|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Testament was cool! wat een feest. veel bekende gezichten. |
|
ja testament was onwijs gaaf leuk om ookk wat zmers te hebben gezien bedankt voor de knuffel marcel AARGHHH |
|
Damm weer iets gemist. Kon er niet bij zijn. Maargoed.....volgende keer beter. |
|
quote: Aangenaam |
|
Kon er dit keer niet bij zijn helaas, maar ik ben wel nieuwsgierig of ze nog wat van "Practice what you Preach" hebben gespeeld. Ik miste dat nl nogal op No Mercy. Murder in the front row....... |
|
quote:iig het titelnummer hebben ze gespeeld |
|
wat hadden ze eigenlijk als voorprogramma????? |
|
Wat een avond!!! Supergoed optreden.. Echt het beste dat ik al gezien heb.. En heel de nacht gefeest met de band.. Behalve Chuck dan, die lag al snel in dromenland.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: |
|
Het was gisteren geweldig! Beetje warm, maargoed het bier smaakte wel erg goed. Ik heb kennisgemaakt met Miranderijntje, Judge M en Mies. Testament rules!! |
|
quote:Dan smaakte het bier mij dusdanig goed dat ik me de kennismaking met u niet meer kan herinneren. Wie was u? |
|
we hebben nog de nodige avontuurtjes meegemaakt na het concert, ik voelde me vanmorgen niet erg jofel |
|
Ik heb je nog zien swingen in Altstadt |
|
ghehe ik lag in coma tot 2 uur |
|
quote: waarom kwam je niet meedoen?! |
|
Wij zijn naar een of ander metalcafe geweest in Eindhoven, ergens aan het water op 't einde van de 'feeststraat'.. Weet iemand de naam van dat cafe? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
we moesten nog terug op de fiets heb meer gezwalkt ik bleef met moeite achterop weer en wie waren die 2 mannen in blote basten die het niet konden laten om toevallig langs en tegen mij weetikveel hoe vaak te banjeren dat was erm.. uuhhh [Dit bericht is gewijzigd door BellaDamaNocturna op 11-08-2003 11:30] AARGHHH |
|
Naam van het café is de "Thunder Roadhouse". Overige nummer van "Practice" dat gespeeld is was "Sins Of Omission". Ik was het ook helemaal eens met het optreden, alleen jammer dat ik recht voor de bassversterker van Steve stond. Ik hoorde dus voornamelijk bass. Maar ik heb wreed gefeest en natuurlijk een plectrum gekaaid. Kinda Lingers, Steelpan |
|
Dan stond je vlak naast mij vermoed ik.. Ik stond vlak voor de twee steves.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik stond inderdaad ook bij wat fotografisten. Ik ben waarschijnlijk degene die veel foto's verpest heeft door de opzwiepende haren!!!!! Kinda Lingers, Steelpan |
|
Testament was echt heerschend! Een van de betere concerten die ik gezien heb Met voor mij als hoogtepunt: INTO THE PIT! |
|
Burnt Offerings |
|
grmbl klopt grif die hadden ze moeten spelen, maaaar neee |
|
blablabla "Legacy!" ik zo YAAAY aargh! pissig |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |