![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
excuses!! ![]() zzz ![]() |
|
Hub, maak je niet druk joh, hij loopt op die shirts waarschijnlijk toch alleen maar verlies ![]() He Tuup, ik geef je 8 pleurie voor dat Tankard shirt (inc. verzendkosten ja) Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
crusify him! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
quote: ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Ik maak me ook niet druk nee haha.Is slecht voor mijn hart hehe. Dat verlies maakt hij trouwens dubbel en dik goed met de cd's die hij verkoopt hehe. Maar ik ga nu weer on-topic: uhmmmm ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Ik kan me alleen herinneren dat ik dat aan Maurice gevraagd heb, omdat ik totaal geen geld meer op zak had omdat die kut-pinautomaten het niet deden. Geen cent om wat te eten te halen dus... Zelf vond ik het ook zwaar kut om hem daarom te moeten gaan vragen, maar er zat op dat moment echt niks anders op. Later bleek dat die dingen pas om 8 uur ofzo ingeschakeld werden, maar toen stond ik dus wel anderhalf uur in de rij terwijl er 's morgens nog niemand was (maar er dus ook geen geld uit die dingen kwam) ![]() Die shirts verkoop ik niet omdat ik in geldnood zit, maar omdat ik er gewoon te veel heb. Waarom zit ik ook eigenlijk een verklaring aan jou af te leggen? ![]() quote: De longsleeve is al verkocht, dus dat gaat niet meer quote: Ja zo maak ik er zeker verlies op ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 26-07-2004 22:31] ![]() |
|
quote:Dus daarom wekelijks nieuwe bij kopen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Daar heb je'n punt ![]() Er zijn gewoon nog bands waarvan ik een shirt wil hebben. als iemand hier shirts van Arch Enemy, Finntroll, Naglfar, Madball of Bolt Thrower te koop heeft, kan ik 't toch weer niet laten De shirts die ik nu verkoop zijn voor 't grootste deel van bands waar ik er meer van heb of waar ik niet meer zoveel aan vind... logisch toch? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 26-07-2004 22:31] ![]() |
|
waarom koop je ze uberhaupt? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
quote:Vulling der kledingkast? ![]() ![]() ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
Dus over een paar maanden liggen de shirts van Arch Enemy, Finntroll, Naglfar, Madball en Bolt Thrower van jou hier te koop. Shirts verkoop je niet, tenzij dubbel. IMO. En bands waar je nu niks meer aan vind, tsss. Dat krijg je snel voor elkaar. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Lol.. en dan zijn ze dus derdehands .. ![]() |
|
quote: juustem herr elfensteen, ik ben karnivoor ![]() MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
quote:Traag van begrip ![]() @Tuup: 8 euro, anders niet, dat ding is niet zeldzaam ofzo. Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: Dus deze koop je en dan kom je er achter dat je te veel shirts hebt en dan doe je em meteen weg? ![]() En Hub, grappig dat juist jij over geldproblemen begint....(No offense verder ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Tja dat was een foutje inderdaad, had al gedacht dat daar wel iemand over zou beginnen (logisch ook) Ik had besloten dat ik echt een Dissection-shirt moest hebben en heb toen maar eens op een paar shirts geboden... en er dus drie gewonnen ![]() Beetje stom inderdaad, maar zulke shirts zijn toch makkelijk weer te verkopen met niet al te veel verlies. Aangezien die LS al verkocht is hou ik die andere twee maar quote: Tja sorry, ik luister tegenwoordig niet meer zoveel naar de Heideroosjes en Sum 41. Vind je't erg? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 26-07-2004 23:57] ![]() |
|
draag je ook wel alle shirts? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
quote: Is dit een interview? Ja, maar niet allemaal even vaak. De shirts die ik in dit topic heb geplaatst logischerwijs het minst... ![]() |
|
das logisch ja ![]() MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
quote:Ik weet het hahaha.Ik ben in het verleden (toen ik veel zoop) slordig met het geld omgegaan.Zeven dagen in de week in de kroeg kost een aardige cent hehe. Heb echt spijt dat ik zoveel verkocht heb destijds maar ja...heb tegenwoordig niks te klagen.Mijn voornemen is: nadenken waar ik het geld aan uit geef,hoef ik ook niks meer te verkopen ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Wel onlogisch dat je dan zo gruwelijk veel ommeunig duffe meuk koopt .... ![]() |
|
quote: Wil je voor deze meer geven dan? 't maakt me namelijk niet veel uit welk Tankard-shirt ik verkoop, maar 8 euro voor een shirt in gloednieuwe toestand vind ik erg weinig. ![]() |
|
Matige print... I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
![]() ... ik wil die jas, heeft niemand nog zoiets liggen? Ik heb het over de JAS, voor alle duidelijkheid. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |