|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
vrouwen in uniform We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Pfff, het schrijft hoe dan ook gemakkelijker dan hggharothhewulffff .... Je kan me de bout hachelen! |
|
hehehe, mijn naam is gewoon het toppunt van heersch-heid We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Godverdomm ja, die scoutwijven waren LEKKKEERRRRRR Die zouden mooi in de Zwartketterij-videoclip kujnnen spelen, eerst hebben ze dan van die fijne uniformpjes aan en op het einde latex-kattenstoeipakjes Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:af fikkie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zeg Tampeloerisbreker, zoek je voor Zwarteketterij geen oude vuile Amerikaanse wagen om een fotosessie ala Nocturnal Breed mee te houden? Zo ja, met zoiets ga ik nu en dan rondhossen: (wel de mijne nog niet, maar misschien ooit wel. Ik rij anders wel eens tot in... Nee, jullie moeten maar weer eens naar Ingelmunster komen bij het volgende "Leer..." [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 08-07-2003 15:40] Je kan me de bout hachelen! |
|
das een lekker bakkie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Het viel me overigens wel op dat Legatius met een boor naar het kamertje naast de dames-wc liep om daar naar zijn zeggen een schilderijtje op te hangen, terwijl hij in plaats van een schilderijtje alleen een pak tissues en een zak paprikachips mee naar binnen nam Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Het waren onion-chips! Mij zo beschuldigen! Je kan me de bout hachelen! |
|
geen popcorn? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Sorry Legatius, ik had mijn bril niet op Vette wagen, net iets stoerder dan die degelijke bonk Duits staal waar Patjakker in rijdt (en Derrick) Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Kunnen we het hier bij de muziek van Zwartketterij houden? This ain't no chatbox! |
|
Welke covers heeft Zwartketterij nog in spe? Je kan me de bout hachelen! |
|
Normaal zouden we naar de chatbox gaan, ware het niet dat Legatius daar altijd wordt gebanned wegens te vuile praat Af en toe gaat het ook wel over onze muziek Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ehm...ff wat verzinnen... wat kan ik verwachten van de cd die ik heb besteld? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Welke chatbox? (dit is een serieuze vraag) Je kan me de bout hachelen! |
|
Dat is nog een geheim voor de toekomst, maar mogelijke opties zijn: - hell's rock and roll - COUNTESS - The Gods made heavy-metal - MANOWAR - Fatal Energy - KREATOR - Heart Attack - TOXIC - Out of the Body - PESTILENCE Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
de K-3 chatbox? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ManOwaR AAAAAAAAAAAAAAAAHHH We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Een fijne portie necroblackthrash, helaas maar 4 nummers die overigens toch meer dan 30 minuten duren Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:'t is ToxiK, nondekuuu! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Other bands play, Manowar kill Sorry Legotheater, ik werd afgeleid door al die schone Noorse dames hiero [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 08-07-2003 15:59] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
das best lang weet je: 7,5 minuut de nummer...das nog langer dan het gemiddelde nieuwe nummer van Vazal We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Neem maar Pestilence. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |