![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
weeknie "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Dromen over Halford en Priest.. zelfs dat ligt (lag) nog meer voor de hand dan dat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 08-08-2003 23:49] Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
![]() wij gaan op stap als Biff met Doro Denim & Leather doet ![]() ![]() |
|
haha daarna nog, mischien wel ja, ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote:Het is wel vroeg afgelopen ja...Misschien nog ff naar de Dancesalon? ![]() |
|
Grapjurk. ![]() |
|
Ik ben er wel eens geweest => best leuk. ![]() |
|
Ik ben er 2x geweest, laatste keer in 1997. Toen leuk (ik hoefde niks te betalen) NU: niet leuk. ![]() |
|
Op Stratums Eind ligt nog een kroeg: de Bakkerij dacht ik. Die is wel leuk om ![]() ![]() ![]() |
|
Eindhoven suckt zonder de Dynamo en de Big Ben. Verder alleen nog de FartStadt en de Thunder Roadhouse. Ik ga allang niet meer uit in E'hoven. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-08-2003 2:52] ![]() |
|
quote:ja idd ik hoorde pas dat het dynamocafe er niet meer is balen zeg ![]() ga straks maar eens richting eindhoven , AARGHHH ![]() |
|
quote: Dance salon is toch ook gesloten meen ik? ![]() |
|
wij zijn vanavond dus ook ZEKER van de partij ![]() |
|
Ik ga ook ![]() I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
zo ik ga er weer eens vandoor op naar Einhoven tot vanavond enzo ![]() ![]() AARGHHH ![]() |
|
quote:Ik vertrek om 17.00 uur, eerts repeteren ![]() ![]() |
|
hehe eindhoven is saai idd ![]() ![]() |
|
Rob en ik gaan ook, ik wil op zich erna nog wel ff stappen in eindhoven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Eindhoven WAS niet saai. Eindhoven WAS vroegah (tot een jaartje geleden) GVD de "metal capital" van Nederland! ![]() ![]() |
|
quote: Als ik weet waar je parkeert breng ik je ontbijt morgen ![]() ![]() |
|
DAMN wat begint dat vroeg manne.......... eerst eten en daarna naar Eindhoven toe dus...... ![]() |
|
ik vind eindhoven nog steeds supervet ![]() |
|
Mij maakt het allemaal niet uit je kan het namelijk overal wel gezellig maken als je met de juiste mensen bij elkara bent ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |