![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
vrouwen in uniform ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Pfff, het schrijft hoe dan ook gemakkelijker dan hggharothhewulffff .... ![]() Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
hehehe, mijn naam is gewoon het toppunt van heersch-heid ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Godverdomm ja, die scoutwijven waren LEKKKEERRRRRR ![]() ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote:af fikkie ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Zeg Tampeloerisbreker, zoek je voor Zwarteketterij geen oude vuile Amerikaanse wagen om een fotosessie ala Nocturnal Breed mee te houden? Zo ja, met zoiets ga ik nu en dan rondhossen: ![]() Ik rij anders wel eens tot in... Nee, jullie moeten maar weer eens naar Ingelmunster komen bij het volgende "Leer..." [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 08-07-2003 15:40] Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
das een lekker bakkie ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Het viel me overigens wel op dat Legatius met een boor naar het kamertje naast de dames-wc liep om daar naar zijn zeggen een schilderijtje op te hangen, terwijl hij in plaats van een schilderijtje alleen een pak tissues en een zak paprikachips mee naar binnen nam ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Het waren onion-chips! Mij zo beschuldigen! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
geen popcorn? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Sorry Legatius, ik had mijn bril niet op ![]() Vette wagen, net iets stoerder dan die degelijke bonk Duits staal waar Patjakker in rijdt (en Derrick) ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Kunnen we het hier bij de muziek van Zwartketterij houden? This ain't no chatbox! ![]() |
|
Welke covers heeft Zwartketterij nog in spe? Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Normaal zouden we naar de chatbox gaan, ware het niet dat Legatius daar altijd wordt gebanned wegens te vuile praat ![]() Af en toe gaat het ook wel over onze muziek ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
ehm...ff wat verzinnen... wat kan ik verwachten van de cd die ik heb besteld? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Welke chatbox? (dit is een serieuze vraag) Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Dat is nog een geheim voor de toekomst, maar mogelijke opties zijn: - hell's rock and roll - COUNTESS - The Gods made heavy-metal - MANOWAR - Fatal Energy - KREATOR - Heart Attack - TOXIC - Out of the Body - PESTILENCE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
de K-3 chatbox? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
ManOwaR ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Een fijne portie necroblackthrash, helaas maar 4 nummers die overigens toch meer dan 30 minuten duren ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote:'t is ToxiK, nondekuuu! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Other bands play, Manowar kill ![]() Sorry Legotheater, ik werd afgeleid door al die schone Noorse dames hiero ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 08-07-2003 15:59] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
das best lang weet je: 7,5 minuut de nummer...das nog langer dan het gemiddelde nieuwe nummer van Vazal ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Neem maar Pestilence. Je kan me de bout hachelen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |