|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
niet echt mijn smaak maar als we toch reclame gaan maken http://www.annatar.com [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 12-08-2003 16:32] |
|
quote: staan (nog)een hoop foutjes in.... vooral de links en beschrijvingen... ik zou nog maar eens goed kijken naar DREP, URFAUST, COUNTESS, GRAMSCHAP etc.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Kerel het is leuk dat je dit projekt steunt en zodra ik wat meer tijd heb ga ik graag met je in discussie over noise, audio-terrror in de Stalaggh topic. Maar spam alsjeblieft niet de hele forum met die plaat. Het is al de vierde topic binnen vijf minuten dat je dit hoes hebt zitten posten. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-12-2003 16:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik moet zeggen dat dit overkill is waarvan ik ten ergste betwijfel of ie ten goede komt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik zeg toch niet dat het niet jouw schilderij is? Het gaat mij erom dat je die plaat nu enthousiast aan het promoten bent in elke denkbare topic. Dat komt bij mij aardig in de buurt van spam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zal het hierbij laten...(het waren maar 5 topics waar ik het geplaatst heb, dus het valt nog wel mee) quote: |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ben totaal niet onder de indruk van de zogenaamde Nederlandse underground. Maken zich mijns insziens grotendeels een beetje belachelijk met lachwekkende namen als boombaard, moerasgraf, fluisterwoud, vogelpik, onheil, apenbek und so weiter und so weiter... Uitzonderingen daargelaten uiteraard, en dan met name COUNTESS!!!!!! This is Zodiac speaking... |
|
quote: waarom staan wij daar niet bij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
dan moet je erzelf er gewoon tussen zetten |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: smart thinking, thanks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Is shadowlord nogwel blackmetal eigenlijk, nu ze een zangeres hebben enzo. En eigenlijk moeten er twee lijsten komen, een voor blackmetal en een voor symphonische blackmetal. voorkomt teleurstellingen |
|
FINAL GROUND MEGAvette metalcore band www.finalground.nl (hebben net een nieuwe mini cd uitgebracht) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Een zangeres waar menige vent nog wat van kan leren, dat wel... verwacht dus geen "opera" zang van haar - Mutatis mutandis - |
|
Gelijk heb je....en Unlord is een zaadloze kutband van ex grindfreaks die wat mee wilden pikken van de toenmalige heersende black metal trend.... |
|
quote: grunts? dat zou wel oke zijn |
|
mmmmwah......zou je denken????????? |
|
ik dnek niet dat ze grunt, maar het zou wel mooi zijn als het wel zo was. |
|
Dat zou wel toffer wezen ja.....zoals Rachel van Sinister dat doet bijvoorbeeld...da's pas echt een vrouw met ballen, die ook nog eens met veel overtuiging op het podium staat, en dat kan je vaak van die iele gothic zangeresjes niet vaak zeggen......of wel ??? |
|
vaak niet helaas. Van die jonge meisjes met een droom. Het is soms net een idols auditie beetje jammer |
|
Hahahaha...maar verbeter me als ik het mis heb, maar volgens mij zitten veel van die meisjes ook alleen maar in de band omdat hun vriendje er toevallig ook in speelt.....was een tijdje terug bij Epica in de Baroeg, en het viel me op dat die zangeresjes daar wel heel erg bedeesd op het podium stonden....of hoort zo'n uitstraling gewoon bij de muziek stijl... En nu we het toch over muziek hebben, waar hou je zelf van ???? welke bands ?? |
|
Sommige wel, maar niet allemaal. Veel komen af op oproepjes. En willen dan zangeres worden (thuis voor de spiegel gaat het zo goed). En ze oefenen mee en dat gaat best aardig. Alleen het optreden met een publiek, dat is wel heel andere koek. En dan vallen een aantal door de mand. (ik zou het zelf ook niet durven, maargoed ik kan ook niet zingen) van wat soort bands ik hou zijn veelal Death en Thrash bands Megadeth, Mastodon, Carcass, Dark Tranquillity etc. Ik hoe van Goed gitaarwerk en groovend maar snel drumwerk In mijn profiel bij Sod staat nog meer mbt bands enzo, zo'n jaarlijst. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |