|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb mn kaartje,vraag niet hoe ik aan het geld kom maar ik ben erbij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb ook een kaartje en eentje voor Shredhead |
|
quote: |
|
Skitzoid Kitten heeft vandaag ook onze kaartjes gehaald... En meteen ook 2 voor Nevermore.. |
|
keb de poster op mn deur hangen ik moet wel |
|
Kan er iemand voor mij ook nog een kaartje halen?????? |
|
quote: Had je eerder moeten zeggen [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 25-07-2003 19:20] |
|
Ik heb ook kaartje |
|
Testament Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Ik ga ook waarschijnlijk.. Als ik vervoer of verblijf kan vinden ergens in de buurt.. Vandaag ook geweest.. Damn, goeie set.. En jawel, Alone In The Dark speelden ze deze keer wel En ik heb een plectrum gekregen van Mister DiGiorgio.. Een sadus-plectrum dan nog wel.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
TESTAMENT RULEDE VANDAAG !!!! vette set !!!! geluid mocht wel beke beter ma toch, I FUCKING BANGED MY HEAD OFF !!!! got my tourshirt |
|
Testament in de Biebob was erg prettig. De setlist was ook sterk afwijkend van het concert dat ik in Hofterloo heb gezien. helaas, was het geluid soms erg zwak(maar ik denk niet dat testament ooit een concert met een goed geluid heeft gegeven). En nu een nieuwe cd zou ik zeggen. |
|
wilde boel jah in de biebob was drijfnat toen ik buiten stond over the walllllllllllll!! Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Ow? op die live CD in de FIlmore is het geluid bijzonder goed. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ja, maar live-cd's zijn toch niet altijd representatief voor een werkelijk optreden. Er wordt wel eens hier en daar wat bij gesleuteld, toch? En hoe je het geluid ervaart hangt ook o.a. af van de plaats waar je staat. |
|
quote: Na afloop vant concert benk nog uurtje blijven rondhange, heb nog ff met Chuck gebabbeld en hij zei me dat normaal gezien begin volgend jaar de nieuwe CD zou uitkome damn men nek doe pijn na 2 dagen intensief headbange!!! |
|
quote: Dat zal wel waar zijn, en aangezien het een live cd werd, zullen ze ook wel extra veel aandacht aan het geluid hebben gegeven. Maar ik ga me sowieso wel vermaken daar [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-07-2003 12:02] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Gaaf. Ik kijk echt uit naar de nieuwe. Ik hoop dat de nieuwe in de stijl van "the gathering" zal zijn want dat is een werled cd. Ik vond trouwens opvallen dat er ook veel materiaal van "The legacy " werd gespeeld. Was de bassist nou zo stoned of heeft die van zichzelf zo een wazige blik. Maakt verder niet uit want die gast is echt supergoed. ze hebben wel een aantal favorieten van me gespeeld o.a. "dog faced gods" Ga je naar De effenaar azagtoth?? gaaf, ik heb testament daar ooit wel een live gezien (met cirith gorgor en asphyx in het voorprogramma). Ik hoop voor je dat het geluid goed is want voor die snelle maar melodieuze testament riffs en loopjes is dat toch een vereiste. |
|
Ik ga zeker proberen te komen. Het ligt alleen of ik vervoer kan regelen, maar volgens mij is dat al gelukt. Ik verwacht er eigenlijk wel veel van, ik heb maar 1 live CD van ze (Fillmore) en die vind ik behoorlijk goed. Sterker, hij zit op dit moment in mijn discman Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Vervoer is geregeld.. I'm coming!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jezus, dat gaat makkelijk bij jouw... Je mag je gelukkig prijzen, ik ken vrouwen die zelfs nog nooit gekomen zijn (nee, geen (ex)vriendinnen ). Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Damn, je bent me voor Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
damn kben dus nog steeds pertotal van gistre!!!! zit nu ma voor PCke nieuw CDkes te luistre Vital Remains- Dechristianize Skinless- From Sacrifice To Survival Leng Tch'E- Man Made Predator Deeds Of Flesh- Reduced To Ashes Gorgoroth- Twilight Of The Idols Thou Art Lord- DV8 Troll- Drep De Kristne Disgorge (USA)- Cranial Impalement Dissection- The Past Is Alive Finntroll- Jaktens Tid Deeds Of Flesh- Gradually Melted Grave- Hating Life hebk tenminste wa te doen deze week cd's luistre [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 28-07-2003 12:40] |
|
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?op=showcontent&id=97 mijn verslag van testament gisteren in de biebob, jammer genoeg geen foto's Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |