IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Nederlandse underground bands. Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 12-08-2003 16:31 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

niet echt mijn smaak maar als we toch reclame gaan maken

http://www.annatar.com

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 12-08-2003 16:32]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 18:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 13:39 schreef zherckvhermaeler het volgende:
toevallig ben ik bezig met een site over de nederlandse blackmetal scene:
www.freewebs.com/hetschaduwryck/verwijzingen.htm

staan (nog)een hoop foutjes in.... vooral de links en beschrijvingen... ik zou nog maar eens goed kijken naar DREP, URFAUST, COUNTESS, GRAMSCHAP etc....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:41 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

STALAGGH "projekt Nihil" digi pack cd out now!
neweraproductions@email.com

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 16:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 16:41 schreef JVV het volgende:

STALAGGH "projekt Nihil" digi pack cd out now!
neweraproductions@email.com

Kerel het is leuk dat je dit projekt steunt en zodra ik wat meer tijd heb ga ik graag met je in discussie over noise, audio-terrror in de Stalaggh topic. Maar spam alsjeblieft niet de hele forum met die plaat. Het is al de vierde topic binnen vijf minuten dat je dit hoes hebt zitten posten.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-12-2003 16:47]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2003 16:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat dit overkill is waarvan ik ten ergste betwijfel of ie ten goede komt.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:48 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Het is dan ook mijn schilderij wat op de hoes staat!
quote:
Op 10 december 2003 16:46 schreef Chelman het volgende:
Kerel het is leuk dat je dit projekt steunt en zodra ik wat meer tijd heb ga ik graag met je in discussie over noise, audio-terrror in de Stalaggh topic. Maar spam alsjeblieft niet de hele forum met die plaat. Het is al de vierde topic binnen vijf minuten dat je dit hoes hebt zitten posten.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 16:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 16:48 schreef JVV het volgende:
Het is dan ook mijn schilderij wat op de hoes staat!

Ik zeg toch niet dat het niet jouw schilderij is?

Het gaat mij erom dat je die plaat nu enthousiast aan het promoten bent in elke denkbare topic. Dat komt bij mij aardig in de buurt van spam.

JVV
Usericon van JVV
Posted 10-12-2003 16:55 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ik zal het hierbij laten...(het waren maar 5 topics waar ik het geplaatst heb, dus het valt nog wel mee)

quote:
Op 10 december 2003 16:50 schreef Chelman het volgende:
Ik zeg toch niet dat het niet jouw schilderij is?

Het gaat mij erom dat je die plaat nu enthousiast aan het promoten bent in elke denkbare topic. Dat komt bij mij aardig in de buurt van spam.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 16:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 16:55 schreef JVV het volgende:
Ik zal het hierbij laten...(het waren maar 5 topics waar ik het geplaatst heb, dus het valt nog wel mee)

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-12-2003 14:29 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Ben totaal niet onder de indruk van de zogenaamde Nederlandse underground. Maken zich mijns insziens grotendeels een beetje belachelijk met lachwekkende namen als boombaard, moerasgraf, fluisterwoud, vogelpik, onheil, apenbek und so weiter und so weiter...

Uitzonderingen daargelaten uiteraard, en dan met name COUNTESS!!!!!!

This is Zodiac speaking...

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 14:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 13:43 schreef JFrost het volgende:
Amethyst
Bestial Summoning
Botulistum
Cirith Gorgor
Countess
Deinonychus
Dimensional Psychosis
Domini Inferi
Fluisterwoud
Funeral Winds
Galgeras
God Dethroned
Haat
Haatstrijd
Heidenland
Hekel
Heretic
Hordes
Iscariot
Israthoum
Kerberos
Letsel
Liar Of Golgotha
Lugubre
Martyr
Mordaehoth
Necrofeast
Occult
Onheil
Ordo Draconis
Perditor
Salacious Gods
Sammath
Sauron
Shadowlord
Stalaggh
Striid
Tiranilor
Unlord
Vazal
Warlust
Welter

Myrrthronth heerscht toch wel hard

waarom staan wij daar niet bij

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan moet je erzelf er gewoon tussen zetten

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 14:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 13:43 schreef JFrost het volgende:
Amethyst
Bestial Summoning
Botulistum
Cirith Gorgor
Countess
Deinonychus
Dimensional Psychosis
Domini Inferi
Fluisterwoud
Funeral Winds
Galgeras
God Dethroned
Haat
Haatstrijd
Heidenland
Hekel
Heretic
Hordes
Iscariot
Israthoum
Kerberos
Letsel
Liar Of Golgotha
Lugubre
Memorial
Martyr
Mordaehoth
Necrofeast
Occult
Onheil
Ordo Draconis
Perditor
Salacious Gods
Sammath
Sauron
Shadowlord
Stalaggh
Striid
Tiranilor
Unlord
Vazal
Warlust
Welter

Myrrthronth heerscht toch wel hard

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 14:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 14:37 schreef ghoulliette het volgende:
dan moet je erzelf er gewoon tussen zetten

smart thinking, thanks

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Is shadowlord nogwel blackmetal eigenlijk, nu ze een zangeres hebben enzo.
En eigenlijk moeten er twee lijsten komen, een voor blackmetal en een voor symphonische blackmetal. voorkomt teleurstellingen

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 11-12-2003 16:59 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

FINAL GROUND MEGAvette metalcore band
www.finalground.nl (hebben net een nieuwe mini cd uitgebracht)

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Skull
Usericon van Skull
Posted 11-12-2003 17:04 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 11 december 2003 14:41 schreef ghoulliette het volgende:
Is shadowlord nogwel blackmetal eigenlijk, nu ze een zangeres hebben enzo.
En eigenlijk moeten er twee lijsten komen, een voor blackmetal en een voor symphonische blackmetal. voorkomt teleurstellingen

Een zangeres waar menige vent nog wat van kan leren, dat wel... verwacht dus geen "opera" zang van haar

- Mutatis mutandis -

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 17:13 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Gelijk heb je....en Unlord is een zaadloze kutband van ex grindfreaks die wat mee wilden pikken van de toenmalige heersende black metal trend....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 17:04 schreef Skull het volgende:
Een zangeres waar menige vent nog wat van kan leren, dat wel... verwacht dus geen "opera" zang van haar

grunts? dat zou wel oke zijn

necroslaughter
Posted 11-12-2003 17:17 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

mmmmwah......zou je denken?????????

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik dnek niet dat ze grunt, maar het zou wel mooi zijn als het wel zo was.

necroslaughter
Posted 11-12-2003 17:27 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Dat zou wel toffer wezen ja.....zoals Rachel van Sinister dat doet bijvoorbeeld...da's pas echt een vrouw met ballen, die ook nog eens met veel overtuiging op het podium staat, en dat kan je vaak van die iele gothic zangeresjes niet vaak zeggen......of wel ???

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vaak niet helaas. Van die jonge meisjes met een droom. Het is soms net een idols auditie beetje jammer

necroslaughter
Posted 11-12-2003 17:35 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Hahahaha...maar verbeter me als ik het mis heb, maar volgens mij zitten veel van die meisjes ook alleen maar in de band omdat hun vriendje er toevallig ook in speelt.....was een tijdje terug bij Epica in de Baroeg, en het viel me op dat die zangeresjes daar wel heel erg bedeesd op het podium stonden....of hoort zo'n uitstraling gewoon bij de muziek stijl... En nu we het toch over muziek hebben, waar hou je zelf van ???? welke bands ??

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 17:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Sommige wel, maar niet allemaal. Veel komen af op oproepjes. En willen dan zangeres worden (thuis voor de spiegel gaat het zo goed). En ze oefenen mee en dat gaat best aardig. Alleen het optreden met een publiek, dat is wel heel andere koek. En dan vallen een aantal door de mand. (ik zou het zelf ook niet durven, maargoed ik kan ook niet zingen)

van wat soort bands ik hou zijn veelal Death en Thrash bands Megadeth, Mastodon, Carcass, Dark Tranquillity etc. Ik hoe van Goed gitaarwerk en groovend maar snel drumwerk
In mijn profiel bij Sod staat nog meer mbt bands enzo, zo'n jaarlijst.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com