![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MH68636 op 28-08-2003 15:07] ![]() |
|
Ik zoek het Aborted shirt met "Explicit gore is what I need" op de achterkant. Anyone? ![]() |
|
een lederzaak waar je een leren broek met veters kan halen verdomme. ![]() |
|
quote: hmmm dat die link het niet doet, betekend dat dat alles al weg is??? is ook al een paar maandjes geleden dat je het schreef trouwens zie ik nu ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
Dit heb ik hier volgens mij al vaker gepost maar goed: Ik ben echt ernstig op zoek naar het shirt van One - van Metallica, met die schedel voorop en achterop die tekst van dat stukje Landmine... Heeft iemand enig idee of dat shirt nog te krijgen is en zo ja, waar?? ![]() ![]() |
|
dat shirt zoek ik nu al 5 jaar ![]() op wacken hadden ze hem *orgineel !!!!!alleen had ik op dat moment geen geld* vergeten in de tent ![]() ![]() ![]() ![]() het enige waar hij af en toe nog te koop staat is op ebay maar daar word zoiezo wel meer dan 40 euro voor gegeven ![]() ik zie hem wel eens ergens liggen alleen is het dan een zwart shirt , die begin jaren 90 is uitgegeven. (maar er gaat voor mij niks boven het orgineel !! ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ik kan mij herinneren dat er in Helmond een hele grote zit. Raadpleeg anders even www.detelefoongids.nl op "leder" ![]() |
|
quote: Dat is Dankers mode, die heet nu Linda mode, die zit in de Hurksestraat in Helmond... ![]() ![]() |
|
Ik ben nog steeds opzoek naar een Brave Murder Day shirt... ![]() |
|
danku beiden! zal ik binnenkort eens naar Helmond gaan in Amsterdam scheen er ook een te zitten, maar die wist dan verder niet waar dus daar heb ik niks aan maar thx! ![]() ![]() |
|
quote: ik heb hem wel ergens in de kast liggen.... niet dat ik het shirt weg doe ofzo, maar toch ![]() ![]() |
|
quote: ik heb em! uit Helmond, jawohl ![]() ![]() ![]() |
|
quote: In amsterdam, ik denk dat ze die dingen wel bij de el diablo hebben, als je naar amsterdam gaat kan ik wel aan een vriendin vragen of ze die dingen daar hebben en waar die zaak precies zit. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Duitse militaria...kom maar...kom maar ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ja ik ben op zoek naar Rammstein spullen! Alles wat met Rammstein heeft te maken kwa kleding!! ![]() Dus kom maar op! Mwoehahaha ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Dat is toch overal te krijgen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ahum... Ik ben op zoek naar Zeldzaam Rammstein spul! Want voor de rest wat normaal dus in de winkels ligt Heb ik allemaal al! Dat komt omdat ik Rammstein Verzamelaar Ben! Bedankt! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Bestaat dat? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: heb ik, maar doe ik niet weg. sorry. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Foto!!! ![]() ![]() |
|
cradle of filth - from the cradle to enslave (ls) (die rode) cradle of filth - midian cradle of filth - damnation and a day tourshirt cradle of filth - cthulhu dawn (ls) metallica ![]() |
|
quote: ik kijk ook alsof ik er erg blij mee ben ![]() http://www.members.lycos.nl/leatherrebel/Foto/Lerenbroek.jpg ![]() ![]() |
|
Ik ben op zoek naar shurts van The Sins of thy Beloved en oude Tristania (WW en BtV), kheb alleen geen geld. dus moek daar later maar een keer naar kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Zagga op 04-01-2004 20:07] Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl ![]() |
|
LOL ik wil .. maar heb geen geld ... LOL ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |