![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
MM heeft em, aangehad he,. is nu een uitgelubberd vod, vol met biervlekkie en kwijlsliertjes ![]() ![]() |
|
quote: Typisch, dat je de ene keer Marjolijn met een IJ schrijft, en de andere keer met een EI. Maar neen, ik denk niet dat ik die ene ben. Ik woon in de buurt van Nijmegen, Mary vast niet ![]() ![]() |
|
Kut, das idd wel heel slordig van me... Maar goed, ik heb weer eens mensen door de war gehaald dus, hehe ![]() ![]() |
|
Dude, je kent alleen mijn naam. Ik denk eerlijk gezegd dat er wel meer mensen rondlopen die Marjolijn heten. Op dit forum heb ik er al 1 extra gespot ![]() ![]() |
|
Okok, ik zal het ff toelichten, die mary heeft het altijd over die vriendin van dr, die marjolijn, die woont in Nijmegen, doet veel met computers en is Nevermore gek, dus vandaar die vraag... ![]() |
|
Hahahaha, ik woon niet in Nijmegen. Maar lief hoor, dat je aan me denkt ![]() ![]() |
|
MM wil gewoon neu .. daten ... ![]() |
|
quote:Pleur je MSN es aan. Verveling @ hier. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Kwel ook, heb ik het idee. Is ie weer vrijgezel of zo? ![]() |
|
quote:Al een tijdje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ahhh, dus hier is het lul topic ![]() ![]() |
|
quote: Ja, twee dagen geleden zat ie in het Klachten gedeelte. ![]() ![]() |
|
Sjeez je moet het wel goed bijhouden tegenwoordig ![]() ![]() |
|
quote: Ja maar, ja maar,... je wet toch dat ik helemaal niks met vrouwen heb ![]() Ik zoek gewoon een grote ronde beschermende kerel, misschien ben ji dan toch wel een beter keus... ![]() ![]() |
|
quote:Ik pas ook niet in een girlie .. en van Nevermore krijg ik schurft ![]() |
|
Hmm, dan gaat het niks tussen ons worden ben ik bang, ik moet nu eenmaal een vent die in strakke girlies past, al dan niet van Nevermore... ![]() ![]() |
|
Maarre, ik heb nog een Katatonia M te koop .. Teargas ... Pas ik niet in .. ![]() |
|
Daar zou ik wel in passen, maar het is katatonia, daar krijg ik een beste uitslag van... Ontopic: vanavond eens kijekn of ik nog wat voor de verkoop heb liggen... ![]() |
|
quote: Heb je zo'n dikke pens dan? ![]() |
|
quote:Ik noem het zelf liever ruim voorbereid op eventuele calamiteiten .. Maar ik dien XL of XXL te hebben Moet ook mijn ego nog erin persen he .. ![]() |
|
Voorberied? Ja zo kun je het noemen op de ventuele volgende hongerwinter.. ![]() En als je ego drbij moet pak dan maar XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXl... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hoe doe jij dat eigenlijk met petten, hoeden etc etc??? ![]() ![]() |
|
quote:Goed naar jouw foto's kijken ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |