|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: sinds waneer is fluisterwoud duits. |
|
quote: Is Fluisterfout ineens overwegend Duitsch van "bezetting" (no pun intended) |
|
Zekers Iron Glory, ik loop je lelijke kadaver wel tegen het lijf, mocht je nuchter genoeg zijn om me te herkennen. Verhaal uit de oude doos: Ik kwam Iron Glory tegen op Wacken, waar IG enthousiast reageerde op zijn Hollandse maat die hij lang niet meer gezien had, met schouderkloppen en sigaretten, waarna IG zijn dronken kadaver in mekaar zakte, hij even later wakker werd en mij met evenveel enthousiasme wederom begroette. Heerschende actie! Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Iedereen is welkom op onze concerten, maar dan moeten ze daarna niet als homo's gaan liggen zeiken over de muziek of over onze podiumpresentatie, als je normaal metal gaaf vindt, dan kan het gewoon niet dat je Zwartketterij extreem kut vindt, dan ben je gewoon geen metal! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Wel de zanger van Fluisterwoud komt oorspronkelijk uit Portugal (net als de band Galgeras, die vroeger een achtkoppige formatie waren met overwegend Portugezen), om dat feit te verbloemen zetten we er Duitsland neer. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Rustig maar, ruige Hansa drinkende prettig bebaarde Feestkanonier! Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
quote:... die het sujet in kwestie zelf niet meer herinnert........ was jij op WACKEN? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Gezellige vent ben jij, hehehehe. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Nu naait de zanger van Fluisterwoud alleen nog met Portugese wijven Ik heb alleen nog maar Ringnes bier gedronken, Fenriz dronk dit overigens ook, maar hij dronk de glazen maar half leeg Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
E gladjakker, kijk eens in je mailbox! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Nu zag je Fenriz eindelijk eens een keer, na al die jaren idolaat te zijn en dan spreek je hem niet. He Nagell! Lelijke trekmajoor! Aan het zuipen maatje? Gij zult uwe dikke kop wel houwe. (in het noors). Hij is toch te dronken om het te onthouden? Fenriz-Jootie?????? Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Ik ga zaterdag met Voske naar Elm Street, dan heb ik Vodka op en spreek ik hem vast! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
De jonosh Ben ik zowieso al af en toe te vinden en als zwartketterij speelt natuurlijk weer. |
|
En neem de twee heren Whitesnakefans ook maar mee,wordt er tenminste nog wat gezopen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ERE RAMPOKKEN FEST. Saturday September 13th with AMOK (N), FLUISTERWOUD (Ger) and ZWARTKETTERIJ (Nl) WALPURGISNACHT (Pol) de Goudvishal Arnhem die gaat dus NIET door ivm met dubbele boeking!!!!!!! we spelen enkel dus in st niklaas en in de Jonosh!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jammer |
|
nee hoor.. helemaal niet jammer... nu moet iedereen gewoon wat meer zijn best doen om te komen, naar de jonosh.. zo scheiden we het kaf van de koren.... moederskindjes blijven zo fijn thuis! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
He Nachtraafje,kan je dat optreden op zaterdag niet ergens anders houden? Het is wel zonde als we maar twee optredens doen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
das jammer, nu alleen nog maar naar de jonosh en misschien (afhankelijk van mn stage) belgiëmaar dat zal er denk ik niet in zitten... Je moeder. |
|
De Jonas is wel een fijne toko, als de numetals en de punkers tenminste elders vertoeven! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
bij suicide en arnhem ben ik er wel |
|
Er gaan flink spaanders gehakt worden! Nu nog even regelen dat Arnhem wel door kan gaan op vrijdag en dat we op zaterdag in de Jonas kunnen spelen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
eindelijk weer eens een reden om naar jonosh te gaan |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |