IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Nederlandse underground bands. Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-12-2003 10:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 20:23 schreef necroslaughter het volgende:
Ja...Sanguinary en Grobard de27ste in de Baroeg...Maar zijn er ook nog andere bands ?? Ja toch ???ik ga er zeker zijn, hehehe..
Het is toch Grobar en niet Grobard.Of zit ik nu helemaal fout
Limburgse death/grind!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 14-12-2003 11:55 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

@Jenje: 'Gutted' klinkt idd minder bruut dan Sanguinary live, echter we zijn bezig met het opnemen van nieuwe nummers en zullen er dan zeker opletten dat de produktie dan niets aan bruutheid onder doet.

En bij deze de flyer van 27/12 waar precies op staat wie er speelt en hoe de bandnamen gespeld worden

Hub de Gallier
Posted 14-12-2003 11:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dus toch het Limburgse Grobar (zoals ik al dacht ).

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 14-12-2003 13:17 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Hmmm. Toch jammer dat Cliteater dan ook niet meteen meekomt. Als ik me niet vergis zitten er ook twee leden van Grobar in Cliteater....en Cliteater kun je niet vaak genoeg zien live....Clit'em All Rules !!

Hub de Gallier
Posted 14-12-2003 13:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Cliteater is inderdaad opgericht door Ivan van Grobar.De bassist van Grobar speelt verder ook de bas bij Cliteater

necroslaughter
Posted 14-12-2003 14:12 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Heb je de Cliteater cd ook al gehoord ?? Vette shit he ????

ravager
Usericon van ravager
Posted 14-12-2003 23:46 by ravager Wijzig reactieProfiel van ravagerQuote dit bericht

[quote]Op 12 december 2003 14:34 schreef irritante klootzak het volgende:

Beide galgeras leden zaten bijvoorbeeld in bands als Faal die in 1993 zijn begonnen en bijvoorbeeld in 1995 uit de oefenruimte zijn gekickt en in de problemen kwamenwegens afpersing, geweldpleging, ontvoering en bedreigingen, dus wat lul je nou dom??? Die gasten eens tukkie ouder als bevoorbeeld als Mister Hellchrist....

Countess de band met de eertse Nederlandse teksten??? je bent nog dommer als ik dacht.. Fire en Faal hadden Nederlandse teksten (nopg voor Countess) en volgens mij was Lugubrum nog iets eerder als Countess...

quote]

Ik hoor nu voor het eerst over bands als Fire en Faal, het zal allemaal wel... lekker boeiend wie er de eerste was.Countess was dan de eerste "bekende" Nederlandse Black Metal band met Nederlandse teksten.

En Mister Hellchrist is 28, en hoe oud is Sagelinge? Juist ook 28 !!!
En we zullen het maar niet over Hellchrist zijn "geweldadige" verleden hebben. Moet een goed jaar geweest zijn toen die twee mafkezen geboren werden.

Wel even bij de les blijven he irritante klootzak!

ravager
Usericon van ravager
Posted 14-12-2003 23:55 by ravager Wijzig reactieProfiel van ravagerQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:31 schreef necroslaughter het volgende:
Hahahahaha....die 7inch met Domini Inferi, is dat die nu al beruchte met die hoes van dat Jezus beeld wat onder de stront zit ??? Echt geniaal...In hoeveel oplages en waar ken ik em bestellen, en komen er ook shirts met de afbeelding van de hoes van die 7" ???

De stront terroristen slaan toe!!!
Heb de flyer gezien van New Era, geniaal, meer poep in de Black Metal scene!
Poepbruin en pisgeel swirlvinyl, die moet ik hebben.

necroslaughter
Posted 15-12-2003 0:03 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

BWAHAHAHAHA...hat houdt niet op...maar gewldig, irritante klootzak d'r uit geluld....hahahahahaha...fantastisch, ravager......hehehe....die flyer moet ik ook zien trouwens.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-12-2003 17:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Bij de les blijven??

ik blijf bij de les... Fire en Faal zijn relatief onbekend, maar ze bestonden weldegelijk, verder is iid Countess de bekenste, maar het gign over het feitwie wanneer precies begon, dus ik wilde ff aangeven dat Countess niet de eerste was......

verder weet ik maar al te best wat Maurits heeft uitgespookt en hoe oud hij is, maar het ging even om het feit dat Galgeras niet bij de "nieuwe scene"horen zoals mister Necroslaughter aangaf... bovendien als we toch gaan zeiken over leeftijden, Mister Kazzmann is al in de 30, dus nog ouder... hahaha.. 1975 was inderdaad een goed jaar... hahaha

der uitgelult Necroslaughter, ik dacht het niet....

Into the tragedy!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-12-2003 17:53 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Knaapjes toch, het is geen wedstrijd..

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

necroslaughter
Posted 15-12-2003 17:58 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

STIK.....heeft ie weer het laatste woord.....damn.nou ja...altijd baas boven baas zullen we dan maar denken....Goed weekend gehad iedereen ???

irritante klootzak
Posted 15-12-2003 18:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha, puik weekend gehad...

Gangrad, zorg jij nou maar eens dat je kadaver weer eens deze kant op komt... er is nog gerstenat waar je kadaver best wel mee gevult kan worden...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

invictis
Usericon van invictis
Posted 15-12-2003 18:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

wat is gerstennat?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

invictis
Usericon van invictis
Posted 15-12-2003 18:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

en wat is black metal

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Hub de Gallier
Posted 15-12-2003 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 14:12 schreef necroslaughter het volgende:
Heb je de Cliteater cd ook al gehoord ?? Vette shit he ????
Nee,ik krijg de promo nog van Ivan.Heb ze wel al vaker live gezien

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 18:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:11 schreef invictis het volgende:
en wat is black metal

Titanium is soort van zwart.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

invictis
Usericon van invictis
Posted 15-12-2003 18:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:12 schreef Chelman het volgende:
Titanium is soort van zwart.

ah ik zit dus toch op het goeie forum:

"Alternatieve Scheikunde & Co."

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-12-2003 18:50 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 17:51 schreef irritante klootzak het volgende:
.. 1975 was inderdaad een goed jaar...

Inderdaad, want in dat jaar werd de bassist van Sanguinary ook geboren

necroslaughter
Posted 15-12-2003 19:20 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Hoe is Sanguinary live dan ??? Voor zo ver ik weet is dit trouwens ook de eerste keer dat ze in de Baroeg spelen...Nou maar hopen dat die gasten daar het geluid niet weer verzieken zoals ze wel vaker plegen te doen...Niet dat ik er verstand van heb, maar ben toch wel een paar keer flink balend naar huis gegaan omdat de band wel tof speelde maar het geluid zo vreselijk kut was...maar goed, we zullen er maar het beste van hopen......

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-12-2003 19:34 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Een live-rescencie van LoM:

Wilf: Aan het publiek is het al duidelijk te merken: Sanguinary is geen onbekende in het Groningse. Al gauw staat de zaal stampvol en is er het nodige haargewapper zichtbaar vooraan het podium. De lompe portie death wordt moeiteloos geconsumeerd alhoewel het niet geheel ontsnapt aan een gevoel van verzadiging op den duur. Het Groningse publiek lijkt er echter niet genoeg van te krijgen aangezien de set van Sanguinary het meeste publiek weet te trekken.

En een impressie in foto's via deze link:
http://sanguinary.wingsofdeath.nu/Photos/GMC-27%20Sept%202003/GMC6.html

necroslaughter
Posted 15-12-2003 20:24 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

aaahhhh....vette site...mooi gemaakt. Coole pix ook....nu moet ik ze zeker zien hehehehehehe....

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 15-12-2003 20:56 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:10 schreef irritante klootzak het volgende:
hahaha, puik weekend gehad...

Gangrad, zorg jij nou maar eens dat je kadaver weer eens deze kant op komt... er is nog gerstenat waar je kadaver best wel mee gevult kan worden...

GANGRAD:
Zet je MSN dan ook eens aan, veenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 15-12-2003 20:56]

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

irritante klootzak
Posted 15-12-2003 21:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hehe.......

bel me van de week anders ff.........

FreerideR
Usericon van FreerideR
Posted 18-12-2003 18:15 by FreerideR Wijzig reactieProfiel van FreerideRQuote dit berichthttp://www.geocities.com/wsma666

Kijk anders voor Nederlandse 'underground' metalbands even op mijn site...
Als het niets te maken heeft met (groot) geld verdienen, maar puur om de metal waarvan je kunt genieten...tja...dan noem ik het 'underground'.
En het is gewoon cool !
http://www.geocities.com/wsma666

WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft...

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com