|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook niet zo heel gul met mijn complimenten Ik geloof niet dat we dat nummer nog slechter op kunnen nemen dan het origineel, absoluut onmogelijk [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 08-07-2003 14:13] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
haha, dat klopt idd...maar het is wel op de gaafste manier opgenomen, en probeer dát maar es te evenaren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Tja, dan zouden we eerst een vijftienjarige punker moeten vermoorden om zo in de gevangenis te komen en daar dan van een bevriende cipier wat 3e-rangs apparatuur moeten kopen voor een paar sloffen sigaretten en zo Nachtraaf als geluidsman in de gevangenis binnenloodsen, dan zouden we waarschijnlijk een nog slechter geluid krijgen Daarom vind ik het ook een goed idee om dat nummer eens goed op te nemen, net als Wolfsnacht met een ander nummer van Absurd heeft gedaan Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
of Vazal met een nummer van Botulistum We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nu niet gaan overdrijven he Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
kvind em zelf een stuk beter klinken dat dat geluid wat Botmuyl voortbrengt en ik heersch, misschien komt het daar ook wel door We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Botmuyl kan anders wel een luchtalarm nadoen met zijn stembanden Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
en ik een wijf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
kanker, verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 14:39] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Heb je het nu nog over krijsen.... Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
jah, op Uit Haat Herrezen krijs ik als een hysterisch wijf op de Botulistum cover Den Martelkerker... *schop in me balle-krijs* [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 14:43] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik denk dat Nachtraafs moeder jou er wel uitkrijst Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
owjeej, nu gaan we zijn ouders erbij halen... ken der niet, maar zou vast niet zo zijn: jij hebt die cover zeker nog nooit gehoord? Dan piep je wel anders We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
he erwin, niet zo omhoogvallen he Je moeder. |
|
toch ben ik beter japie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Jij hebt Nachtraafs moeder zeker nog nooit gehoord, dan zou JIJ wel anders piepen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:heb je msn? zalk em ff naar je sture We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
jongens jongens, rustig blijven, schudden elkaar even een handje en nemen nachtraafs moeder mee in september om eens lekker een krijswedstrijd te doen in de jonosh, goed plan? en nu wachten tot ik jullie demo eens binnen krijg, heb zojuist het geld naar roel verstuurd Je moeder. |
|
hehe, krijswedstrijdje zie ik wel zitten en die demo krieg ik binnekort ook (via roel en joap), kijke of jullie dan net zo klinke als live We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hoho, we hebben geen ruzie, we proberen er alleen achter te komen wie de bruutste krijs kan produceren Ik zit nu in Noorwegen in het computercentrum van de universiteit, daar kan ik geen msn op de computer installeren noch mp3's luisteren. De demo klinkt niet zo rauw als we live klinken, vooral niet het laatste konsert dat we gaven, dat klonk echt rauw, bruut en smerig We hebben de cd van het optreden in Nijmegen reeds ook in ons bezit, die nummers staan helaas niet op de cd die Roel verkoopt. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 08-07-2003 15:06] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
eerder in het topic werd gezegd van niet maar dat maakt geen flikker uit. die thesyre tape was ook erg goed te pruimen zonder goed geluid en zwartketterij ligt wel aardig in die sfeer voor zover ik het me nog kan herinneren. who cares, het heerst gewoon hehe Je moeder. |
|
ga dan trug naar vlamenland We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik had het ook niet over ruzie Je moeder. |
|
die eerste The Syre zuigt aarsch We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |