|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker dichtbij. Ik kom ook wel ff kijken |
|
ik ook als ik bij mark ken pitten tenminste Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heen heen heen heen heen heen heen heen!! |
|
Tja zit dan met mijn bek in de zon op Chios! |
|
Ik ga owieso 7 aug. al naar Essen |
|
That's my birthday. Bruce Banner |
|
quote:same here |
|
voor mij is het vroeg genoeg afgelopen om nog uit tijd thuis te komen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:voor mij is het ongeveer een uur verder |
|
ah, wil ik erg graag een keer live zien. Ik ga proberen te komen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hehehhe Essen, belgie ???????? |
|
ik ga naar biebob volgende week Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:ja ja ja ja ja ja ja |
|
quote: Mies, dat je 3 metalbands kunt combineren... knap hoor |
|
quote: En dat nodigt zichzelf allemaal zomaar uit! Geen voorprogramma trouwens? Of gewoon nog niet bekend? Flesh Made Sin mag altijd natuurlijk . |
|
hmm kut, ben dan nog op vakantie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ben dan net terug van vakantie... Als ik nog geld overheb, kom ik zeker... |
|
slaapplek is al geregeld, nu nog een kaartje. ik ben waarschijnlijk ergens in de pit te vinden die avond no text supplied |
|
quote: JAAAAAHHHHHH!!!! FLESH MADE SIN!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik opteer voor Stigma als voorprogramma |
|
quote:dus Daan en Ik kunnen blijven pitten? a dank u! @Orion: Pardon weledelgeleerde heer [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-07-2003 0:38] |
|
wat heb jij een opvoeding gehad niet eerst jezelf en dan een ander Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
pardon |
|
Ok, wie gaan er nu allemaal?? Murdering Monk Bonnie |
|
Ok, wie gaan er nu allemaal?? Murdering Monk Bonnie Mies TNightmare Orion Elfensteen Vooruit dan . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 19-07-2003 20:11] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |