![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Te koop: Leren motorjack. Verkocht. [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 18-07-2004 17:42] ![]() |
|
Hoezo dat? ![]() |
|
quote: krullen ![]() ![]() |
|
![]() Maar wat ik dus al zei: Let maar niet op mijn brakke kankerharses. Kopen? ![]() ![]() |
|
helaasch, heb al een heersendere bomber en ben blijven hangen op 1.76 ![]() maar goed, succes met verkopen ![]() ![]() |
|
Hallo allemaal ik ben nieuw op deze forum ik zoek nogal vaak bepaalde metal shirts, en ook mooie nieuwe, wat me opvalt dat ze bandshirts van de laatste jaren niet zo mooi meer zijn zoals nu, kijk eens naar dat shirt van deicide Once Uppon The Cross met een ontlede jezus op de voorkant! geweldig! jammer dat ik die nergens kan vinden! ze zouden meer hardere shirts weer moeten maken, die mensen gewoon een neusbloeding geven als ze het maar zien op straat Ik zoek een shirt met op de achterkant in het groot GOD IS DEAD! WE KILLED HIM! weet iemand van welke band dit is ? ik had er al een topic over geopend maar dat was dus op de verkeerde plaats haha die had na een paar minuten al een slotje ![]() Heidense Groet Morghodius. [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 18-07-2004 14:38] ![]() |
|
aangeboden: LS agathodaimon - blacken the angel TS Dimmu Borgir - Enthrone darkness triumphant TS Nargaroth - bm ist krieg gevraagd: shirt venom/celtic frost/possessed - 7 churches via mail aub We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: En jij neemt jezelf serieus ?!? ![]() ![]() |
|
quote: nee jij wel ? ![]() ![]() |
|
Ik HAAT serieus zijn. ![]() ![]() |
|
quote: mafkees [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 18-07-2004 15:23] ![]() |
|
Dat zeggen d'r hier meer over mij. Hoe zou dat toch komen ? ![]() ![]() |
|
quote: Ik dacht van Moonspell. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Dat heb je goed gedacht. Dat shirt staat nog in de displeased catalogus volgens mij. ![]() |
|
quote: Dank u wel weet nu iemand waar dit shirt te koop is ? ![]() |
|
displeased records kneus. ![]() ![]() |
|
Aangeboden: Gorgoroth - Antichrist TS. Front: Album cover. Back: Pic van bandleden. Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky LS. Front: Album cover. Back: Darkthrone logo. Sleeveprint: "True Norwegian Black Metal" en het Peaceville-logo. ![]() |
|
Hoeveel voor dat Gorgoroth shirt ? welke maat? ![]() |
|
quote: ze hebben hem daar niet kneus ![]() ![]() |
|
quote: In de laatste catalogus die ik heb stond ie anders WEL. ![]() ![]() |
|
quote: die heb ik hier ergens liggen even kijken nee hoor nada [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 18-07-2004 18:29] ![]() |
|
Ik weet zeker dat ze 'm hadden. Heb je de goddess of desire mailorder al geprobeerd ? ![]() |
|
Waarom wil je dat shirt hebben? Om de tekst achterop? Kerel, mijn oma heeft nog heftiger shit op de rug staan! Als je nu de band ook echt kende of er muziek van draaide... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: dat shirt is dan ook voor een vriend van me kerel. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |