|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dude, wint je niet zo op man! Ik heb het voornamelijk over de titels van de nummers.... [edit] En groter dan Slayer???? Waarom staan ze dan nergens te headlinen? [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 06-10-2007 19:19] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: En omdat jij het vindt zijn ze beter dan Slayer? Nouuuu iemand vindt zichzelf heel erg belangrijk geloof ik! |
|
quote:je kent me nu wel een beetje he. Fuck the world and fuck you |
|
Ach ja, we zijn met slechtere bands vergeleken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:enne, nou ook eens een shirtje in xxl laten drukken he. Fuck the world and fuck you |
|
Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Damn, had me eerder in deze band moeten verdiepen.. Klinkt goed!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Jep, Sodomizer Dirty Sodomizer blijft ook een leuke plaat |
|
Trouwens, binnenkort zit er een interview aan te komen voor alle nostalgische oude rukkers.. En metal zal het zijn ja. Zou TdD daar niets mee kunnen aanvangen? Haha.. |
|
dan hoop ik niet dat kwelgeest dat interview doet, op dat interview van impaled nazarene zitten we nou nog te wachten hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Het interview werd verzorgd door mijzelf eh. De vragen zijn wel erg langdradig geworden.. hopelijk valt er niemand in slaap Doe er maar aan voort eh, Zwendelbaardmannetje. [Dit bericht is gewijzigd door Darksteel op 30-12-2007 17:25] |
|
Nieuwe line-up: Nimroth (ex-Cirith Gorgor)- vokalen Jack Hellfire - gitaar Nick Satan - gitaar D.K. Skeletor - bas Marchosias - drums Heavy Metal, Raise Hell! [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 14-06-2008 19:33] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Deze geweldige band werd gister nog gedraaid op het feestje van ons aller daphne, het is dat ik geen bier meer drink maar ik kreeg er wel meteen weer zin in! Fuck the world and fuck you |
|
hehe, en zo hoort het! We zouden eens moeten checken of Hertog Jan en Jack D. ons niet willen sponsoren Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: |
|
R., voeg me eens toe op msn, knul! Fuck the world and fuck you |
|
Wat is je msn? |
|
Nieuwe video online: "Lick my chainsaw, bitch!" live @ avv-fest http://nl.youtube.com/watch?v=aq35FMBVPlE Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik hoorde dat zwartketterij uit elkaar is, om een nieuwe heavy metal/occulte rock band te beginnen. Is dat waar cuntreaper? Wil je muilperen? |
|
quote: Dat klopt ja, we zijn al ijverig aan het oefenen voor een demo. Daarnaast willen met Grimm binnenkort de draad weer eens oppakken om eindelijk live-optredens te kunnen doen. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Jullie slaan de weg in zoals The devil's Blood? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
The Devil’s blood zit qua invloeden nog een stuk eerder richting jaren ’60, terwijl wij hardrock van eind jaren ’70 begin ’80 aanhouden. En we houden wel gewoon een krijs erin, ondersteund door cleane achtergrondzang. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 11-11-2008 16:36] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Klinkt erg interessant |
|
Kijk, dat hoor ik graag!!!! een occulte verzie van Bon Jovi, ik kan niet wachten! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |