![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
eehm maandag bedoel ik... ![]() ![]() |
|
Leuk jasje, maar helaas pas ik ook niet in een S'je... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
ikke vast wel ![]() ![]() |
|
quote: klaarblijkelijk al heb ik wel de meest tr00e jas van allemaal hier! ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 22-03-2005 18:22] ![]() |
|
quote: He odal post me als je de mogelijk hebt wat pics van je jack. Ik wil namelijk een portfolio maken van mijn huidige patches en paint werk. Zie ook je email. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 04-04-2005 21:01] ![]() |
|
Te koop: mayhem TMDS shirt: nieuwe druk paarse voorkant Staat is perfect nooit gedragen maat xl. (eventueel traden kan ook) Gladiator boots: Maat 43 ofzo Ze zijn al een jaar of 6/7 oud maar ik heb ze in het verleden maar een paar keer gedragen dus de staat is perfect, geen barsten in het leer en geen beschadigingen (alleen wat stoffig). voorbeeld pic: ![]() ![]() |
|
KKKKAREL? ![]() ![]() |
|
Aangeboden: Klassiek biker jack Gemaakt van 1,2 mm dik, robuust buffelleder. Met 2 steekzakken, opzetzakje met drukknoop, verstelbare mouwsluiting,ritssluiting en een binnenzak. Maat M ! Maar ik denk dat je de jas met een maat L ook wel zou passen. Ik heb deze jas deze week van iemand anders gekocht op marktplaats maar ik pas de jas niet, dus mensen die toen ook interesse hadden kunnen dus nu opnieuw bieden. Ik heb de jas voor 70 euro gekocht dus dat wil ik er het liefste ook voor terug hebben want ik baal heel erg dat ik de jas niet pas !! Ik wil er zo snel mogelijk van af dus help mij ! De jas is vrijwel nooit gedragen. Maten omtrek breedste punt ; 105 cm smalste punt ; 90 cm verder van schouder naar onder ; 60 cm van middelste (boven) punt naar onder ; 60 cm + 4,5 cm ( van de kraag ) Email:njkooiman@hotmail.com ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natasja_ op 13-05-2005 19:22] ![]() |
|
Heb nog een Legion of Sadism shirt te koop, voor de liefhebber. Gelimiteerd tot 100 stuks. ![]() ![]() |
|
aangeboden: AETERNUS - Shadows of old LONGSLEEVE (weinig gedragen-nog zwart dus) 12 e incl. verzending ELEND - The Umbersun LONGSLEEVE (nooit gedragen) 12 e inclusief verzend ruilen kan ook, sebiets een paar foto's signature ![]() |
|
ik wil een GORGUTS shirt!!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
en anders maar een suffocation-pierced from within shirt ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Iemand nog? ![]() |
|
quote: hoeveel vraag je hiervoor??? [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 03-08-2005 21:37] signature ![]() |
|
![]() ![]() 12 ero incl verzending signature ![]() |
|
![]() ![]() 12 ero inclusief verzending (inclusief sportbroekje indien gewenst) 1 keer gedragen (om de foto's te nemen) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-08-2005 22:09] signature ![]() |
|
Oeh, is dat inclusief dat sexy shortje? ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: jazeker!!!! wou jij trouwens niet 5cds van mij? signature ![]() |
|
quote: Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar mogelijk weet je me te overtuigen... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
euhm... kijk eens bij cd verkoop kan zijn dat het ene aaaarco was zu signature ![]() |
|
Dat was ik niet! Dat was iemand anders! Ik ontken alles! Maar uhm... Leuk shortje. Ik vermoed dat het mijn maat niet is, maar anders had ik het shirt alleen al om het shortje gekocht. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
wil je mijn rekeningnummer?? ![]() signature ![]() |
|
Ik weet al precies hoe dat gaat: Dat bestel ik dat sexy sportbroekje, dan past het niet en dan moet ik het gelijk weer te koop aanbieden hier. Ik denk dat ik even oversla deze keer. Maar bedankt voor het aanbieden van je rekeningnummer, Hypnos. Ik waardeer het gebaar. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |