|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.godhatesfags.com/ Wat vinden jullie hier van? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 12-08-2003 21:47] |
|
quote: Sorry, ik wist niet dat je er zó serieus er op in ging.... Het was maar een geintje. Echter ik moest thuis níet met zo'n uitspraak komen. Ik hou van mijn ouders gelijke aan god, maar nu is god bij mij ook het gehele universum. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Ik aanbid de 3-enige God... daar draai ik niet om heen... probeer alleen zo beknopt mogelijk uit te leggen waar dat 3-enig voor staat. Kan zo snel geen on-line teksten vinden.. hou je van me tegoed quote: Ik w8 wel af! |
|
quote: quote:Dude...je spreekt jezelf zo onwijs tegen.. |
|
Wat zijn die christenen toch weer geweldig met hun historische leugens. Het meeste van het christelijke geloof komt van andere geloven af, zoals de drieheid, kerstmis, pasen, etc. |
|
DUDE!!! ik druk mijzelf hooguit onvolledig uit!!! wil mn post wel voor je aanpassen.. dan maak ik er van "Jezus als onderdeel van de 3-enige God" Denk alleen niet dat dat de helderheid van de post bevorderd... |
|
quote:Dan wordt het een 4-enige God hoor... @Wlad: quote: |
|
wladimir: het is waar dat sommige feestdagen gelijk vallen met oude germaanse feesten. Toen het christendom zich uitspreidde over de wereld zijn bepaalde gebruiken in elkaar overgevloeid (denk bv aan het versieren van de kerstboom) Ik zet wel een kerstboom neer maar doe dat voor de gezelligheid.. stukje traditie of whatever.. Doe dat niet om de oude germaanse goden te eren zodat het maar weer snel licht wordt.. |
|
elfensteen kan je tellen?? |
|
quote:God de Vader God de Zoon en God de Heilige Geest Jezus + -------------------------- 4 |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Sorry.. heb me WEER ONvolledig uitgedrukt.. Jezus is de Zoon... Ik wil wel discussieren maar dan moet je niet gaan zuigen |
|
Ik geloof... dat ik wat te drinken ga pakken... want deze discussie gaat lang duren... |
|
quote:zeg dat dan quote:ONTOPIC! En ik mag geen kerels zuigen van de bijbel, dan ben ik een homeau |
|
sja.. das ook weer zo'n onderwerp.. om ff te linken aan die link van net (www.godhatesfags.com) die gasten baseren zichzelf op losse teksten zonder ze in het verband te zien.. Als ik die tekst over die roede letterlijk neem dan kan ik alle geweld goedpraten.. |
|
quote: God de zoon is Jezus. |
|
quote: quote: @Bram: Just checking |
|
quote: quote: www.stevan.nl en verder on topic: Ik zie dat er ondanks verwoede pogingen van beide kantien niet ECHT gediscussieerd wordt, wat de eerste reacties op dit topic maar weer bevestigd. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Gelukkig maar, ik was al bijna bang dat we een ongelovige op dit forum hadden. |
|
quote:Nee, dat bedoel ik dus niet! (Wie had jou ook al weer The incredible Machine gegeven? ) Maar ik heb de Bijbel eenmaal gelezen en dat staat er uitvoerig in beschreven. Wimpie legde het alleen wat vreemdsoortig uit. |
|
moet ff wennen dat alles wat ik schrijf letterlijk genomen wordt (of figuurlijk) maarre die discussie... Als nu duidelijk is WAT ik geloof... zouden we t natuurlijk ook over inhoudelijke zaken kunnen hebben |
|
quote: De incredible machine werkt niet. Ik ben de Bijbel nu aan het lezen maar zo ver ben ik nog niet. |
|
quote:Denk jij dat God de aarde geschapen heeft? (sorry, maar daar heeft nog geen 1 Christen serieus antwoord op gegeven) |
|
quote: Probleem blijft dat, als ik zeg dat ik het NIET geloof, omdat ik God niet voel, hoor of zie en omdat wetenschappers bewijzen hebben dat de bijbel niet letterlijk kan kloppen, jij nog steeds erin gelooft. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |