|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wees blij aan toe maar ik zal toch wel gaan na vragen welke pil ze slikt want 100 % veilig zijn ze niet en ik kan het weten AARGHHH |
|
quote: "Comes with the territory" als je aan sex wil gaan doen moet je geen "maar" aan verbinden. En trouwens; dan heb je nog altijd een doekje voor handen toch? Bovendien: 'tis je EIGEN SPUL en als je DAT vies vindt dat moet je maar geen sex hebben. Bah. |
|
quote: Nou, de pil is anders (mits goed geslikt!) het veiligste/een van de veiligste (buiten sterilisatie) anticonceptiemiddel wat er in de handel is. En als iemand dan toch zwanger raakt ondanks het gebruik van de pil, is dat praktisch nooit te wijten aan de pil zelf, maar aan het vergeten van een pil/te laat slikken/door het gebruik van andere medicatie. En buiten de minipil om, zijn praktisch alle pillen (weer mits goed geslikt!!!) allemaal ongeveer even betrouwbaar. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik slurp het er dan ook altijd eerst uit voordat ik de grot induik... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
HAHAHAHAHA!!! |
|
quote: Duh, niet zo'n licht "maandstondenregelaartje" natuurlijk *loos geleuter * [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-08-2003 14:04] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:mja ken het alleen ik had minder geluk maarja ook weer geluk bij ongeluk zeg ik maar AARGHHH |
|
Ten eerste is de pil zelchts 99,99 procent betrouwbaar. In elk geval dit staat op alle verpakkingen zodat als je toch zwanger raakt je de fabricant niet kunt aanklagen. Natuurlijk is de beste manier om niet zwanger te raken onthoudingm, maar daar is gewoonweg geen fuck aan dus die mogelijkheid kun ja net zo goed vergeten. Condooms werken verder ook best wel goed als je teminste weet hoe je ze moet gebruiken. En verder wou ik heel even zeggen dat hoe smerig je de nasmaak van condooms misschien vindt dat sperma waarschijnlijk nog veel walgelijker smaakt. De beste oplossing is dan ook om gewoon te zorgen dat je iets in de buurt hebt staan dat je wel lekker vindt smaken (liefst vloeibaar) en dat de smaak van het condoom of de sperma overterft. Elke keer als je dan kotsneigingen krijgt moet je gewoon een slok nemen en dan valt het wel weer een tijdje mee. En als je klaar bent kan je de smaak ook gelijk wegspoelen. |
|
wow een ervaren deepthroater op ZM |
|
quote: PANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA stel je hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=876394&page=15 ff voor [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-08-2003 13:33] Bruce Banner |
|
quote: ...en die heeft echt vaak in mijn tent gelegen op wacken Bruce Banner |
|
|
|
quote: Ik ben weleens benieuwd welke pil dat dan was. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Too.. much.. info.. PS: Wat kost dat nou tegenwoordig? |
|
quote: ===> lultopic Bruce Banner |
|
quote: Hmm, je hebt condooms die niet naar latex ruiken . En als je dunne gebruikt, voelt volgens mij de vrouw niet of nauwelijks verschil. Voor een man is het wel minder. Het zit er toch wat strak omheen, niet héél erg aangenaam, en je voelt gewoon wat minder sensaties. Daarentegen hou je het wél weer langer vol daardoor . |
|
quote: ROLFMAO !!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Dunno, ben geen pillendraaier hé, ik heb t maar van horen zeggen, wist die meid toen zelf veel, t was een heel tijd terug. En het kan natuurlijk comlete onzin zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-08-2003 13:32] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat denk ik ook: ik ken echt geen pillen die wel je menstruatie regelen maar niet als anticonceptiemiddel werken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Neh, ik zei toch dat ze het maa vertelde, ze was toen nog echt een onzekere bakvis. Maar ik zei ook al: ik ken de ballen van medicatie/pillen, k weet alleen dat sommige varianten de hormonenhuishouding van een vrouw zo hard overhoop kunnen kletsen dat je idd beter op regenjassen overschakelt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nou ja: alle pillen kletsen je hormoonhuishouding overhoop, als je 't zo beschouwt zijn ze allemaal niet goed voor je. De pil laat je lichaam namelijk denken dat 't zwanger is. Maar zulke pillen zoals zij zei lijken mij niet te bestaan: ik ben ze in ieder geval echt nooit tegengekomen. Ze KUNNEN niet eens gemaakt worden!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik moest aan de pil omdat m'n hormonen al door de war waren. Was 14 ofzo. Je kunt je hormonen dus ook uit de war halen met de pil. |
|
quote: Als ik erover nadenk is dat idd onlogisch, ok: opgelost! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Als je haar nou eens eerst beft en haar laat komen en er daarna overheen gaat Damn ik snap niet wat je zo ranzig vind aan een condoomsmaak JE proeft echt nauwelijks iets en het lijkt me niet echt dat je wat proeft als je geeneens een condoom je mond hebt maar alleen aan iets likt waar een condoom aan heeft gezeten. hehe hoe bedoel je beetje onduidelijk, maar goed duidelijker lukt ff niet LAI LAI HEI |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |