![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, is ook goed, voor hoeveel? en heb je er eventueel nog een foto ervan? ![]() |
|
HAHAHAHAHA nee die verkoop ik niet .. Foto heb ik niet maar is van Odd Fellows Rest tour, voorkant is voorkant van album, achterkant de fleurdelys ![]() |
|
Ik had het over iets anders, zie vorige pagina ![]() ![]() |
|
Quote dat dan .. voorkomt onduidelijkheid ... ![]() |
|
Ook al Aangeboden in een ander topic maar ik schop hem effe hier heen. Nog steeds te koop leren jas classic style. In prima staat, hoge kwaliteit dik DUITS leer zonder beschadigingen. De maat op de jas geeft aan dat het een L is maar het is eerder een S. Misschien iets voor de vrouwen (het is echt een kleintje). vraag prijs 25 euro (of doe een bod). En voor wat extra euro's schilder ik er nog wat op ook nog. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 20-01-2005 23:15] ![]() |
|
Aangeboden: T-shirts (5 euro per stuk) Metallica- Master of Puppets L (zwart, kleuren opdruk, 2 zijdig) Integrity - Den of Inequity XL (Bordeaux, wit / zwarte opdruk) Supertouch - The earth is flat L (zwart, wit / blauwe opdruk, 2 zijdig) Sick of It All - Built to last XL (zwart, v-hals, witte boorden, 2 zijdig) CIV - Tour 1996 XL (Donker blauw, wit / rode opdruk), 2 zijdig) **VERKOCHT** Cro-Mags - Logo (L (donkerblauw, witte opdruk, 1 zijdig) Shelter - Mantra L (grijs, zwart /rood / witte opdruk,2 zijdig) Glastonbury Festival 1999 M (olijf groen,4 kleuren opdruk), 2 zijdig CCCP M (rood, gele opdruk) Sweater (7,50 euro per stuk) Iceburn L (groen met rood borduursel) Teven aangeboden een NIEUW shirt (8 euro) Black Flag - Family man T shirt Wit shirt met paars / blauw / zwart /rode opdruk. Maat L (42 - 44) Hanes Heavy weight 50/50, Pre shrunk shirt Alle shirts zijn weinig gedragen en nog steeds in goede staat. Prijs exclusief verzendkosten. Verzendkosten zijn voor de koper (tarieven TPG). [Dit bericht is gewijzigd door leftbooks op 23-01-2005 15:44] ![]() |
|
Hoe is de staat van dat Integrity shirt? Edit en hebbie afbeelding ervan? Heb wel interesse .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-01-2005 12:23] ![]() |
|
quote: Kijk hier voor: voorkant achterkant backprint De foto's zijn gezien de kwaliteit van mijn 5 jaar oude webcam niet geweldig, maar je krijgt een idee. Het shirt is gekreukt van het in de kast liggen, ik heb het zelden gedragen aangezien het te groot voor me was. ![]() |
|
strijkijzer kapot? Bruce Banner ![]() |
|
quote: hahaha. Nou dat is dus zo ongeveer het enige wat je op mijn shirts kan aanmerken. ![]() |
|
quote:Neem aan dat de foto;s erg licht van kleur zijn .. zo ja wil ik em wel .. mail me maar ff voor je gegevens! jenje@zwaremetalen.com ![]() |
|
Te koop: Darkthrone - true norwegian black metal LS Nargaroth - black metal ist krieg LS Emperor LS Furze - Trident Autocrat TS Sauron - Universe of Filth TS Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
quote: Deze twee wil ik wel hebben. Heb je ook een fotootje van die van Cro-Mags? ![]() |
|
quote: hartjes? spongebos squarepants? "voor tiete zie voorkant"? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 22-01-2005 18:37] ![]() |
|
quote: Welke maat precies? En is de jas in goede staat ? Want ik zoek al langer zo'n jas en mn budget is helaas beperkt.. Edit: Ik heb ongeveer een Maat M ( soms S) vrouwenmaat 38 van jas, zou ik daar inpassen ? [Dit bericht is gewijzigd door Natasja_ op 22-01-2005 21:12] ![]() |
|
Ik heb nog een aantal gedragen slipjes te koop voor 10 euro per stuk. ![]() ![]() |
|
wel ongewassen hoop ik ? ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Uiteraard, de vlekken zitten er nog in. ![]() |
|
Update: aangeboden: Nieuwe Shirts (8 euro per stuk): Einstürzende Neubauten - Girly M (zwart met zilveren logo opdruk) Black Flag - Family man Wit shirt met paars / blauw / zwart /rode opdruk. Maat L (42 - 44) Hanes Heavy weight 50/50, Pre shrunk shirt T-shirts (5 euro per stuk) **VERKOCHT**Metallica- Master of Puppets L (zwart, kleuren opdruk, 2 zijdig) **VERKOCHT**Integrity - Den of Inequity XL (Bordeaux, wit / zwarte opdruk) **VERKOCHT**Supertouch - The earth is flat L (zwart, wit / blauwe opdruk, 2 zijdig) Sick of It All - Built to last XL (zwart, v-hals, witte boorden, 2 zijdig) **VERKOCHT**CIV - Tour 1996 XL (Donker blauw, wit / rode opdruk), 2 zijdig) **VERKOCHT** Cro-Mags - Logo (L (donkerblauw, witte opdruk, 1 zijdig) Shelter - Mantra L (grijs, zwart /rood / witte opdruk,2 zijdig) Glastonbury Festival 1999 M (olijf groen,4 kleuren opdruk), 2 zijdig CCCP M (rood, gele opdruk) Sweater (7,50 euro per stuk) Iceburn L (groen met rood borduursel) Alle 5 euro shirts zijn weinig gedragen en nog steeds in goede staat. Shelter shirt heeft een paar vlekjes en mag je voor 3 euro hebben. Prijs exclusief verzendkosten. Verzendkosten zijn voor de koper (tarieven TPG). [Dit bericht is gewijzigd door leftbooks op 23-01-2005 15:44] [Dit bericht is gewijzigd door leftbooks op 27-01-2005 8:18] ![]() |
|
quote: Naja goed ik heb je dus een email gestuurd.. ![]() |
|
quote: Mail ontvangen zie een bericht terug in je in-box. ![]() |
|
quote: He kerel Heb je al pics van je jack zou graag zien hoe het resultaat is geworden met de patches. Grüss ![]() |
|
quote: Wat moet die Furze kosten en wat voor maat is dat? Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |