![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Aan sex is niks ranzigs. NIKS. ![]() |
|
Dan moet je maar condooms kopen met aardbeien smaak ![]() ![]() |
|
quote:Doe je aan poepseks ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb hier condooms met aardbijen, banaan en mint. Heb ze nog nooit gebruikt. Mn moeder heeft ze een heeeeeele tijd geleden meegenomen. Ik zal eens naar de houdbaarheidsdatum kijken ![]() Ik houd niet zo van condooms, maar ja tis maar beter om ze wel te gebruiken he... ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Gaan we meteen op de extreme sex fetishen ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote:Moet je er een uitpakken en even opblazen. Als ze kapot gaan zijn ze niet houdbaar meer. ![]() |
|
quote:Als jij dat wilt ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jij hebt t over poepsex ![]() En nee, ik kijk wel even naar de datum. Stel: ik pak ze uit en ze zijn nog goed. Daaaaaaag condoom ![]() beetje jammer he ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() *tadaaaaaa* 50e post ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Sorry, ik keek naar je sub-titel. ![]() |
|
Inderdaad aan sex is niks ranzigs. Condooms met smaak heb ik nog nooit gebruikt. En iedereen doet het liever zonder, maar dat is gewoon niet zo slim. ![]() |
|
quote: Ja, ik gebruik dunne, maar toch.. Die condooms die niet naar Latex ruiken, zijn die niet duurder? Dat heb ik er dan ook weer niet voor over. ![]() quote: En er zijn ook condooms waardoor je het nog extra-langer volhoudt hee. ![]() --- En kotsneigingen? Sheesh, het is wel de bedoeling dat je er zelf ook een beetje plezier aan beleeft. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Wacht maar totdat jij een lading sperma in je bek krijgt. De enige opties dan zijn: Het snel doorslikken of Over je nek gaan. Ik kies voor de eerste, want dat geeft minder rommel. ![]() |
|
LOL Dacht je echt dat ik mijn mening kwam roepen over dingen die ik zelf niet gedaan heb? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 08-08-2003 18:47] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Of je speelt niet de slet one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Vandaar ook dat ik dacht laat ik haar eens beffen. Anders had ik het niet gedaan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Bah wat zijn we weer plastisch, waar is de liefde en het elkaar diep in de ogen kijken gebleven in deze wereld ![]() ![]() |
|
quote: Leuk. Heb je haar dat ook verteld? ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ja daar hou ik ook meer van. Maar ik had zulke passionele sex met haar gehad dat ik haar ook wilde verwennen en ik dacht nu kan dat mooi. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Ik als vrouw zijnde merk 't anders ook niet hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
ach, ik ben wel blij met condooms... ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Bij mij raken ze altijd over de datum ![]() ![]() |
|
Je koopt iedere keer nieuwe?? TotZiens ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |