IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : condooms Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2003 11:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 7 augustus 2003 23:05 schreef goblinjester het volgende:
Ok, ga allemaal dan maar kotsen: Ik dacht een keer nadat ik sex ( met een condoom ) had gehad met mijn ex, laat ik haar ook eens komen. Oftewel ik begon haar grandious te beffen. Heb ik de hele nacht die rubbersmaak in mijn bek. Ik moest bijna kotsen.

Als je haar net volgespoten hebt is het ook geen pretje hoor! Dan maar een condoomsmaak.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 08-08-2003 12:35 by BellaDamaNocturna Profiel van BellaDamaNocturnahttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 8 augustus 2003 10:46 schreef Gunman het volgende:
ow, zo'n instelling van "de pil is iets vies" fuck man, wake up!! Ik heb nog geen enkele koter zien lopen die verdacht veel op mij lijkt.

wees blij aan toe maar ik zal toch wel gaan na vragen welke pil ze slikt want 100 % veilig zijn ze niet en ik kan het weten

AARGHHH

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 12:46 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 8 augustus 2003 11:27 schreef NecRobert het volgende:
Als je haar net volgespoten hebt is het ook geen pretje hoor! Dan maar een condoomsmaak.

"Comes with the territory" als je aan sex wil gaan doen moet je geen "maar" aan verbinden.
En trouwens; dan heb je nog altijd een doekje voor handen toch?
Bovendien: 'tis je EIGEN SPUL en als je DAT vies vindt dat moet je maar geen sex hebben. Bah.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 13:06 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 8 augustus 2003 12:35 schreef BellaDamaNocturna het volgende:
wees blij aan toe maar ik zal toch wel gaan na vragen welke pil ze slikt want 100 % veilig zijn ze niet en ik kan het weten

Nou, de pil is anders (mits goed geslikt!) het veiligste/een van de veiligste (buiten sterilisatie) anticonceptiemiddel wat er in de handel is. En als iemand dan toch zwanger raakt ondanks het gebruik van de pil, is dat praktisch nooit te wijten aan de pil zelf, maar aan het vergeten van een pil/te laat slikken/door het gebruik van andere medicatie. En buiten de minipil om, zijn praktisch alle pillen (weer mits goed geslikt!!!) allemaal ongeveer even betrouwbaar.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2003 13:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 8 augustus 2003 12:46 schreef MBMarduk het volgende:
"Comes with the territory" als je aan sex wil gaan doen moet je geen "maar" aan verbinden.
En trouwens; dan heb je nog altijd een doekje voor handen toch?
Bovendien: 'tis je EIGEN SPUL en als je DAT vies vindt dat moet je maar geen sex hebben. Bah.

Ik slurp het er dan ook altijd eerst uit voordat ik de grot induik...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 13:11 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

HAHAHAHAHA!!!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 13:13 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 8 augustus 2003 12:35 schreef BellaDamaNocturna het volgende:

Duh, niet zo'n licht "maandstondenregelaartje" natuurlijk *loos geleuter *

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-08-2003 14:04]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 08-08-2003 13:16 by BellaDamaNocturna Profiel van BellaDamaNocturnahttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 8 augustus 2003 13:13 schreef Gunman het volgende:
Duh, niet zo'n licht "maandstondenregelaartje" natuurlijk,.....een goede vriendin van me kreeg jaren terug van der huisarts doodleuk te horen dat 'r pil enkel daarvoor was bestemd, LOL, (ze heeft wel geluk gehad)
mja ken het alleen ik had minder geluk
maarja ook weer geluk bij ongeluk zeg ik maar

AARGHHH

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-08-2003 13:23 by Pandora Profiel van Pandora

Ten eerste is de pil zelchts 99,99 procent betrouwbaar. In elk geval dit staat op alle verpakkingen zodat als je toch zwanger raakt je de fabricant niet kunt aanklagen. Natuurlijk is de beste manier om niet zwanger te raken onthoudingm, maar daar is gewoonweg geen fuck aan dus die mogelijkheid kun ja net zo goed vergeten. Condooms werken verder ook best wel goed als je teminste weet hoe je ze moet gebruiken. En verder wou ik heel even zeggen dat hoe smerig je de nasmaak van condooms misschien vindt dat sperma waarschijnlijk nog veel walgelijker smaakt. De beste oplossing is dan ook om gewoon te zorgen dat je iets in de buurt hebt staan dat je wel lekker vindt smaken (liefst vloeibaar) en dat de smaak van het condoom of de sperma overterft. Elke keer als je dan kotsneigingen krijgt moet je gewoon een slok nemen en dan valt het wel weer een tijdje mee. En als je klaar bent kan je de smaak ook gelijk wegspoelen.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 13:25 by Snaack Profiel van Snaack

wow

een ervaren deepthroater op ZM

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-08-2003 13:25 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 13:23 schreef Pandora het volgende:
Ten eerste is de pil zelchts 99,99 procent betrouwbaar. In elk geval dit staat op alle verpakkingen zodat als je toch zwanger raakt je de fabricant niet kunt aanklagen. Natuurlijk is de beste manier om niet zwanger te raken onthoudingm, maar daar is gewoonweg geen fuck aan dus die mogelijkheid kun ja net zo goed vergeten. Condooms werken verder ook best wel goed als je teminste weet hoe je ze moet gebruiken. En verder wou ik heel even zeggen dat hoe smerig je de nasmaak van condooms misschien vindt dat sperma waarschijnlijk nog veel walgelijker smaakt. De beste oplossing is dan ook om gewoon te zorgen dat je iets in de buurt hebt staan dat je wel lekker vindt smaken (liefst vloeibaar) en dat de smaak van het condoom of de sperma overterft. Elke keer als je dan kotsneigingen krijgt moet je gewoon een slok nemen en dan valt het wel weer een tijdje mee. En als je klaar bent kan je de smaak ook gelijk wegspoelen.

PANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA stel je hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=876394&page=15 ff voor

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-08-2003 13:33]

Bruce Banner

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-08-2003 13:26 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 13:25 schreef Snaack het volgende:
wow

een ervaren deepthroater op ZM

...en die heeft echt vaak in mijn tent gelegen op wacken

Bruce Banner

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 13:26 by wladimir Profiel van wladimir

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 13:27 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 8 augustus 2003 13:13 schreef Gunman het volgende:
Duh, niet zo'n licht "maandstondenregelaartje" natuurlijk,.....een goede vriendin van me kreeg jaren terug van der huisarts doodleuk te horen dat 'r pil enkel daarvoor was bestemd, LOL, (ze heeft wel geluk gehad)

Ik ben weleens benieuwd welke pil dat dan was.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-08-2003 13:28 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 8 augustus 2003 13:26 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...en die heeft echt vaak in mijn tent gelegen op wacken

Too.. much.. info..

PS: Wat kost dat nou tegenwoordig?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-08-2003 13:29 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 augustus 2003 13:28 schreef Snaack het volgende:
Too.. much.. info..

PS: Wat kost dat nou tegenwoordig?

===> lultopic

Bruce Banner

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-08-2003 13:29 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 7 augustus 2003 16:20 schreef mislyd het volgende:
Voor mij is het iig véél minder leuk met condoom. Je voelt en ruikt de hele tijd latex latex latex. Bah!

Hmm, je hebt condooms die niet naar latex ruiken . En als je dunne gebruikt, voelt volgens mij de vrouw niet of nauwelijks verschil.

Voor een man is het wel minder. Het zit er toch wat strak omheen, niet héél erg aangenaam, en je voelt gewoon wat minder sensaties. Daarentegen hou je het wél weer langer vol daardoor .

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-08-2003 13:30 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 8 augustus 2003 13:25 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
PANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA stel je hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=828191&page=4 ff voor

ROLFMAO !!!!!!!

Wiegen Meister !

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 13:31 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 8 augustus 2003 13:27 schreef Chantalie het volgende:
Ik ben weleens benieuwd welke pil dat dan was.

Dunno, ben geen pillendraaier hé, ik heb t maar van horen zeggen, wist die meid toen zelf veel, t was een heel tijd terug. En het kan natuurlijk comlete onzin zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-08-2003 13:32]

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 13:39 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 8 augustus 2003 13:31 schreef Gunman het volgende:
Dunno, ben geen pillendraaier hé, ik heb t maar van horen zeggen, wist die meid toen zelf veel, t was een heel tijd terug. En het kan natuurlijk comlete onzin zijn.

Dat denk ik ook: ik ken echt geen pillen die wel je menstruatie regelen maar niet als anticonceptiemiddel werken.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 13:42 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 8 augustus 2003 13:39 schreef Chantalie het volgende:
Dat denk ik ook: ik ken echt geen pillen die wel je menstruatie regelen maar niet als anticonceptiemiddel werken.

Neh, ik zei toch dat ze het maa vertelde, ze was toen nog echt een onzekere bakvis.
Maar ik zei ook al: ik ken de ballen van medicatie/pillen, k weet alleen dat sommige varianten de hormonenhuishouding van een vrouw zo hard overhoop kunnen kletsen dat je idd beter op regenjassen overschakelt.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2003 13:46 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 8 augustus 2003 13:42 schreef Gunman het volgende:
Neh, ik zei toch dat ze het maa vertelde, ze was toen nog echt een onzekere bakvis.
Maar ik zei ook al: ik ken de ballen van medicatie/pillen, k weet alleen dat sommige varianten de hormonenhuishouding van een vrouw zo hard overhoop kunnen kletsen dat je idd beter op regenjassen overschakelt.

Nou ja: alle pillen kletsen je hormoonhuishouding overhoop, als je 't zo beschouwt zijn ze allemaal niet goed voor je.
De pil laat je lichaam namelijk denken dat 't zwanger is.
Maar zulke pillen zoals zij zei lijken mij niet te bestaan: ik ben ze in ieder geval echt nooit tegengekomen. Ze KUNNEN niet eens gemaakt worden!!

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-08-2003 13:50 by Pandora Profiel van Pandora

Ik moest aan de pil omdat m'n hormonen al door de war waren. Was 14 ofzo. Je kunt je hormonen dus ook uit de war halen met de pil.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 13:56 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 8 augustus 2003 13:46 schreef Chantalie het volgende:
Nou ja: alle pillen kletsen je hormoonhuishouding overhoop, als je 't zo beschouwt zijn ze allemaal niet goed voor je.
De pil laat je lichaam namelijk denken dat 't zwanger is.
Maar zulke pillen zoals zij zei lijken mij niet te bestaan: ik ben ze in ieder geval echt nooit tegengekomen. Ze KUNNEN niet eens gemaakt worden!!

Als ik erover nadenk is dat idd onlogisch, ok: opgelost!

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 08-08-2003 15:50 by Sarah Profiel van Sarah

quote:
Op 7 augustus 2003 23:05 schreef goblinjester het volgende:
Ok, ga allemaal dan maar kotsen: Ik dacht een keer nadat ik sex ( met een condoom ) had gehad met mijn ex, laat ik haar ook eens komen. Oftewel ik begon haar grandious te beffen. Heb ik de hele nacht die rubbersmaak in mijn bek. Ik moest bijna kotsen.

Als je haar nou eens eerst beft en haar laat komen en er daarna overheen gaat

Damn ik snap niet wat je zo ranzig vind aan een condoomsmaak JE proeft echt nauwelijks iets en het lijkt me niet echt dat je wat proeft als je geeneens een condoom je mond hebt maar alleen aan iets likt waar een condoom aan heeft gezeten.

hehe hoe bedoel je beetje onduidelijk, maar goed duidelijker lukt ff niet

LAI LAI HEI

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com