gaaf, alleen Ferdi hapt niet zo...de leukere dingen zijn toch: KingV, af en toe heeft 'tie wel een scherpe opmerking, maar het blijft een kulleke die probeert bij de "grote" jongens te horen, maar prive (niet verkeerd opvatten, das te makkelijk) is het een bovenste beste kerel. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Necroslaughter heerst....shit...krijg er bijna tranen van in m'n ogen......Dat moet haast wel afkomstig zijn van een echte death metal freak.....fantastisch....ben weer helemaal blij... |
|
Eindelijk iemand die zegt waar het op staat...hulde. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Neee...voor mij ook niet..en ik wil best es een keer met wat lui persoonlijk in discussie hoor, als jullie vinden dat dat dat nog mogelijk is met mij omdat ik mezelf volgens sommigen alleen maar tegenspreek....moeten we alleen een keer wat afspreken ofzo....tijdens een concert ofzo....ik kan melden dat ik 27 December in de Baroeg te vinden ben bij Sanguinary en Grobard..... |
|
ja! Gezellig discussieren in de BAROEG.. JOEPIE! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kee dan ....paar pils d'r bij....toffe bandjes kijken...hoewel ze misschien niet helemaal jouw smaak zijn, heheehehehe..... |
|
ach.. ik heb die promo tape van Sanguinary nog en die klinkt neit onaardig... verder zal ik niet in de Baroeeg zijn bij dat concert aangezien ik andere plannen heb voor de laatste dagen van 2003.... SILVESTERANFANG IS MINE! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
wat hebben jullie dr in? melk of suiker? Suck my piss |
|
Oh....Nou, da's jammer dan...de cd van Sanguinary " Gutted" is wel een vet cd tje.....old school death, niet alleen maar hakken zoals de nieuwste lichting US Death bands...ben benieuwd naar ze live....nog nooit gezien..Grobard ook niet trouwens ... |
|
quote: just so you know Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: graag gedaan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: gheghe...hou je maar vast! : "bwuaaaarghhh.....bruuuulll....shrieeeeekkkk...ik ben een barbaaaaaarrrrr...grauw...brul...brul......met mijn lange haaaaaarrrrrrr...urrrr.uurrr...graaaaauuwwww......zie mij hier nu staaaaannn.....ik ga je heel hard slaaaaaaaaaaaaaaaannnn!!!!!.....mwuahaaaaaarrghhh!!!... bloed in de sneeeeuuuwwww bloed in de sneeeeuuuwwww..brul....brulll... bloed in de sneeeuuuuwwww..... keer terug ondode ZEEEUUUWWWWW....krijs ...krijs..." gwahahahahahah...gheghe...get my point? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gaan we hier nou weer over zitten zeiken of wat...Laten we t er nou maar op houden dat ieder z'n mening heeft over Black Metal....Ik vind het kut, jij vindt het goed...wat makt het allemaal uit eigenlijk.....maar als je al je mening niet mag geven.......waar zijn we dan al mee bezig.......Maar het mag wel gezegd worden dat een hoop van die black metal mannetjes en pseudo satanistjes af en toe behoorlijk arrogant over komen....of niet dan...dat bewijst dit forum toch wel weer... |
|
maaruh... je bent ineens blackmetal-af? typical... |
|
Heh....wel goed lezen...oude darkthrone blijft geweldig...rest van m'n shit vanmiddag verpatst...jammer he ???Had je nog wat willen kopen dan ?? |
|
En het is niet zomaar ineens...zat er al langer over te denken om die zooi te verkopen dus......t was geen impulsief gedrag... |
|
Mwah, iemand die via een sneer op een forum gelijk zijn hele blackmetalvisie en wereldbeeld laat vallen kan nooit iets hebben gehad waarover ik niet al jaren lang beschik |
|
Zal wel niet dan. had een stuk of veertig cdtjes...maar wel van de bekendere bands ja...jij zit natuurlijk diepgeworteld in de underground bm scene ??? Of niet ??? |
|
quote: Dat je het bezit is al erg genoeg. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Wat ??? Black Metal cd 's ??? |
|
quote: he gast , beetje bijgekomen van Sliedrecht? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wederom: Nog twee weekjes en dan kun is deze vette old school death live voor je te aanschouwen! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Komt dat nummer op de GMC6 verzamelaar van jullie cd trouwens? Die valt me namelijk erg tegen .. klinkt absoluut niet als Sanguinary live ... |
|
Ja...Sanguinary en Grobard de27ste in de Baroeg...Maar zijn er ook nog andere bands ?? Ja toch ???ik ga er zeker zijn, hehehe.. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |