|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
weeknie "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dromen over Halford en Priest.. zelfs dat ligt (lag) nog meer voor de hand dan dat [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 08-08-2003 23:49] Ik, Wil Schuurman |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wij gaan op stap als Biff met Doro Denim & Leather doet |
|
haha daarna nog, mischien wel ja, http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Het is wel vroeg afgelopen ja...Misschien nog ff naar de Dancesalon? |
|
Grapjurk. |
|
Ik ben er wel eens geweest => best leuk. |
|
Ik ben er 2x geweest, laatste keer in 1997. Toen leuk (ik hoefde niks te betalen) NU: niet leuk. |
|
Op Stratums Eind ligt nog een kroeg: de Bakkerij dacht ik. Die is wel leuk om en |
|
Eindhoven suckt zonder de Dynamo en de Big Ben. Verder alleen nog de FartStadt en de Thunder Roadhouse. Ik ga allang niet meer uit in E'hoven. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-08-2003 2:52] |
|
quote:ja idd ik hoorde pas dat het dynamocafe er niet meer is balen zeg ga straks maar eens richting eindhoven , AARGHHH |
|
quote: Dance salon is toch ook gesloten meen ik? |
|
wij zijn vanavond dus ook ZEKER van de partij |
|
Ik ga ook I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
zo ik ga er weer eens vandoor op naar Einhoven tot vanavond enzo AARGHHH |
|
quote:Ik vertrek om 17.00 uur, eerts repeteren |
|
hehe eindhoven is saai idd |
|
Rob en ik gaan ook, ik wil op zich erna nog wel ff stappen in eindhoven wordt weer gezellig straks, veel bekenden zo te zien dus slapen in de auto |
|
Eindhoven WAS niet saai. Eindhoven WAS vroegah (tot een jaartje geleden) GVD de "metal capital" van Nederland! |
|
quote: Als ik weet waar je parkeert breng ik je ontbijt morgen |
|
DAMN wat begint dat vroeg manne.......... eerst eten en daarna naar Eindhoven toe dus...... |
|
ik vind eindhoven nog steeds supervet |
|
Mij maakt het allemaal niet uit je kan het namelijk overal wel gezellig maken als je met de juiste mensen bij elkara bent |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |