|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waarom vond je ZK wel leuk dan live Je moeder. |
|
omdat het 2 totaal verschillende dingen zijn, the syre heeft een kutstem, onhoorbaar gitaargeluid door de totale ovrdaad aan bas en zwartketterij (live) was gewoon erg thrashie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Beste man, ik kom uit Nederland! Het vat het echter niet als een belediging op dat u me Vlaming noemt Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Xi is geen vlaamsche drank en ik dacht nog wel dat ge een rasechte vlaam was...ik ben dom, dat weet ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
In Vlaenderen lopen best lekkere wijven rond en ze hebben er zeer cultige frietkotten, dus eigenlijk zou ik er best willen wonen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
aaaah...friet en vrouwtjes natuurlijk ook We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
is zo'n eind fietsen naar de jonosh op vrijdag he Je moeder. |
|
misschien kan ik met hun een wedstrijdje krijsen doen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hear! Meiden zijn idd mooi daar. Bovendien vind ik het vlaams accent en de "rustiekheid" erg rulen. |
|
quote: jij met je wedstijdjes.. zullen we wedstrijd 'niet mijn koelkast leegeten in een uur' houden? dan win ik ook eens een keer Je moeder. |
|
aan dat soort wedstrijdjes doe ik niet, is slecht voor me imago We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Misschien wil de uienmadam wel tegen jou krijsen, nadeel is wel dat ze je hoofd tussen haar behaarde en uiterst zweterige borsten heeft gestopt voordat je ook maar boeh of bah kan zeggen Het is zekers veel te ver fietsen naar de Jonas, vooral als je in Ommel woont! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
je past Je moeder. |
|
quote: en hoe weet jij dat heb je nog nooit gedaan! [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 08-07-2003 15:25] |
|
Maar goed ook, want met de uienmadam valt niet te spotten! Nachtraaf heeft haar eens proberen te beffen en hij zegt dat hij nu nog de smaak van vaginaal zweet in zijn mond proeft, daar komt dan nog bij dat er af en toe nog een schaamhaartje tussen zijn tanden vrijkomt Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
argh, dat moet vast heel lekker zijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Vandaar dat je constant achter de scoutsmeisjes zat te lopen op Leer, Botn & Pinnn! Je kan me de bout hachelen! |
|
Wat vreemd dat die klootzak hier nog niet is? Irritanterik???? Dhr. Cuntscraper zijn koelkast opnieuw aan het legen terwijl hij weg is? Of de in een brandkast verborgen Zwartketterij platina in spe-nummers aan het stelen? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: nee maar vauit belgië slimpie Je moeder. |
|
irritanterik? alweer wat nieuws? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
praat me er niet van Legatius, dat waren zo'n lekkere geile wijven in uniform, daar ik nu nog van Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dan moet je maar eens een Zwartketterij-scoutskamp "Zwartketterij and other bitches only" organiseren! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: verdomme, ik ben echt blond he! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |