IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Nederlandse underground bands. Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-12-2003 15:22 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat is al geweest....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 12-12-2003 15:23 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Welke zijn je eigen bands dan ...heb je daar iets mee gereleased, ifso, wat en waar is het verkrijgbaar ?? En heeft fallen temple wat opgenomen en is dat nog verkrijgbaar ergens ???

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 15:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

van al mijn bands is op dit moment niks meer te verkrijgen.. de Fluisterwoud demo is al jaren uitverkocht enb de cd bij Full Moon schiet neit op.. De demo wordt binnekort gereissued op 10" vinyl door pestilence records, dat duurt dus ook nog wel even. dus misshcien via tapetrading...

van Botulistum is ook alles uitverkocht, al komt volgende week wel een nieuwe split 7" uit met Domini Inferi (met hellchrist er in, dus verplichte aanschap voor je ) hahahaha

wat andere projecten betrefd... ik zit nu te wachten op de kant van Joyless voor de split tussen Grauwsaem en Joyless en dan moet ik die ook opsturen richting Blood Fire Death records...

de rest is al genoemt...............

Verder kun je aan spul van Fallen temple komen via tapetrading... want de kans dat je daar nog de originele shit van tegenkomt is erg moeilijk... zo niet bijna uitgesloten...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

necroslaughter
Posted 12-12-2003 15:31 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Hahahahaha....die 7inch met Domini Inferi, is dat die nu al beruchte met die hoes van dat Jezus beeld wat onder de stront zit ??? Echt geniaal...In hoeveel oplages en waar ken ik em bestellen, en komen er ook shirts met de afbeelding van de hoes van die 7" ???

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 15:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

bij New Era Productions is het te bestellen...

ik weet niet of er shirts komen van die 7"... Christcrusher records gaat wel shirts van ons maken, maar niet van die 7"

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-12-2003 15:39 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Heeft Midgaars van Lugubrum ook niet eens een totaal verlepte cover voor 1 van je bands gemaakt? En uiteindelijk niet gebruikt wegens te extreem of zo?

Ben nl. ferme aanhanger van zijn artwork, zou dat maar al te graag eens, uhm, bewonderen ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

necroslaughter
Posted 12-12-2003 15:41 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Jammer, zou wel bruut zijn anders. Zijn er websites van Full Moon Productions en Christcrusher ?? Zo ja, adressen???

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 15:41 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik ben zeer grote fan van Midgaars kunstwerken... hij heeft ook het een en ander getekend voor ons, maar de Fluisterwoud voorkant die hij had gemaakt was meer een soort van perverse comic and dat past neit echt bij ons concept (een vrolijk bokje dat wordt afgetrokken door een heks in eht bos)...

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 15:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:41 schreef necroslaughter het volgende:
Jammer, zou wel bruut zijn anders. Zijn er websites van Full Moon Productions en Christcrusher ?? Zo ja, adressen???

kom kom, je had toch zo'n verstand van zaken? dan meot je dat zeker weten..

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 12-12-2003 15:49 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 12 december 2003 15:42 schreef irritante klootzak het volgende:
kom kom, je had toch zo'n verstand van zaken? dan meot je dat zeker weten..

LOL

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-12-2003 15:53 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 december 2003 14:45 schreef ghoulliette het volgende:
ik vond die discussie over hoe leuk de willemeen is anders veel leuker

Willemeen = best wel leuk.
Heb 3,5 jaar in Arnhem gewoont ( stad)
Maar wel lol gehad met de gothic parties en de metal concerten. Alleen dat men soms dezelfde fust 3 maand aan de tap laat is minder..

Een kleine snol zit zo vol.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-12-2003 16:14 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:41 schreef irritante klootzak het volgende:
ik ben zeer grote fan van Midgaars kunstwerken... hij heeft ook het een en ander getekend voor ons, maar de Fluisterwoud voorkant die hij had gemaakt was meer een soort van perverse comic and dat past neit echt bij ons concept (een vrolijk bokje dat wordt afgetrokken door een heks in eht bos)...

Ja, zijn artwork is idd schitterend. Ga een aantal scans afdrukken op oud papier en in mijn nieuwe flat hangen op groot formaat (o.a. Botulistum cover en de Onkruidzaaier). Zocht ook nog het oude Fluisterwoud logo, heb jij dat toevallig? Heb het enkel nog in lage resolutie.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 12-12-2003 16:14]

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 16:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

stuur me der nog eens een e-mail over... had die vorige wel gelezen, maar ben het kwijt...(of het was iemand anders die er ook al om vroeg)

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-12-2003 16:23 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 16:21 schreef irritante klootzak het volgende:
stuur me der nog eens een e-mail over... had die vorige wel gelezen, maar ben het kwijt...(of het was iemand anders die er ook al om vroeg)

Hah, twas een PM vanaf ander MSB. Mail komt eraan.

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 16:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ok.. perfect..

ik zal je een kopie toesturen....

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-12-2003 16:32 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 16:23 schreef Wolveken het volgende:
Hah, twas een PM vanaf ander MSB. Mail komt eraan.

Uhm als ik wist naar waar? mail?

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 16:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

fluisterwoud[nospam]hotmail.cum

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 17:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:53 schreef SkinPeeleR het volgende:
Willemeen = best wel leuk.
Heb 3,5 jaar in Arnhem gewoont ( stad)
Maar wel lol gehad met de gothic parties en de metal concerten. Alleen dat men soms dezelfde fust 3 maand aan de tap laat is minder..

apart, ik zou toch zweren dat er op een metalconcert meerdere fusten leeg gaan.
Bij gothic feesten is dit idd misschien wel anders

necroslaughter
Posted 12-12-2003 17:17 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Heb ze al gevonden..redelijke prijzen..zat helaas nix tussen wat ik hebben wou...gelukkig heb ik de lijst van new era nog...

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 12-12-2003 17:20 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 13:55 schreef necroslaughter het volgende:maar ONHEIL spant toch wel de kroon...wat een zielig stel eikels zijn dat, vooral die AMOK....BWAH !!!!! ( en nou eens kijken wat voor reacties ik hier op krijg, hehehe........ )

Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om mezelf niet meer te bemoeien met de belangenverstrengelende discussie tussen enerzijds Onheil en anderzijds de NLBM underground.

Maar ik merk toch steeds vaker een anti-onheil stemming op onder mensen die helemaal niet eens meer weten waarom er zo'n wrok is jegens onheil (voornamelijk amok persoonlijk in mijn mening) maar gewoonweg meepraten met de massa.
Nu zijn er nog meer dan genoeg insiders die er zichzelf verzekeren van een goede reden hiertoe, prima (ik bemoei me er niet mee, jullie zaak). Maar ik ben toch wel benieuwd wat jouw probleem met onheil is, want opzich heeft onheil een best aardige mini afgeleverd in juni, die compleet los staat van beide crappy thuisopgenemom computer demo's.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 17:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

volgens mij is de BM scene zo klein dat er niet over een massa te spreken valt

necroslaughter
Posted 12-12-2003 17:44 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Degene die dat zei over Onheil was ik. En ik heb maar besloten om die hele zielige scene links te laten liggen....ga morgen m'n black metal cdtjes verpatsen ( kan ik vast nog wel kwijt bij Plato ofzo, ) en dan kan wat mij betreft heel die scene met z'n zielige Black Metal Squad, en Black Metal mafia de pleuris krijgen.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 12-12-2003 17:47 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 13:00 schreef H-K het volgende:
Aantal vrij onbekende bands die ik leuk vind:

Conquestador
Accelerate
Sanguinary
Caedere

necroslaughter
Posted 12-12-2003 17:51 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

En wat Onheil betreft ken ik alleen maar die SLECHT opgenomen demo's......En ik had een probleempje met een van die assholes die zichzelf niet echt netjes gedroeg in de pit tijdens een Baroeg concert......En verder heb ik geen zin meer om ook nog maar een verder woord over Black Metal en al de ongein die er bijhoort te spuien, dus...

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 12-12-2003 17:56 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 17:51 schreef necroslaughter het volgende:En ik had een probleempje met een van die assholes die zichzelf niet echt netjes gedroeg in de pit tijdens een Baroeg concert......

Je hebt nu al geen zin meer om het over de Nederlandse blackmetal al dan niet scene te hebben? Begin er dan godverdomme ook niet over.

Dus omdat je een probleempje hebt met iemand in een pit (pit???? moshen is voor hardcore boeren: niet erg blackmetal verantwoord: luidt mijn menig) maakt meteen zijn hele band en de muziek zielig?

En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat het intelligentieniveau van de willekeurige metalfan/hardrocker erg laag is. Hoe komen ze erop?

No offense, maar dit slaat gewoon nergens op.

[Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 12-12-2003 17:56]

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com