IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : condooms Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-08-2003 21:02 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 2 augustus 2003 20:58 schreef Saphire het volgende:
Dat klopt allemaal als een bus, maar ik bedoel dat als je de pil mag slikken (ik ken ook twee meiden die de pil niet mogen slikken, eentje mocht wel de prikpil en die heeft ze toen genomen)

De prikpil heeft alleen wel de nare bijwerking dat je last kunt krijgen van onregelmatige bloedingen.

Oh ja, voordat jullie me raar aan gaan zitten kijken: ik ben apothekersassistent, vandaar dat ik 't allemaal weet.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 02-08-2003 21:02]

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-08-2003 21:04 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 2 augustus 2003 21:02 schreef Chantalie het volgende:
De prikpil heeft alleen wel de nare bijwerking dat je last kunt krijgen van onregelmatige bloedingen.

Oh ja, voordat jullie me raar aan gaan zitten kijken: ik ben apothekersassistent, vandaar dat ik 't allemaal weet.

Daar heeft ze voor zover ik weet (nog) geen last van gehad, maar ze kijkt niet uit naar de dag dat ze eventueel besluit om te stoppen met de prikpil en dan een half jaar moet wachten tot ze weer es ongesteld word...

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-08-2003 21:05 by Chantalie Profiel van Chantalie

met de pil kan 't anders ook een jaar duren.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 02-08-2003 21:10 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 2 augustus 2003 21:05 schreef Chantalie het volgende:

Serieus? ennuh...nog iets dat ik moet weten? *slik*

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 03-08-2003 4:22 by Midnight Profiel van Midnight

hmm... mijn vrienden denken volgens mij heel verkeerde dingen over mij (of misschien niet aangezien ik a.s. zaterdag naar Zweden=vriend vertrek.. ) Voor mijn verjaardag gaven ze me zwarte condooms ('gothic condooms, ja ja) en mijn beste vriendin heeft uit Schotland condooms met whiskysmaak voor me meegenomen...

Maar ff serieus.. Het is een onzin argument dat je na een tijdje vaste relatie de condooms op kunt bergen. Soa's zoals chlamydia en HIV zijn vaak niet merkbaar / herkenbaar en vaak weten mensen ook niet dat ze dit onder de leden hebben... Dus eerlijkheid naar elkaar toe is dan ook geen argument. HIV is inderdaad zwaar ernstig maar van chlamydia kun je als vrouw onvruchtbaar worden. Als je dus een vast relatie zit kun je dus het beste maar gewoon allebei even naar de dokter gaan om jezelf te laten testen, zo veel moeite is dat niet. Mijn vriend en ik gebruiken zowel de pil als condooms en als we samen gaan wonen dan laten we ons allebei testen, simpel zat.

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 03-08-2003 8:34 by Arson Profiel van Arson

quote:
Op 2 augustus 2003 20:32 schreef natassja het volgende:
als je eenmaal iemand zwanger hebt gemaakt piep je wel anders

nee hoor dat heb ik al lang gedaan en ben ook de trotse vader van een dochter...

None of us are saints - Albert Fish

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-08-2003 8:37 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Condooms zijn ronduit kut! Ik doe het nooit meer met, dan nog liever helemaal niet.

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 03-08-2003 9:32 by Sigrun Profiel van Sigrun

quote:
Op 2 augustus 2003 21:05 schreef Chantalie het volgende:

Yup, dat kan flink doorwerken. Ik ben meer dan 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en heb nog steeds last van onregelmatige menstruatie. Hoogst vervelend.

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

Metalmum
Usericon van Metalmum
Posted 03-08-2003 11:00 by Metalmum Profiel van Metalmumhttp://www.metal-r.us

Beiden de test doen en als je echt voor elkaar gaat is er geen vuiltje aan de lucht.
Ik heb aan 1 partner genoeg maar als iemand anders denkt dat hij/zij met meer mensen wil genieten wees dan eerlijk en gebruik iets wat echt veilig is zodat je een ander niet opzadelt met iets wat je zelf ook niet graag zou willen hebben (of een kind of een soa).
Wat mij verbaast is trouwens hoeveel jonge kids niet weten over seks, terwijl ze er al wel aan doen... Ze denken dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen ofzo....
J.

Het noodlot is er voor iedereen!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-08-2003 12:53 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 3 augustus 2003 8:34 schreef Arson het volgende:
nee hoor dat heb ik al lang gedaan en ben ook de trotse vader van een dochter...

Hey,ben ik niet de enigste.Ik heb een zoon van 9

Is overigens al slayer fan,dus dat komt wel goed!!

spelfout weggehaald...

natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 13:15 by natassja Profiel van natassja

huisartsen doen vaak erg moeilijk als het gaat om testen op hiv en andere soa, zolang je geen klachten hebt is het voor hun vaak overbodig helemaal een hiv test

je kunt dit soort testen ook beter voorkomen maar ja altijd verstandig is niemand natuurlijk

natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 13:18 by natassja Profiel van natassja

quote:
Op 3 augustus 2003 8:34 schreef Arson het volgende:

wat lul je dan dom met je wie het krijgt mag het houden

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-08-2003 13:22 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Oud Vuil.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 03-08-2003 13:37 by Midnight Profiel van Midnight

quote:
Op 3 augustus 2003 13:15 schreef natassja het volgende:
huisartsen doen vaak erg moeilijk als het gaat om testen op hiv en andere soa, zolang je geen klachten hebt is het voor hun vaak overbodig helemaal een hiv test

je kunt dit soort testen ook beter voorkomen maar ja altijd verstandig is niemand natuurlijk

voorkomen is natuurlijk altijd beter dan genezen!

Maar een arts die moeilijk doet omdat je geen klachten hebt? Dat is echt bullshit (van die arts dan) omdat je soms niet eens klachten hebt! (zoals ik zei al van chlamydia merk je soms helemaal niets, zeker als je een man bent) dus een arts moet jou daar altijd serieus innemen! Onzinargument dus. Anders toch eens naar een andere arts vragen! Volgens mij zijn er ook andere instanties (ggd en vroeger de rutgers-stiching als ik me niet vergis) waar je je anoniem kan laten testen. Artsen die moeilijk doen is geen excuus als het om jouw gezondheid gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 03-08-2003 13:38]

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 13:42 by natassja Profiel van natassja

quote:
Op 3 augustus 2003 13:37 schreef Midnight het volgende:
voorkomen is natuurlijk altijd beter dan genezen!

Maar een arts die moeilijk doet omdat je geen klachten hebt? Dat is echt bullshit (van die arts dan) omdat je soms niet eens klachten hebt! (zoals ik zei al van chlamydia merk je soms helemaal niets, zeker als je een man bent) dus een arts moet jou daar altijd serieus innemen! Onzinargument dus. Anders toch eens naar een andere arts vragen! Volgens mij zijn er ook andere instanties (ggd en vroeger de rutgers-stiching als ik me niet vergis) waar je je anoniem kan laten testen. Artsen die moeilijk doen is geen excuus als het om jouw gezondheid gaat.

ze gaan wel testen hoor dat moeten ze maar toen ik voor een hiv test ging vertelde hij dat de kans dat ik het zou hebben erg klein was. De rede? het waren allemaal jonge mannen en geen homo`s of drugsgebruikers. De kans dat je dan hiv hebt opgelopen is erg klein. Ook sex met iemand met hiv is maar 1 op 500 ofzo.

Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 03-08-2003 13:44 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 augustus 2003 4:22 schreef Midnight het volgende:
Maar ff serieus.. Het is een onzin argument dat je na een tijdje vaste relatie de condooms op kunt bergen. Soa's zoals chlamydia en HIV zijn vaak niet merkbaar / herkenbaar en vaak weten mensen ook niet dat ze dit onder de leden hebben... Dus eerlijkheid naar elkaar toe is dan ook geen argument. HIV is inderdaad zwaar ernstig maar van chlamydia kun je als vrouw onvruchtbaar worden. Als je dus een vast relatie zit kun je dus het beste maar gewoon allebei even naar de dokter gaan om jezelf te laten testen, zo veel moeite is dat niet. Mijn vriend en ik gebruiken zowel de pil als condooms en als we samen gaan wonen dan laten we ons allebei testen, simpel zat.

Hmm... ff kijken, kheb een vaste relatie, en gebruik al sinds het begin eigenlijk geen condoom. Maar ja, daarvoor wel altijd gedaan tenzij het m'n vriendin was en ik wist dat ze echt niets had.
Qua HIV/AIDS weet ik dat ik niet besmet ben omdat ik 3 jaar terug nog heb laten testen en sinds die tijd niets gedaan heb om het te kunnen krijgen.

Overigens, wel leuk en aardig om te laten testen naar SOA's, maar van wat ik begrijp kan je al man beter vragen om een verdoving. Ze moeten namelijk met een stokje iets van 3cm je urine buis in wat verrekte veel pijn doet.
Kan je beter om een aantal keer diep adem halen van die lachgas ofzo, anders ga je 't echt niet leuk vinden.

Overigens, weet je wat ook een hele goede manier is om geen SOA's te krijgen; verantwoordelijk neuken!

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 03-08-2003 13:46]

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."

natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 13:47 by natassja Profiel van natassja

je vriendin kan ook liegen met vertrouwen alleen kom je er niet, ze kan ook niks merken van een soa, ze kan vreemdgaan enz enz
zeker ben je nooit

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-08-2003 13:48 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 3 augustus 2003 13:47 schreef natassja het volgende:
je vriendin kan ook liegen met vertrouwen alleen kom je er niet, ze kan ook niks merken van een soa, ze kan vreemdgaan enz enz
zeker ben je nooit
dood ga je toch

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 03-08-2003 13:52 by Arson Profiel van Arson

[geflame]

liever ontopic

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 03-08-2003 13:54]

None of us are saints - Albert Fish

Astaroth
Usericon van Astaroth
Posted 03-08-2003 13:53 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 augustus 2003 13:47 schreef natassja het volgende:
zeker ben je nooit
Life sucks... en als m'n lul er afvalt, dan spring ik wel voor de trein.

Overigens, vrouwen schijnen eerder last te hebben van een SOA dan mannen. Of is dat weer zo'n mythe? En als m'n vriendin ineens een SOA krijgt, weet ik 100% zeker dat ze die niet van mij heeft. Dan ga ik me toch afvragen...

Maar goed, check het 'vertrouwen in mensen' topic maar over vertrouwen ofzo. Da's een oude discussie...

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."

Astaroth
Usericon van Astaroth
Posted 03-08-2003 13:54 by Astaroth Profiel van Astarothhttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 augustus 2003 13:52 schreef Arson het volgende:
ik lul wat ik wil bitch...
lullen mag, zolang je het maar veilig doet, he?

De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 03-08-2003 13:55 by De Demoon Profiel van De Demoon

HAHAHAHA, mooi verhaal natassja

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-08-2003 13:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik vind het wel ondingen hoor... Je vergeet ze ook snel
Maar ze zijn wel belangrijk
En het hoort er nu ook gewoon helemaal bij.. je hoeft er niet meer moeilijk over te doen bij sex, vind ik.....

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 14:53 by natassja Profiel van natassja

quote:
Op 3 augustus 2003 13:55 schreef De Demoon het volgende:
HAHAHAHA, mooi verhaal natassja

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-08-2003 17:30 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

quote:
Op 2 augustus 2003 19:03 schreef natassja het volgende:
wie gebruiken hier condooms?
het lukt mij gewoon niet om dat ding bij me vriend om te doen. wie heeft er tips?

heb echt alles geprobeerd, met een hand, tweehanden, me mond maar het wil niet lukken

sorry, maar hoe dom ben je wel niet als je niet weet hoe een condoom werkt en hoe dat ding fatsoendelijk om te krijgen...

ver zijn het kutdingen...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com