![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Schaep ik heb je gemailt. Ik hoop dat je hem nog leest voor morgen. ![]() |
|
Ik geloof dat ik zo heel snel naar beneden moet lopen en de zak op moet halen, even lezen! ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, het ligt hier inmiddels alweer. Ik mail zo even terug. ![]() ![]() |
|
Morgil, ik wil wel wat gebruikte slipjes van je kopen. Moeten ze wel niet gewassen zijn, want anders heb ik er niets aan. ![]() Change the coffee in the office coffee maker to decafe. Wait about three weeks (or until you think everybody has gotten over their caffeine addiction)and switch to espresso! ![]() |
|
Flamebite nr. 1 hehe ![]() |
|
Ik heb flieder fladder gothic puber meisjes jurken te koop interesse? Zitten vast wel wat van dat soort figuren hier.. Kankerlul ![]() |
|
quote:Zo'n figuren zitten hier inderdaad ook....helaas. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: niets mis mee zolang ik er geld aan kan verdienen ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: Op marktplaats krijg je er soms best veel voor. Ik denk niet dat er iets voor mij tussen zit. @Azagtoth: wat wil je ervoor geven? ![]() ![]() |
|
quote: ze staan al geruime tijd op martkplaats en krijg vaak een bod en dan laat diegene niets meer van zich horen, beetje jammer van marktplaats is dat. Kankerlul ![]() |
|
quote:Groot gelijk heb je ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Niks voor Metaltuup? ![]() ![]() |
|
quote: sorry ik loop niet zo vaak in jurken ![]() ![]() |
|
quote: Alleen bij speciale gelegenheden? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-09-2004 16:25] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Naja dan kan ie het dezelfde dag nog verkopen, toch? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Tja mooi toch, kan MGO ze goedkoper terug kopen .. ![]() |
|
![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ik ben op zoek naar zwarte girlie shirts en longsleeves, in diverse maten. Weet iemand waar je die goedkoop kunt bestellen. (effen dus, zonder print) De goedkoopste die ik vind zijn 5,95 bij de c&a, dus graag daar onder. ![]() |
|
Je hebt ze al gevonden voor onder de 6 euro, maar je wil ze nóg goedkoper?? ![]() No offense, maar waarom?? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Omdat ik weet dat het goedkoper kan. Ik ben bezig met zelf shirts verven. ![]() ![]() |
|
Te koop: Mooie hoge laarzen met rood/zwart spinnenwebmotief. De schoenen hebben een stalen neus en zijn van echt leer. De schoenen zijn van het merk 'Underground' uit Engeland. Link voor meer informatie over het merk: http://www.underground-shoes.co.uk/ De schoenen zijn maat 40/41 en maar een paar keer gedragen. Ik heb ze helaas te groot gekocht. Ze zien er dus nog prima uit en hebben nog 100 % profiel. De nieuwprijs was 130 euro. Foto: Tekst gecopied/paste van Marktplaats. De schoenen waren een vette miskoop voor mij, misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. ![]() Vraagprijs = 75 euro. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
*kuch* ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
*schop* ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |