|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Precies Daniel .. trouwens aansluitend begint er in de effenaar een wave/80's party ook wel lachen |
|
ik heb er zin in, ondanks de hitte.... wordt weer een "hell of a party" TESTAMENT |
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Deze keer ga 'k wel proberen er geen blauw oog aan over te houden.. Over the Wall was in Biebob meer Over the Anneke Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
3 keer testament in een jaar tijd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Cummie is chauffeur vandaag........ dus geen alcohol...... |
|
quote: Bij mij 5 Talk about obsession.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hahahaha... wij blijven lekker slapen... |
|
quote: tis een goed metaljaar, kheb moeilijk veel bands dit jaar al meerdere keren gezien of ik ga ze meerdere keren zien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: aaaawwwwwww ik denk dat ik strakjes ook maar in de auto slaap ( of misschien ergens anders ) |
|
Ik heb er zin in verdomme!!!!! |
|
vanavond ben ik trouwens te herkennen aan mijn slatanic wacken shirt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: zozo....... |
|
quote: Ik zoals altijd aan mijn lang blond haar en m'n camera.. Al weet ik nogniet zeker of ik hem wel meeneem.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nog effe snel een vraagje: Weet iemand hoe laat het afgelopen is? Hoop niet al te laat. Tot vanavond! |
|
Heeft er trouwens iemand enig idee hoe laat de Effenaar open gaat vanavond? Ik meen dat de aanvang om 18.30 uur is... quote:Ik zoals altijd weer aan mijn lelijke gezicht.. |
|
eigenlijk heb ik er geen reet zin, maar ja ik heb al een kaartje |
|
quote:Ik ken wel iemand die er nog eentje zoekt.. het schijnt namelijk uitverkocht te zijn... |
|
ik heb er nog 2 over... neem ik ze toch maar mee If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Muahahah komt me bekend voor !!!!!!!! LOL |
|
uitverkocht godverdomme en als de effenaar dat nou effe op hun site zou zetten dan zat ik hier nu niet met een duur treinkaartje [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 09-08-2003 16:34] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik ben te herkennen aan mijn kleren, neus, oren, ogen... enz |
|
ik zal zo maar eens zin gaan maken lees: |
|
quote: die kun je nog gewoon terugbrengen bij het locket hoor (mits ongestempeld en je bent nog bij het beginstation) |
|
uitverkocht |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |