|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ah, dan kan ik waarschijnlijk wel... of ik ben ergens je zusje aant versieren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hehe 't is echt hell om de jonosh te berijken, maar goed de aanhouder wint! |
|
quote:gaat ze toch mee *pedo* |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik denk dat Jaap sowieso wel in Jonosh zal zijn, hij MOET nl. met mij mee . |
|
quote:nog slaapplaatsen over? 4 ofzo? |
|
5 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
doe toch maar 4 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: boudewijn rianne jij ik= 4 |
|
owjah, ikvergat dat jaap al een plaats had daar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: misschien, als me ouders het goedkeuren. maar zeker geen 4. |
|
quote:8 wel dan? - msn is dood - [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 17:16] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
he jij moet mijn mail lezen en vik je vergeet tamara en je zusje Je moeder. |
|
quote:dat wordt dan station of park voor ons. |
|
quote:[trauma] neeee, geen bushokje [/trauma] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:tamra zien wij tegen die tijd niet meer die is dan van ons heen gegaan en m'n zusje tja, die mag niet op straat blijven ';s nachts van m'n ouders dus zit er ook niet echt in |
|
tamaar heengegaan? aaaaahhh en je zusje moet mee, kan ik rare dronken capriolen uitvoeren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: je kunt niet eens in heusden komen met het openbaar vervoer, laat staan dat je dan op het station kunt slapen |
|
quote:argh aids je moeder, hoever is t lopen vanaf de dichtsbijzijnde bushalte dan? |
|
quote:slet, bedenk je eigen tekst, deze is copyright ©Vazal We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
gokje:die is (geloof ik) een dorp verderop, asten, ik schat een km of 3 |
|
quote:jonge man mag ik u erop attenderen dat de woorden aids en je moeder bijde ondermeer bij mij vandaan komen in het apeldoornse gebruik |
|
quote:moet te doen zijn binen een uurtje lopen met rookpauzes en boomneukpauzes enzo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:ow nog geen half uur dus. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |