|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sadus en Steve heerschten toen beiden de pannen van het dak! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-08-2003 20:58] |
|
quote: scheelt dat ik ook niet op wacken was |
|
quote:hoezo scheelt dat ze waren best goed voor zover ik me dat kan herinneren AARGHHH |
|
quote:Misschien herken je mij, ik zat ook in de CC-bus. |
|
quote: iig zat je achterin ergens toch? een bekend gezicht heb je wel gezien in een flits denk ik een paar x AARGHHH |
|
Heb Testament al op Wacken gezien. ERG koel!! Maar om er voor naar Eindhoven te reizen?! Nou nee ....... |
|
quote: ik ook maar wel een 2de x waard plus heb er niet veel van meegemaakt AARGHHH |
|
quote:Nee, ik zat in het midden, voor Marcel en naast MetalTuup. |
|
Moet uit Zwolle komen en heb weinig geld voor een kaartje voor EN het concert EN de trein .... en ik weet niet wanneer het afgelopen is, maar heb geen zin om halverwege testament alweer de trein terug te moeten nemen! |
|
quote:denkdenk ik liep een keer of 2 keer via de trap in het midden marcel kan ik me herinerren hehe AARGHHH |
|
quote: ik heb pas een slaapplek gevonden AARGHHH |
|
quote: Ach ja .. ken weinig van Testament (alleen The Gathering en Demonic...). Klonk erg strak en die bassist is een plaatje om naar te kijken (qua basspel dan ......) en de zanger is een uitstekende frontman. Maar om daarvoor naar Eindhoven te reizen?! |
|
quote: Als je ECHT moet komen neem je dan drank mee en kun je bij mij thuis crashen. 10 min. lopen van de Effenaar. |
|
quote: Denk dat ik toch verstek moet laten gaan, Mike. Ken te weinig van ze en moet erg op mijn geld letten. Maar toch erg tof aangeboden van je. Volgende keer beter! |
|
quote: ja ach weer wat te doen anders zit ik weer in arnhem dat kan ik nog vaak genoeg en een poging tot de band beter zien is wel fijn AARGHHH |
|
quote: Moet economisch ook wel uit kunnen he?! In mijn geval dus niet ...... |
|
quote: mja ik sta er ook niet goed voor maar gelukkig zijn er mense die sponsoren en de volgende x is dat weer omgedraaid AARGHHH |
|
ik zal er zijn, heb gister t kaartje gekocht want t was een vet optreden op Wacken |
|
quote: ik gil wel als ik je tegenkom |
|
quote: Dat is goed |
|
Ik wil wel komen, maar dan is een vriendin van mij hier, en die kan niet gratis reizen en houd niet van die muziek en en en. Nou ja goed ik heb ze al op Wacken gezien LAI LAI HEI |
|
jammer Sarah .. |
|
quote: Ja Linda uit Zitterd komt naar mij LAI LAI HEI |
|
Ik dacht in eerste instantie ook wel dat die gasten nou onderhand wel kende en dat ik ze binnen een week na Wacken zou moeten zien leek me niet waarschijnlijk, maar toen ik ze hoorde en zag, wist ik dat ik zaterdag bij moest zijn. Dit moet je gewoon op een klein podium zien. De tent zal plat gaan!!!!!!! 1 nadeel: ze hebben volgens mij na Wacken elke dag nog opgetreden. Dus ze kunnen wel moe zijn.... Kinda Lingers, Steelpan |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |