|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Herr Cuntreaper wat voor studie doe je eigenlijk in Noorwegen? |
|
Noorse taal en letterkunde, een puike studie! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
zekers, fijne heren van uw kaliber zijn altijd van harte welkom Broeder alcohol en vadertje vodka zullen u met open armen ontvangen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: En zuster Jaegermeister wil ik ook wel eens proberen. Je kan me de bout hachelen! |
|
niet met uw tampeloeris is te hopen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Die flesjes zijn te klein... Ontop-pik: Is Zwartketterij van plan nog een demo op te nemen? Of zijn jullie bezig? Of wachten jullie af? De komende maand volgt trouwens ergens een interview. Je kan me de bout hachelen! |
|
of uw tampeloeris te groot De kans zit er wel in dat er in de herfst/winter een nieuwe demo verschijnt met daarop 4 nieuwe chanson, waaronder "Heavy Thrashing, Gay Bashing" en "Swedish Perversion" Laat maar komen dat interview! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Letterkunde zelfs . Ik had laatst nog een boek gelezen over Noorse letterkunde. (In Nederlands) Zeker interessant |
|
Letterkunde? OK, joggle my memory then: hoe heet die schuine streep door de O hier -->Ø ook alweer? Ik wist het ooit, ben vergeten hoe het heette. |
|
Dat weet Cuntreaper wel. Letterkunde --> Kunstvorm der literatuur. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 25-07-2003 21:42] |
|
Het is toch meer de taalkunde die zich bezighoudt met grafemen en umlaut en dergelijke. Ik zeg het niet graag, maar ik weet niet hoe dat streepje heet. Maar, als je Nynorsk schrijft heb je die ø niet nodig, dan is het au, bijv. høst wordt dan haust, dit vind ik persoonlijk stoerder Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hmm, jammer. Het ging mij wel om de naam van dat streepje...ik meende dat dat met een "B" begon. |
|
als je het echt graag wil weten kan ik het wel eens aan een van de docenten vragen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Tja, aangezien ik je er niet voor betaal is alle info meer dan welkom. Dusch, U laat maar komen |
|
dat is zo Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik wil die hoeve onderhand ook weleens zien Erik hier trouwens |
|
wanneer is dat optreden met zwartketterij nou, en Uva 4? Dan noteer ik dat ff |
|
Zwartketterij is op 13 september als ik het goed heb, op een zaterdag in elk geval! UvA 4 staat nog geen datum voor vast, maar vindt als het goed is in november plaats! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Daar is ie weer!! Je bent er vroeg bij! Chat.nl? IJverzucht en drinkgelag. |
|
Oke, heb toch niets beters te doen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Iemand zei dat het: Kyrkabåten heette. Maar dat zal wel weer een suffe Noorse grap zijn. Het grootste deel van de Noorse taal stamt uit Denemarken en Zweden. Voor de echte stukjes van de Noorse taal moet je in IJsland zijn. |
|
Kyrkabåten betekent letterlijk de kerkboot, heb ook op google gezocht, maar er staat niks over linguistiek bij, dus het zal wel een grap zijn! Het nynorsk en de dialecten zijn de enige overblijfselen van het oorspronkelijke Oudnoords, dat overigens in heel Scandinavië gesproken werd voor het christendom daar de scepter ging zwaaien. Het moderne Noors, Zweeds en Deens stammen allemaal van het Oudnoords, ook wel norrønt språk genoemd. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ja.. binnekort is er sowieso een vet zuipfestijn op de patjakker hoeve met live muziek van de wat stoerdere bands van Nederland... ik heb er zin an.. owjah.. zwendelaer.. ik geloof dat de dames de hoeve hebben overgenomen aangezien ze me hebben medegedeelt dat er op 13 augustus een feest was ivm vallende sterren???? (zal het over de bruine ster gaan?) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Daar heb ik nog niets over gehoord, ik dacht dat het de 10e was, maar twee feesten is ook goed Dat van die sterren dat kan ook op een klap met de koekepan slaan als je een bepaalde dame niet genoeg weet te plezieren Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |