|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vond de optredens best snel gaan het had voor mij nog wel iets langer mogen duren gelukkig was de ::knijpmodus:: toen nog niet aan AARGHHH |
|
hehe klopt et ging verdomd snel voorbij maar das een goed teken |
|
quote: hmm vreemd, maar ze hebben et toch echt nie gespeeld anders was et echt nie zomaar langs me heengegaan hehe |
|
quote:wel een goed teken maar het mocht toch wel wat langer dure AARGHHH |
|
quote:Ik dans alleen als ik dronken ben. |
|
quote: ..... en alleen met Bonnie (hoop ik toch ) |
|
jammer dat ik er niet bij was, vakantie he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik had een Children of Bodom - Follow the reaper t-shirt aan. Ik zag je aan de bar, geloof ik. |
|
vreemd dat we MArduk niet zijn tegengekomen, die valt normaal toch wel op |
|
quote:Dat zou best weleens kunnen ja.. Verklaart ook meteen waarom dat ik het niet meer weet.. Als ik binnen een paar meter van de bar ben dan staat mjn hoofd maar naar 1 ding: ! (sorry) Marcel, Miranda en Sharteel: Waar blijven de lompe foto's??? |
|
Ik was er ook heb m'n 2 overige kaartjes nog weten te verkopen... gelukkig was het uitverkocht! Het was natuurlijk veeeeeeel te warm; ik heb nog nooit zoveel gezweet! gelukkig hadden ze halve liters water!!! En verder was Testament natuurlijk GAAFFFF... ik heb flink genoten! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ah, jou was ik ook nog tegengekomen en Pjotr |
|
quote: ben je mij tegengekomen ? |
|
dacht het niet Sarjenka wel |
|
quote: goed kijken dan zie je overal Bonnies, ja ja |
|
quote: en wie is u dan?? (kweet het ff niet hoor) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Bedoel je mij of de band Als je mij bedoelt: ik was er niet. Uitverkocht weet u wel? |
|
quote: haha! ik dacht al zoiets maar iemand zei van "wat vreemd dat we 'm niet zijn tegengekomen" kweet niet meer wie, dus ik dacht oh dan was ie er wel vandaar quote: ehm meisje met blonde haren, judas priest girly, misschien helpt dit; vriendin van Erzo |
|
quote: woooow heb jij een priest girly!? ik ken halford persoonlijk |
|
Griffin rechts op de foto: |
|
Aha, ik heb je gezien ja.. Volgende keer zal ik je misschien ook effectief herkennen.. Ben ik gigantisch slecht in.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ahhhhh... ik had geen idee dat JIJ de din van Erzo bent *cute* (ik heb je dus wel gezien, ja) Ik wilde hem nog vragen: " goh is je vriendin niet mee" ??? nou ja zeg! en wij hebben niet eens gekletst haha... ga je vrijdag ook naar H-K's feestje???? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
haha beschamend en nee..helaas kmoet werken |
|
quote: knap koppie!!!!!! van haar...... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |