|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: arnhem is gecanceled zegtie net Je moeder. |
|
Je moeder. |
|
at your service Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kijk maar uit dat je er geen rugblessure aan overhoudt, of ademhalingsproblemen als je met je tokus tussen die grote meloenen ligt begraven Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: En over die grote tampeloerissen maar te zwijgen. Je kan me de bout hachelen! |
|
Legatius,oude stinkerd! Ik heb Ben Hellion nog de hand mogen schudden zaterdag,alleen was ik zo slap aan het ouwehoeren dat meneer na een paar minuten alweer het hazenpad koos Destroyer is toch stoerder,hij moest helaas op zijn dochtertje passen! Fenriz daarentegen zat weer goed in de olie, hij verliet al waggelende en strompelende het pand Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
haha.. de situatie van meneer fenriz en mijn situatie gisteravond in de willemeen zijn volgens mij identiek..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Alleen kon Fenriz nog met zijn handen van de kontjes/borsten der dames afblijven Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
zeg, volgens mij ben jij naar Noorwegen gegaan om te internetten ofnie? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Anders blijven de dames hier niet van mijn lichaam af, ik moet me wel verstoppen in de computerruimte Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
hmm... geloof je hetzelf? trouwens, wanneer kom je terug? er meot weer worden gezopen in de hitsige sexboerderij.. als het goed is gaat ondergetekende morgenavond wat pintjes burgermeester maken in die zweterige hoeve.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik kom op 8 augustus weer terug om op 9 augustus in Utrecht een metalfeestje te kunnen vieren met Dj's Zwendelaer en Patjakker Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
whahaha heersend.... waar gaat dat feestje plaatsvinden.. in de slaapkamer van een zekere M? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
In Utrecht alleen DJ Zwendelaer, deze jongen gaat niet meer naar het matten caffee aldaar uit gezondheidsoverwegingen, we houden het feest wel in de lounch van de Schaapshoeve. Zaterdag niet meer optreden, dat is mooi, ik heb die jongens van Amok beloofd dat we het DAF museum in Eindhoven gingen bezoeken. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Neen, in de Shelter, een plek waar Marokkanen met matjes Patjakkers op hun treiter slaan en waar van de Jaegermeister en boswandeling al voor 24:00 alleen nog maar de lege flessen te vinden zijn Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Met Kazzman en Sagelinge in de buurt,geen matje die Patjakker een haar durft te krenken! De jongens van Amok zouden op zaterdag toch mee ertwensoep gaan eten in visserscaffee "De gouden braschem" en daarna Jajem drinken in Bananenbar "De rectale chiquita" Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
whahaa heersend.. misshcien kunnen we voor de verandering even langs de Manege? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
machtig.. kazman is nogal bekwaam met streatfighter moves.. ik zal zo eens een foto van hem posten.. moment... edit: gevonden... wie durft nu ngo wat te doen? [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 07-07-2003 15:00] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
We kunnen ook de jongens van een bepaalde Combat of B&H Flanders uitnodigen om wat matten te komen kloppen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Bij de Apres Skihut in Rotterdam hebben ze zekers nog Boswandeling na twaalven. Het was trouwens een Mexicaan, zonder sombrero, hehehe! Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
edit: 2 keer was iets teveel van het goede... [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 07-07-2003 15:04] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mexicaan of Marokkaan, hij had in elk geval een zuiderlijk loensend aangezicht met een lekker bosje zwarte krullen in zijn nek, een beetje Nachtraaf zijn alterego Ik zal mijn ski's vast uit het vet halen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Hey man! Leef je ook alweer? Kom op met die foto's hehe En nogmaals bedankt voro de bril, hij is nog geen meter van mn zijde geweken! en Oja, ik lijk ermee op Sly Stalléoné himself uit Cobra heb ik meermaals horen zeggen, rock'n'roll [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 07-07-2003 15:09] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
whahaha machtig.. vanochtend zat ik in de bus en tegenover mij zat een beetje het alter ego van sjef... het was een heel lelijk meisje emt downsyndroom, met precies hetzelfde kapsel.. eigenlijk was het een kloon... alleen de bril ontbrak nog.. whahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |