|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moeder. |
|
manowar rhapsody hammerfall folkwang karnivoor warrior_of_odin ... Je moeder. |
|
owjah, dat lijstje manowar rhapsody hammerfall folkwang karnivoor warrior_of_odin Harige Rot Wolf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
manowar rhapsody hammerfall folkwang karnivoor warrior_of_odin Harige Rot Wolf Fagash (ruud) Sar'goth the warlock |
|
Je kan ook gewoon een luchtbed meenemen, een de buurt liggend grasveldje opzoeken en daar fijn gaan slapen! De Jonas is ongeveer een 20 minuten lopen vanaf de dichtstbijzijnde bushalte, als je een peukje rookt en een biertje drinkt ondertussen lijkt het maar 5 minuten Bij ons kan er niemand meer slapen,want ik geloof dat de Amokiaanse gevechtsgarde en de Fluisterwoudianen onze heidensche sexbunker komen bezoedelen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Uiteraard wordt er deze avond tussen de bands door alleen stoere heavy-metal gedraaid, tenminste, daar gaat ondertekend heerschap voor proberen te zorgen, dus in plaats van Cradle of Filth draaien we Destruction en in plaats van Nevermore (Rootbaert! ) draaien we Metal Church , etc Ik kom nu op een idee, een cover van ACCEPT zou Zwartketterij ook niet misstaan Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
whaha zwendelaer.. ik was gisteren nog in je sexbunker.. patjakker en ik hebben de hele avond goede heavy metal / psychobilly / thrash en andere rotzooi gedraait.. tevens zeer stoere muziek opgenomen waar menig black metal band een puntje aan kan zuigen.. wordt vervolg! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Alle muziek die wij maken daar kunnen anderen een puntje aan zuigen Ik hoor het over een maand wel, misschien kunnen we er nog een projekt van maken Was heer Sagelinge ook van de partij? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Nope... sagelinge moest thuis samen met kazman elvenblad tot zich nemen en lultus opnemen denk ik... we hebben de nummers al af... volgende week nog een keer oefenen en dan opnemen die baggerbak! heersend! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Balls to the Wall! En misschien kan je die 'Balls' vervangen door een 'minderwaardige' term die je bij wijlen praktisch elke seconde van je leven aanwendt voor het woord vrouw. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik ben benieuwd,ik wil ook mee screamen en gitaar spelen Dan wordt het het of "Balls to the Bitch" of "Balls to the Slut" of Balls to the Cunt" Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Te laat Zwendelaer, volgende week vrijdag gaan we opnemen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dan nemen jullie maar genoegen met wat mindere kwaliteit Volgens mij proberen jullie gewoon de muziek van Monolith te imiteren om zo goedkoop en snel aan pussy te komen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Wat is er mis met Monolith? Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
whahahaha helaas Zwendelaer... ik denk dat jij de muziek die we gaan opnemen toch wel enorm stoer gaat vinden.. al is het alleen al door de zang en gitaarspel van patjakker... echt.. ik wil mezelf neit teveel op de borstkloppen, maar deze muziek is echt GENIAAL!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
@monoclith Dat zijn homeaux van de laagste plank [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 09-07-2003 15:09] |
|
Heb ik gezegd dat er iets mis mee is? Nachraaf zat er zelfs over te peinzen om het logo van Monolith op zijn kontje te laten tatoeeren, dan moet het wel een harde band zijn Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
lol |
|
hwhahahaha je bent in de war met het logo van Bassie en Adriaan... die heb ik overigens vorige week al op mijn rechterbil laten zetten.... voor mijn linkerbil zit ik te denken aan een plaatje van Dikke Leo, Pim Fortuyn of natuurlijk de onlangsoverleden Barry White.. hey.. shit.. het mooiste is natuurlijk een mix van alledrie..! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Een zwarte kale homofiele neger die schuine politieke liedjes zingt in het Helmonds Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Als we de muziek ooit live ten gehore gaan brengen dan kan Heer Zwendelaer een onheilig instrument bespelen als bijvoorbeeld de gitaar om het geheel op te leuken, verder heeft de muziek niet veel om handen op instrument gebied, omdat het hysterische krijsen op de voorgrond staat en de nummers uiteraard lukraak zonder vieze schemaatjes op wordt genomen om de rust der geesten niet te verstoren. Voor de opnames sturen we een bandrecorder naar Noorwegen waar Heer Zwendelaer een krijs kan opnemen, deze gebruiken we als openingskrijs voor de "Welcome to Poland" compilatie tape. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Dikke Leo heerscht. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
Juist, razendsnelle gitaren en extreem hysterische/psychopatische krijszang, dat wordt een waardige tribute to Poland Dan ga ik vast oefenen POLAND, WHERE ARE YOUR WOMEN POLAND, WE BOUGHT THEM ALL HAHAHAHAHAHAHA Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
whahaha machtig.. oh ja.. patjakker.. u heeft mail op elvispresley.com hou de broekbrandaris in je broek he? machtg.. een compilatietape die "welcome to pland" heet.. HEERSEND!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |