|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, gewoon een beetje creatief zijn... |
|
quote: Hm, creatief met condoom. *pruts, pruts, knutsel, wurg* Kijk, een giraffe!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: AARGHHH |
|
quote: *pruts, pruts, knutsel, wurg* Kijk, een lul op sterk water!!! |
|
quote: AARGHHH |
|
quote: Heeee welkom, ik zie dat je de topics wel weer uitzoekt om in te posten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Als je het zo smerig vindt kan het ook aan je vriendje liggen. De smaak hangt af van een aantal dingen zoals voldoende lichaamsbeweging, gezond eten en beperkt alcoholgebruik. Omdat ik ook de vervelendste niet ben wil ik alle vrouwen die klagen over de smaak uitnodigen eens bij mij te komen proeven... Zenial |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ah, dan heb ik ook nog een vraag. Zijn er hier nog vrouwen met Bukkake aspiraties?? Een mannelijk team is natuurlijk zo samengesteld, maar een gewillig slachtoffer is doorgaans moeilijker te vinden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Need I say more? [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 11-08-2003 16:25] Don't touch me. I'm evil. |
|
simpel: condooms zijn heel vervelend Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Tja, ahum, waar de mond van vol is... |
|
quote: ik drink/rook niet, eet geen ranzige zooi, en heb meer dan voldoende lichaamsbeweging... wil iemand mijn kwakje proeven? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-08-2003 16:32] Bruce Banner |
|
Ja graag! |
|
Let's talk about sex Zo, hier komt toch echt niets nuttigs meer uit. Ga daar maar heen of naar het lultopic als je zo nodig onzin wil spuien... I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |