![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
-->>lultopic? ![]() |
|
quote: Ga 's naar een metalmarket o.i.d. Dat shirt kom je o-ve-ral tegen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Hmm ik weet dat er van Once upon the cross 2 shirts zijn, gewoon een plain zwarte met de opengesperde jesus... maar die zie ik zelfs ook niet vaak... En een wit allover print tshirt.. nou alsie die ergens tegen komt ! daar betaal ik ook wel goed voor ![]() |
|
quote: En het behind the light shirt, die heb ik hier ook nog liggen. Voorop een demon face en achterop Pentagrammen met de tekst behind the light. Deze is er ook in een tour versie. (allebij van blue-grape 1995) ![]() |
|
weet iemand hier waar ik een TMF of MTV shirt kan kopen ? ![]() op hun sites hebben ze die niet meer nee serieus, ik wil er 1 ![]() ![]() |
|
Wacken Open Air 2002 LS / L € 11 Wacken Open Air 2003 TS / XL € 9 Pantera - Snake TS / XL € 8 Iron Maiden - Somewhere In Time TS / XL € 8 Blind Guardian - Nightfall in the Middle Earth TS / L € 7 Children Of Bodom - Hatebreeder LS / L // slechte staat € 6 mailen naar rudolphus at gmail dot com [Dit bericht is gewijzigd door testement op 18-12-2004 12:17] zzz ![]() |
|
ik weet niet of ik wel een wacken open air shirt kan dragen als ik er zelf niet was ![]() ![]() |
|
quote: Wat heeft deze voor back-print? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: dat is Kvlt! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Iron maiden logo + "Metal Collection Wear" zzz ![]() |
|
gezocht; Morgul shirt,Diabolical masquerade shirt, wie maakt me los?! ![]() longsleeves of hoodies overleef ik ook wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 29-12-2004 21:47] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik ben op zoek naar shirts van Crowbar (voor zover die bestaan dan), Lacuna Coil, Morbid Angel, Amorphis en Opeth, het liefst in maatje S of XS, en corsetten zijn ook welkom... Zo, dat was mijn wishlist voor vandaag... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Ik heb een gesigneerde longsleeve en een hoodie van Crowbar .. En nee ![]() |
|
![]() zzz ![]() |
|
Ik was niet eens van plan om het te vragen... Maar mag ik dan wel weten waar je die vandaan hebt? Ik heb er wel een paar gezien op nuclearblast, maar die vind ik niet mooi... [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 30-12-2004 12:38] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Heeft er iemand nog een Apocalyptica shirt/longsleeve/hoodie die hij/zij niet meer wil? ![]() |
|
Ik heb nog een shirt van Black Sabbath (Reunion) en een van Fear Factory (Obsolete) in de aanbieding. Allebei als nieuw ![]() |
|
Ik zoek het "Black Metal" t-shirt van Venom, zijn er nog mensen die een goed exemplaar, maat xl, willen verkopen? ![]() |
|
Heeft iemand nog girlies in de aanbieding van fatsoenlijke bands ? Gelieve maat S/M.. ![]() |
|
quote: Is een longsleeve ook goed? ![]() |
|
Wacken Open Air 2002 LS / L Wacken Open Air 2003 TS / XL Graspop 2001 TS / XL Sonata Arctica - Silence LS / XL Judas Priest - British Steel TS / XL mailen naar rudolphus at gmail dot com zzz ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |