|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad...maar wat heb ik een hekel aan die koleredingen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wat zijn dat, condooms? (misschien een stomme vraag ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
mja, ik weet niet in hoeverre het bij een vrouw (bij mezelf overigens ook niet, altijd nog veilig beziggeweest ) anders voelt bij een condoom en zonder, maar het zou niet geweldig slim zijn om zonder te doen [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 04-08-2003 15:25] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
vind zonder echt stuk fijner ziezo niet dat geklooi om hem om te doen enzo maar idd ik ga ook niet iedereen zonder condomm lopen neuken ofzo Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:die rubberen dingen die jij alleen gebruikt voor je verjaardagsfeestjes op de kleuterzaal We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:als ballonnen dan he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
wat zijn dat condooms "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: quote: echo? of een stelletje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: whehe had dat nog niet gelezen, las de eerste pagina van die topic(had t nog niet eerder gezien) en heb toen meteen op reply gedrukt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:jaja, lul je er maar uit je ergens uitlulen is gay alles is gay [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 04-08-2003 16:33] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: jij bent zeker de gaysmurf? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: grin Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:untergay dat je bent on topic: heb alweer 7 maanden geen condoom meer in me klauwen gehad We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hijz de rubberen gaysmurf, maar condoms zuigen gewoon maarja tis wel slim voor gay's om ze te usen want anders zitten ze zo in die schjt te roeren Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ik al 2 jaar niet ... |
|
ik gebruik nooit condooms, slecht he "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Al 2 jaar niet in schijt aan het roeren??? Toch maar een andere partner vinden he..? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
|
quote: kook niet... dat gezeik iedere keer, nu met mijn vaste vriendin die dingen weg gedaan! wel van te voren ons laten checken op enige rare griezelige ziektes. NIKS op dat gebied alleen ziek in het hoofd I Find That I Am Not There... |
|
condooms al 2 jaar neit gebruikt , maar had vorige week toch echt nog sex Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ex sex vriend heeft zich pas laten testen. Wij deden altijd zonder condoom, dus als hij niets heeft dan heb ik dat ook niet. Want anders had ik dat wel aan hem overgegeven. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Heel verstandig. |
|
Heb me 2 keer moeten laten testen omdat ik die krengen niet had gebruikt. Was gelukkig niets aan het handje! Ze zijn inderdaad zeer onhandig en minder prettig. En het neemt idd de spanning weg als je met dat ding zit te kloten (letterlijk). Maar goed, ze zijn er niet voor niets. Met mijn ex die dingen wel gebruikt. Laten we dat maar even zo houden tenzij je echt weet dat geen van beiden iets heeft (ik sowieso niet ...) |
|
quote: Dat is op zich nioet zo heel moeilijk voor te stellen, aangezien de man zijn lading (met eventuele ziekten) naar binnen schiet, wat makkelijker besmet dan ziekten die zich door de huid of urinebuis naar binnen moeten werken, natuurlijk is het altijd voor beide partijen link, maar goed... Verder, heeft er iemand hier ervaring met vrouwencondooms? Ik vroeg me af wat daarmee gebeurd is, een aantal jaar geleden was dat helemaal hip en nieuw, maar nu hoor je er niks meer over... NP: Nagelfar - Strontgorrth For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |