|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi geschreven. Volgens mij begonnen ze met "Eerie inhabitants". Idd, hebben ze niets gespeeld van Demoniac. Wat overigesn wel opvallend was aangezien deze wel tz koop lag bij de merchendise. |
|
quote: John Tempesta drumde. |
|
mja en die deed dat vrij goed Do androids dream of electric sheep? |
|
LOL dat geloof ik die man is ook nogal goed! Ik heb nog die oude Anthrax video waarop hij nog als Drumroadie te zien is! wat een waanzinnige drummer, ben blij dat hij erbij is! |
|
keb er zin in! |
|
ik ook, op wacken was ik zo uitgeput dat ik halverwege maar weg ben gegaan omdat ik het niet volhield vooraan [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 04-08-2003 13:07] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
dan ga je toch niet WEG maar iets verder naar achter Winter is coming |
|
deed ik bij slayer stond vooraan,total hell daaro *auw nog steeds overal pijn hehe ben toen maar over de hekken gegaan heb het later meer vanaf het midden gezien. ben halverwege weggegaan was een wrak Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Fuck, mijn "vervoer" gaat toch niet door... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Is er iemand in omg eindhoven waar ik kan blijven pitten ? anders moet ik weer zo lang op station hangen ... AARGHHH |
|
Ik ga mee naar Essen a.s. donderdag en wie weet ben ik er zaterdag ook |
|
Effenaar is open tot 5 uur dacht ik... |
|
quote: zou idd wel kunnen maarja nog opstation wachten nee plus mn korting gaat pas in na 9 uur AARGHHH |
|
quote: Dr zijn toch wel nachtkroegen in Eindhoven? |
|
quote: geen idee ik ben er niet bekend weet niet eens waar het dynamo cafe zit ergens ben er ooit eens geweest AARGHHH |
|
quote:Het dynamo cafe is niet meer |
|
quote:nee hoezo dat dan niet ? AARGHHH |
|
1. in het weekend is je korting de hele dag, niet alleen vanaf 9 uur. 2. Dynamo is gesloten wegens effectief gemeentebeleid no text supplied |
|
quote: klote gemeentebeleid ook en ik kan bij ozzy crashen iig dus see you in the effenaar [Dit bericht is gewijzigd door BellaDamaNocturna op 05-08-2003 20:29] AARGHHH |
|
quote: Hee, gil dan ff, ik ben er ook! |
|
quote: ik wil best gillen maar weet niet wie je bent AARGHHH |
|
quote: ahum...beetje dronken foto, maar dit ben ik: |
|
Shredhead is die dude met het Tiesto shirt . Ik heb er zin in, in een zaaltje is het gevinger van Steve DiGiorgio toch wat beter te zien dan op een Wacken stage . |
|
quote: Zo kan het ook natuurlijk, valt gegarandeerd op!! Laatste keer dat ik sief zag was ook daar maar dan met sadus! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |