![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: je hebt nog maar 14X gepost, heb je het nu al niet meer naar je zin? Oud Vuil. ![]() |
|
bannen? wel nee..allang blij dat er weer een forum idioot is.. ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Hoeveel wil jij ervoor hebben dan? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ik heb nog een shirt van Morthond - Somber Deathwinds. 2x gedragen, kijk voor een afbeelding op de site van Iron Fist Propaganda Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Dimmu Borgir Jam (nooit gedragen) L & Dimension seven tshirt XL trilililili ![]() |
|
quote: Is dat die met die schedel waar 'Norway' onder staat? Die heb ik namelijk al. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-07-2003 10:17] ![]() |
|
Aangeboden shirts (kastopruiming): Cradle of Filth - Possession: Nine tenths of the lord LS (met die 2 nonnen) Dimmu Borgir - Norway LS (black on black print) Children of Bodom - Led by the reaper tourshirt 2001 LS Obscenity - Cold Blooded Murder TS Allen XL. Tja, ik kan die shirts ook naar de arme kindertjes in Roemenie sturen of course, maar ik vraag me af hoe blij ze ermee zouden zijn ![]() ![]() |
|
quote: Wat vraag je voor de COB LS??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
ik heb nog we een paar oude sokken van een neit nader te noemen fluisterwoud lid... gedragen en al! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Euhm, 10 Euro inclusief verzend? Is in erg goede staat, en minstens een jaar niet meer gedragen. Voorop blauw CoB logo, achterop Reaper met tourdates. ![]() |
|
Heeft iemand een Bloody Kisses girlie? Die wil ik al eeuwen... ![]() ![]() |
|
quote: Stinken ze nog?? I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: fff aan SexVampireKitten SMSen... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 01-07-2003 15:03] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: ok. Mail me maar als ze interesse heeft, adres staat in mijn profiel ![]() ![]() |
|
quote: morgen weet het het,ok? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Prima, ik zie het wel ![]() ![]() |
|
Ik heb nog wel een paar sokken van wit badstof, voor de liefhebber ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-07-2003 15:39] ![]() |
|
quote: wow! collector's items! wat vraag je ervoor? Bruce Banner ![]() |
|
quote: Kratje Duvel ![]() ![]() |
|
quote: Lekker, Dimmu Borgir Jam ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
zo'n korte broek van boxershortstof geloof ik ![]() Je moeder. ![]() |
|
Vertaald is dat Mistig Kasteel Confiture ![]() maar dat is mailordertaal voor 'n korte broek ![]() |
|
quote:Aldus iemand met een Hertog Jan avatar.. ![]() ![]() |
|
Speciaal voor vrouwen heb ik de volgende girlie t-shirts van mijn ex-vriendin te koop (allemaal 0,88 Euro per stuk): Hitler European Tour Death to Muslims Find her, Feel her, Fuck her, Forget her. Even serieus, dit is toch een fucking METAL-forum, geen online tweedehands kledingshop. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |