|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind marcel leuker |
|
marcel is vandaag zelfs bij mij in de straat geweest |
|
quote: hehe ik jou misschien ook wel dan hoe zie je eruit? |
|
hehehe okee dan, sharteel: |
|
quote: hehe woon jij ook al in dat gat |
|
Wat er allemaal gebeurt achter de schermen.. Zijn ze niet schattig? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ah! Je foto's zijn klaar.. hebbe hebbe hebbe.. |
|
Kom ff online Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hmm niet gezien dacht ik |
|
quote: ofcourse, dat hok was t repetitie hok van mijn vorig orkest |
|
quote: |
|
quote: hebben jullie in dat gat orkestjes ...hebben jullie geen bandjes in welk gat woon je dan ...Lottum,Horst,Grubbenvorst ??? oh ja, je danst trouwens errug leuk ( zoals afgelopen zaterdag in de Altstadt ) |
|
Waren jouw foto's een beetje gelukt Miranda? |
|
quote: ja, ik moet ze alleen nog ff uploaden naar m´n site en daarna zal ik er een paar posten okay ? |
|
quote:OK |
|
Dit concert was toch wel beter dan in de 013 jammer van de hitte maar kvond het echt gruwelijk goed olé |
|
quote: we hebben zeker veel orkestjes, ik woon in lottum. is laats een research geweest aantal serieuze band met leden uit ons dorp... we kwamen over de 100!! |
|
quote: |
|
maar goed, testament was leuk, en ik heb een droog outburst shirt |
|
quote: Jammer !!! Ik had je natuurlijk *op zich* tijdens Waldrock wel gezien e.d., maar toen is het allemaal een beetje langs me heen gegaan... 'kwas nogal drukjes met andere dingen HAHA! nou ja... ik kom je nog wel eens ergens tegen If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
vast wel (ooit, iig ) |
|
quote: Het leuke is dat ze denken dat dit een echte foto is.. Ze kunnen het zich allemaal niet goed meer herinneren tot in de details.. lol I'm not gonna tell them. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mirandarijntje en Marcel: waar zijn jullie foto's?? |
|
quote: geduld is een schone zaak Ik heb gisteren al een aantal foto´s op m´n site gezet maar naderhand werd de server supertraag en toen ben ik ermee gekapt,ga na t werk weer verder en dan komen ze z.s.m. op de site.... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |